MuscleMeat

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

Ja doe ik.........

Spuit jij die creatine dan ook subcutaan? Want sinds ik dit doe maak ik de gains van m'n leven!
En ik ben van plan na te kuren met Ultra Fine Oats, zou dit goed zijn denk je?

Ultra Fine Oats is perfect voor in de nakuur. Als ik jou was zou ik ook nog een weight gainer er bij gebruiken. Deze extra kcal zorgt ervoor dat je de extreem volle, grote, ronde en harde spieren blijft behouden zo niet vergroten. Ja, u hoort het goed!

Ultra Fine Oats is perfect voor in de nakuur. Als ik jou was zou ik ook nog een weight gainer er bij gebruiken. Deze extra kcal zorgt ervoor dat je de extreem volle, grote, ronde en harde spieren blijft behouden zo niet vergroten. Ja, u hoort het goed!

Ideaal dus heb nog 5 kilo nakuur oats en kilo's whey

maar van die weight gainer kreeg je toch alleen neppe slappe spieren?

neppe slappe spieren? :P hahaha je kan niet neppe spieren gainen dude :P maar goed. ik heb zo nog meer van die uitspraken. echt zoveel topics over creatine. iedere week wel weer.... hoe moet ik creatine.... en wanneer... en hoeveel...iedere week weer. op een gegeven moment wordje gek... een maat van mij die GEBRUIKT sinds vorige week creatine.... en echt een toffe gozer en allemaal leuk en aardig. mag hem heel graag... ken hem al lang maar goed mijn eigenschuld dat ik hem heb gepusht om te trainen. na 3 weken 4 potten creatine thuis.... en het is nu echt creatine dit creatine dat.... en zoveel kg dit... vanochtend stond ik op weegschaal en 0.5 kg bij... en weet ik het wel niet....
dus ik gaf hem advies om het IM te spuiten..... subcutaan is echt wanneer je plaatselijk wilt groeien... maar voor de serieuze gains snuiven... maar als je echt harcore wilt gaan anaal..... en toen keek hij vreemd...... is er iets? nee dude maar ik geloof die verhaal van creatine en 0.5 kg per 4/5 dagen gewoon niet.... en dan kan je hele ATP ADP en weeet ik het wel niet uitleggen... als iemand creatine GEBRUIKT en ziet wat voor schone pure droge spiermassa gegained wordt.. is het onmogelijk om die gene te overtuigen dat na het stoppen met de ozo gewelddige deca/test/tren kuur vervangende CREATINE niet eens 0.1 kg pure spiermassa hebt gekweekd.... maar goed na 4 weken weetje ook wel echt alles kwa voeding en training...

ik heb whey zetpillen!

Hoi mijn naam is Ron ik ben 49 jaar en ik gebruik Proteine. :sad:

Hoi Ron.... ipv AA meeting houden we voortaan een PA meating

Hoi Ron.... ipv AA meeting houden we voortaan een PA meating
Bedankt. Ik gebruik al sinds het begin van mijn fitness carrière, welke is geëvolueerd tot bodybuilding.
Het begon zo onschuldig met een shakie na het trainen. En nu voel ik me verloren als ik het einde van de bus ontdek.
Er zijn ook zoveel smaken en toevoegingen. :(

Hoi ik ben Bipolar, en ik ben een gebruiker..
twee jaar terug nam ik een fitness abbonement. een maat van me (moge God zijn ziel hebben) en ik trainden iedere dag kei hard.. op een dag, ik weet het nog zo goed, zonnig en warm, kwam mijn maat naar binnen en keek me aan: gozer ik heb van de instructuur hier een shortcut gekregen.. 1 keer perdag 30 gram, meer dan genoeg... sinds die dag staat mijn leven op zn kop.... heb maanden vast gezeten voor diefstal en prostitutie... ik kon me zelf niet meer bedwingen... ik moest nog een keer... die laatste keer..... om het af te leren... ik ben mijn vrouw en kinderen kwijt geraakt omdat ik in de schulden zit.. niemand neemt me aan als werknemer... laatst zat ik in een steegje iemand te ppen voor 5 gram... alles was beter dan 1 seconde zonder die heerlijke shotje van pure isolaat te leven... en nu, na twee jaar is niets meer van me over... ik wil iedereen laten weten dat whey isolaat niet het antwoord is.... een andere jongen die ik ken heeft zichzelf ge OD'd met creapure... het is een zwaar en gesloten wereldje die je heen en weer kan shaken (XD) probeer ervanaf te blijven. het kan ook zonder.... leer van mijn fouten.

Alleen in z'n puurste vorm he, heb gehoord dat creatine en whey opsnuiven tot extra gains leidt. :D

Bedankt. Ik gebruik al sinds het begin van mijn fitness carrière, welke is geëvolueerd tot bodybuilding.
Het begon zo onschuldig met een shakie na het trainen. En nu voel ik me verloren als ik het einde van de bus ontdek.
Er zijn ook zoveel smaken en toevoegingen. :(
:roflol::nowai:

Jongens dit is net gebeurd...
Ik was net klaar met trainen en pak me tas met pot shake en pot glutamine... Ik meng shake met water en doe de potje open en scoop wat glutamine eruit. Waren er 2 grote mannen van pak m beet 35 40 jaar... Dus ik draai me om en zie een van die mannen gewoon letterlijk boven mijn tas naar pot glutamine starrn.........ik zweer ik zei gewoon is pot anabolen.... Jonge je had kop van ze moeten zien.... Al met al ik stod half uur uit te leggen wat ren shake is... Ven blij dat er nu 2 idioten minder bevat! Wel aardige gasten maar alsnog

Laatste tijd is het wel erg geworden.. Mensen hebben veel te vaak een mening over iets waar ze nuhabollen van af weten.

Ik gebruik
Voor de zomer nam een kerel uit mijn klas 2 bekers proteine mee. Ik vraag waarom hij 2 van die bekers wegdrinkt? Antwoord was "beetje gespierd worden voor de zomer, toch?" Maar voor de rest wel blikjes Fernandes en witte boterhammen met muisjes eten....

Of je je protiene nou in 1 keer drinkt of 2 keer maakt ook niet uit.
En fernandes/wit brood/muisjes zijn gewoon carbs.
Zie het probleem niet zo :p
Tuurlijk kan het allemaal beter, maar op die manier kan je ook gewoon groot en lean worden als je wil.
Ik wel met mn k*t genen in ieder geval.

Of je je protiene nou in 1 keer drinkt of 2 keer maakt ook niet uit.
En fernandes/wit brood/muisjes zijn gewoon carbs.
Zie het probleem niet zo :p
Tuurlijk kan het allemaal beter, maar op die manier kan je ook gewoon groot en lean worden als je wil.
Ik wel met mn k*t genen in ieder geval.
Ik geloof best een beetje in IIFYM, maar denk niet dat je moet overdrijven..als ik elke dag dat soort troep eet wordt ik moddervet..met mijn k*tgenen

OT: Erg vermakelijk:popcorn: en herkenbaar..

Terug
Naar boven