AndroidHealthClinic

Gameverslaving overwonnen, nu mn lichaam nog!

Jij weet veel pindakaas:p .
Als ik jou was zou ik wel een sportschool gaan zoeken. dan moet je maar een halfuur fietsen. Dat is een sportschool over het algemeen wel waard.

• Topic Starter Topic Starter
Jah, ik ga vanavond kijken. het is wel een health-center maar das toch praktisch hetzelfde als een gym?

Ik vind idd dat diegene die zegt dat je van de ene verslaving in de andere rolt gelijk heeft. Je zoekt afleiding van iets, met dat gamen deed je dat en dat doe je nu weer. Wat dat is waar je afleiding van zoekt weet ik niet, maar het lijkt me inderdaad verstandig om eens met iemand te gaan praten ;)

En verder veel succes! Train ze :)

Je overdrijft wel wat, 52 bij 1.72 is helemaal niet zo schokkend dun. En 8km gym is niet ver, mijne is 11km.
Succes verder :)

Komaan jongen 8km; is toch vlug met de fiets gedaan? Ik heb ene op 7km van mijn huis. Beste gym die ik al heb tegengekomen; nooit aan het twijfelen of ik misschien niet zou gaan omdat het 7km verderop ligt...
Gewoon op die fiets, rustige cardio en dan gaan met die banaan!

+ je eet teveel vetten. Wat minder pindakaas nemen en wat meer zilvervliesrijst/volkoren pasta/havermout/brinta + kalkoenfilet, steak, vis!

na een flinke beentraining fiets jij niet vrolijk meer naar huis hoor die 8km :O

na een flinke beentraining fiets jij niet vrolijk meer naar huis hoor die 8km :O

Ik wel iig. Trainde 2x pw benen en elke keer 11km heen en terug fietsen, heenweg is het k*tst maar terug weg ben je al gesloopt en heb je zo'n voldaan gevoel, en lijkt de terugweg veel sneller te gaan.

Ben op men 16 ook tijd verslaafd geweest aan dat spel maar niet zo hardcore
maar je speelde dus 12 uur, dus je ging niet naar school? , of je speelde vanaf je thuis was tot echt s'morgens
maar good luck ik zal je volgen !
en van dat gewicht naar 71 kg is al een mooie prestatie , al is het merendeels vet . beter dan een stokkeventje dat je omver blaast

Terug
Naar boven