Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of was dat voordien ook al allemaal?![]()
![]()
Die reacties hier weer... schit-te-rend!

sinds ik creatine gebruik is mijn lul gehalveerd in lengte

ik heb wat na gevraagd en kreeg te horen dat ceatine je sperma kan aantasten.....en dat je penis er kleiner van gaat worden( dit vat ik niet helemaal )
het is niet echt nodig dat ik creatine gebruik maar het zou wel sneller mijn gewenste resultaten tonen
alleen ik hoor te veel negatieve dingen erover wie heeft ervaring ermee en hebben jullie negatieve bijwerkingen gemerkt
lijkt me sterk
we hebben natuurlijk nog de mogelijkheid laten liggen dat je van de crea een massive monster wordt, waardoor je onweerstaanbaar bent voor vrouwen die wel houden van een goed stel schouders een flinke ass en ditto gebeuk als het er op aan komt. Wat er dan (vnl. in grote getale) met je sperma gebeurt moet je - mocht je de link nog niet snappen - even aan je ouders/verzorgers of biologiedocent vragen.
ik zou het er op wagen!![]()

creatine kan je lul ook groter maken. Incombinatie met N.O.... Pak Noxplode. zorg dat je nitrix all op heb. pak een natte handoek, zorg dat je pik (als je die nog hebt in erectie is. oink je pik om en neer met die natte handdoek er overheen, neer daarna CEE want met Mono krijg je wat iemand al zij een hele vochtige derde been. Dik van mij heeft nu een omtrek van 16 inc...

idd zeker niet schudden met je jaap dan.. want no-xplode en schudden...
![]()