AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

godver :roflol:

vooruit dan

Ik ga toch maar beginnen met een Barb ;)

Dacht vast even snel een nieuwe seasonal te maken, maar S3 nog niet live... 18 uur pas dan zeker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Weinig gepost hier :p

Haha, iedereen max an t gamen?:D

para lvl 80 nu.. krijg t niet voor elkaar die Waste set te vinden voor barb:(

Ben nu para 56 geloof ik, grift 23 gecleared met 4 items magnum opus... damn die set is vet.
Alle legendary gems al gescoord, moet ze nu alleen nog gaan levellen.

Ook de bracers al gevonden voor die energy twister te laten pullen, maar weet niet of ik dit uiteindelijk blijf gebruiken.
Het valt me in het gebruik een beetje tegen.
Maar blijf er nog even lekker mee experimenteren.
Hoop nu op een goed wapen, maar om een goede gesture of orpheos (ofzo) wand te vinden zal nog niet meevallen.

nog 17 levelerinos te gaan dan pas weer 70

op mn crusader

• #1.908
Ben wel weer blij als ik t6 solo can clearen, legends vallen veel te weinig en als ze vallen is het crap :(

Ik clear T6 solo vrij easy nu.. kan alleen die WW set rommel niet vinden ;(

Oef vandaag weer werken, zal wel wennen zijn na 2 dagen bijna non stop gamen :p

ik heb wizard paragon 45 nu. Heb 2 onderdelen van tal rasha en de damage is nu al erg lekker :) gister hendig even grift 16 gecleared. Hoger nog niet geprobeerd. Scheelt ook wel dat ik al een acient sledge of the atkis heb met 4200 dps :)

• #1.912
Gaat bij mij deze keer sneller als vorig seizoen.

Heb nu al 4 van de magnum opus set, heb ook al 2 tal rasha in de kist zitten.
Ook heb ik al 2x de seasonal bracers gevonden en 1x de nieuwe meteor dmg schoenen.

Enige wat ik nu nog niet lekker vind zijn goede ringen.
Die had ik vorige keer in een poep en een scheet, en bleven maar droppen.
Maar ben pas para lvl 76 dus mag niet klagen.

Heb ook een epic goede neck gevonden, alleen is het een gele... geen idee of ik hier nog een betere legend voor ga vinden.
Ben altijd erg fan van de eye of etlich (ranged dmg reduction van 30%+) maar dat word geluk hebben.

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Vanavond toch maar weer een keertje trainen, dus vanavond niet heel veel game tijd. :p

Ga maar een berg bountys doen om RotRG te vinden, ga ik toch nodig hebben straks.

ik ga straks mooi deze build nabouwen :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thira-2850/hero/58289440

krijg je dus per attack 4 extra meteors omdat je alle elemental damage types gebruikt.

Momenteel is mijn wizzy zo:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JurgenB-2785/hero/58419753

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

ik ga straks mooi deze build nabouwen :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thira-2850/hero/58289440

krijg je dus per attack 4 extra meteors omdat je alle elemental damage types gebruikt.

Momenteel is mijn wizzy zo:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JurgenB-2785/hero/58419753

De build op zich is niet zo geweldig hoor.
Bijna niet te playen ook door 2 spells die je apart moet casten en bij stilstaan, je word daar erg kwetsbaar mee.

De build op zich is niet zo geweldig hoor.
Bijna niet te playen ook door 2 spells die je apart moet casten en bij stilstaan, je word daar erg kwetsbaar mee.

hij haalt nu wel de hoogste rift van alle wizards dus zal vast wel goed werken :p;)

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

ow hij is net ingehaald, maar de top gebruikt wel allemaal dit soort builds

hij haalt nu wel de hoogste rift van alle wizards dus zal vast wel goed werken :p;) ---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ---------- ow hij is net ingehaald, maar de top gebruikt wel allemaal dit soort builds

Ja, de top gebruikt build met 4 typen dmg, tot zo ver heb je gelijk.
Maar niet met 2 casts waarbij je moet stilstaan voor elke cast, dat werkt gewoon niet. En al helemaal niet met arcane torrent die gewoon dan te duur is, of je moet een berg APOC hebben en AP reg.

