JurgenB1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom dropt die greater rift guardian ineens nog maar zo weinig? Normaal dropte hij altijd minimaal 1 legend, nu vaak gewoon helemaal niks.
krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb.ik heb het idee dat in rifts meer legendarys droppen dan voorheen en in greater rifts minder bij de boss....krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb.
Hoe zit het trouwens met die shards boost na een greater rift? krijg je na meerdere grifts meer shard?
Ja, maar de cap stijgt alleen als je solo grifts pushed dacht ik.
ben jij dat met die Crusader of is dat die maat van je.Waar hang jij eigenlijk uitben jij dat met die Crusader of is dat die maat van je.
ik vind elke keer de verkeerde set itemsheb nu 3/6 tal rasha (wel gelukkig socketed tal rasha amulet), 2/6 magnus opum, 1/6 firebird.

Waarom dropt die greater rift guardian ineens nog maar zo weinig? Normaal dropte hij altijd minimaal 1 legend, nu vaak gewoon helemaal niks.
ik heb het idee dat in rifts meer legendarys droppen dan voorheen en in greater rifts minder bij de boss....krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb. Hoe zit het trouwens met die shards boost na een greater rift? krijg je na meerdere grifts meer shard?

Ik heb 41 gecleared geloof ik met mn barbaar. mn shardcap is 850 zo uit mn hoofd.
Ik heb 41 gecleared geloof ik met mn barbaar. mn shardcap is 850 zo uit mn hoofd.
Whirlwind blood funnel geeft me life leech. Ik gebruik IK & Wrath set Flink overpowered die barbaar..

net season beginnen levelen, al vergeten hoe verschrikkelijk traag dat gaat

ga denk ik vanavond iedereen in men friendslist eens lastigvallen ja

Ik heb een rorg gevonden! Nu alleen nog IK belt.
Met rorg kan ik of life on hit, of attack speed rerollen naar socket, welke van de 2?
attack speed is met whirlwind toch weer erg belangrijk voor barb? en volgens mij heb je al lifesteal van wat skills dus dan lijkt me attack speed belangrijker... sneller, is meer raken, is meer life