Fitness Seller

Game: Diablo III

ik vind elke keer de verkeerde set items :( heb nu 3/6 tal rasha (wel gelukkig socketed tal rasha amulet), 2/6 magnus opum, 1/6 firebird.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Waarom dropt die greater rift guardian ineens nog maar zo weinig? Normaal dropte hij altijd minimaal 1 legend, nu vaak gewoon helemaal niks.

Waarom dropt die greater rift guardian ineens nog maar zo weinig? Normaal dropte hij altijd minimaal 1 legend, nu vaak gewoon helemaal niks.

ik heb het idee dat in rifts meer legendarys droppen dan voorheen en in greater rifts minder bij de boss....:eek: krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb.

Hoe zit het trouwens met die shards boost na een greater rift? krijg je na meerdere grifts meer shard?

ik heb het idee dat in rifts meer legendarys droppen dan voorheen en in greater rifts minder bij de boss....:eek: krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb.

Hoe zit het trouwens met die shards boost na een greater rift? krijg je na meerdere grifts meer shard?

Ja, maar de cap stijgt alleen als je solo grifts pushed dacht ik.

ik vind elke keer de verkeerde set items :( heb nu 3/6 tal rasha (wel gelukkig socketed tal rasha amulet), 2/6 magnus opum, 1/6 firebird.

Firebird heb ik niet eens geteld, die doe ik gelijk weg , tenzij ik er 1 vind die beter is voor mijn non seasonal...
Maar dat is nog niet gebeurd :)

Heb wel moeite met de gewenste stat overal op krijgen.
Gisteren echt miljoenen er doorheen gebrand om 6% crit op kop te krijgen.
Heb nu 5,5% en ben maar gestopt.
Probeer het wel weer als ik iets dikker in de forgotten souls en gold zit :p

Geen last van, vond het eerst ook niet zo geweldig bij de grift bosses.
Soms nix, en dan ineens op een lager level ineens 4 items... geen touw aan vast te knopen.

ik heb het idee dat in rifts meer legendarys droppen dan voorheen en in greater rifts minder bij de boss....:eek: krijg nu elke keer alleen een gem en 1 legend als ik geluk heb. Hoe zit het trouwens met die shards boost na een greater rift? krijg je na meerdere grifts meer shard?

Voor elk level dat je SOLO cleared binnen de tijd krijg je +10 bloodshard cap.
Had zondag grift 24 gecleared, dus kan nu 740 shards bij hebben.
Maar na de goede runs van gisteren ga ik die vanavond eens lekker verhogen :p
Hoewel ik meestal bij een paar honderd shards het toch niet kan laten om te shoppen :D

Ik heb 41 gecleared geloof ik met mn barbaar. mn shardcap is 850 zo uit mn hoofd.

Ik heb 41 gecleared geloof ik met mn barbaar. mn shardcap is 850 zo uit mn hoofd.

wat doe jij voor survivability? ik heb bij WOTB de striding giant rune gebruikt en dat heeft mijn survivability serieus verhoogd, ik gebruik ook de IK set, dus niet de wrath of the wastes

Whirlwind blood funnel geeft me life leech.
Ik gebruik IK & Wrath set

Flink overpowered die barbaar..

Zou dan 910 moeten zijn.
Het is +10 shards per grift level solo.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Whirlwind blood funnel geeft me life leech. Ik gebruik IK & Wrath set Flink overpowered die barbaar..

Hoogste wizard zit nu op grift 53, hoogste barb op 51.
Maar zal nog wel bijtrekken.

Zal vanavond eens kijken hoe ver ik het nu kan schoppen.
Heb met oude wizard max 39 gedaan, daarna key verhoogd en 41 niet binnen de tijd gered :mad:
Ga dat nu nog niet halen, maar ik schat dat het nu wel 30+ gaat worden al.

Hangt ook altijd erg van de map en vijanden af.
Zeker met oude wizard had ik een makkie als het voornamelijk melee mobs waren, het liefst zo veel mogelijk tegelijk.
Maar als je dan een keer in een nieuwe hoogste max grift zat kreeg je weer te weinig mobs voor de kiezen, of een shitload aan ranged.

Denk ook wel dat die gasten die hoog in de ranks staan bijna niets anders doen dan grifts.
Hebben ze vanzelf een keer een 'makkelijke', en zetten ze mooie tijd neer.

Ah je hebt gelijk, 42 had ik gecleared, shardcap = 920

Damn netjes.

net season beginnen levelen, al vergeten hoe verschrikkelijk traag dat gaat

1e char viel me afgelopen weekend ook wel weer vies tegen.
Toch wel een uur of 9 bezig geweest.

2e char is veel makkelijker.
Die gem die in je wapen kan naar lvl 25 levellen, en een wapen met socket in je kist douwen.
Char maken, lvl 70 wapen + gem equippen en met een vriend die T6 kan rondje bounty's doen.
Echt half uurtje werk maar dan.

• #1.938
Ik heb een rorg gevonden! Nu alleen nog IK belt.

Met rorg kan ik of life on hit, of attack speed rerollen naar socket, welke van de 2?

Ik heb een rorg gevonden! Nu alleen nog IK belt.

Met rorg kan ik of life on hit, of attack speed rerollen naar socket, welke van de 2?

attack speed is met whirlwind toch weer erg belangrijk voor barb? en volgens mij heb je al lifesteal van wat skills dus dan lijkt me attack speed belangrijker... sneller, is meer raken, is meer life

• #1.940
attack speed is met whirlwind toch weer erg belangrijk voor barb? en volgens mij heb je al lifesteal van wat skills dus dan lijkt me attack speed belangrijker... sneller, is meer raken, is meer life

Ja heb al gedaan :)

heb btw alles compleet nu, heuj! :)

Terug
Naar boven