Wat je meer ziet is in plaats van de gebruikte arcane torrent is energy twister.
Dat is net als een meteor of blizzard een move die je tijdens het lopen kan casten en meerdere seconden zijn werk voor je doet.
Zeker in combinatie met de nieuwe bracers, die ze echt bijna allemaal gebruiken, heb je nog een mooie crowd control te pakken.
Alle mobs mooi op 1 centraal punt om je meteoren op te laten fl*kkeren.

Kijk maar eens goed naar andere builds, deze is echt niet makkelijk en praktisch, ook al heeft deze persoon er een hele goede run mee gemaakt. (hoewel dat niet eens 100% zeker is dat hij deze skills gebruikt heeft)
Misschien heeft hij de bracers nog niet, of is huidige build een probeersel... Wie zal het zeggen, maar ik zeg je dat het niet werkt.

• #1.918
Zo. Paragon 212 en moet nog maar liefst 2 Wastes pieces en de IK belt. Hele dag bezig geweest maar helaas. Niet normaal meer hoor dit :roflol: kwam net een paragon 100 tegen en die had zo'n beetje alles al compleet, deze char is echt vervloekt volgens mij.

Zo. Paragon 212 en moet nog maar liefst 2 Wastes pieces en de IK belt. Hele dag bezig geweest maar helaas. Niet normaal meer hoor dit :roflol: kwam net een paragon 100 tegen en die had zo'n beetje alles al compleet, deze char is echt vervloekt volgens mij.

Haha, ik ben nu 115 ofzo, en heb echt al een shitload :

Magnum Opus set : 6/6

Tal Rasha set : 4/6

Nieuwe seasonal energy twister bracers : check (2x zelfs)

Nieuwe meteor dmg schoenen : check

Nieuwe Slow Time kop : check

Gisteren niet meer de tijd genomen om het allemaal klaar te maken omdat ik naar mijn nest ging, maar weet zeker dat ik nu solo T6 makkelijk kan clearen.
Maar Lucky en Ecto thx voor de runs gisteren, ging lekker vlot en mooi een berg benodigde items gescoord. :)

Voor het leuke zou ik nog de ring RotRG moeten scoren, en een goede 1 hander.
Ik heb ook al een Triumvirate (met 96% !!) klaarstaan voor arcane orb build.
Maar liever vind ik nog even een Mirrorball zodat ik gewoon magic missile kan spammen met fire, lijkt me fijner spelen, maar we gaan het gewoon alle 2 proberen.

Vanavond heel de avond tijd in ieder geval :)

• #1.920
Haha, ik ben nu 115 ofzo, en heb echt al een shitload :

Magnum Opus set : 6/6

Tal Rasha set : 4/6

Nieuwe seasonal energy twister bracers : check (2x zelfs)

Nieuwe meteor dmg schoenen : check

Nieuwe Slow Time kop : check

Gisteren niet meer de tijd genomen om het allemaal klaar te maken omdat ik naar mijn nest ging, maar weet zeker dat ik nu solo T6 makkelijk kan clearen.
Maar Lucky en Ecto thx voor de runs gisteren, ging lekker vlot en mooi een berg benodigde items gescoord. :)

Voor het leuke zou ik nog de ring RotRG moeten scoren, en een goede 1 hander.
Ik heb ook al een Triumvirate (met 96% !!) klaarstaan voor arcane orb build.
Maar liever vind ik nog even een Mirrorball zodat ik gewoon magic missile kan spammen met fire, lijkt me fijner spelen, maar we gaan het gewoon alle 2 proberen.

Vanavond heel de avond tijd in ieder geval :)

Ik ga die ring zo ook ff scoren, als het weer zo slecht gaat als gister heb ik em tegen de tijd dat jij online bent nog steeds niet :p

Terug
Naar boven