Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spuit jij die creatine dan ook subcutaan? Want sinds ik dit doe maak ik de gains van m'n leven!
En ik ben van plan na te kuren met Ultra Fine Oats, zou dit goed zijn denk je?
Ultra Fine Oats is perfect voor in de nakuur. Als ik jou was zou ik ook nog een weight gainer er bij gebruiken. Deze extra kcal zorgt ervoor dat je de extreem volle, grote, ronde en harde spieren blijft behouden zo niet vergroten. Ja, u hoort het goed!
maar van die weight gainer kreeg je toch alleen neppe slappe spieren?Ultra Fine Oats is perfect voor in de nakuur. Als ik jou was zou ik ook nog een weight gainer er bij gebruiken. Deze extra kcal zorgt ervoor dat je de extreem volle, grote, ronde en harde spieren blijft behouden zo niet vergroten. Ja, u hoort het goed!
hahaha je kan niet neppe spieren gainen dude
maar goed. ik heb zo nog meer van die uitspraken. echt zoveel topics over creatine. iedere week wel weer.... hoe moet ik creatine.... en wanneer... en hoeveel...iedere week weer. op een gegeven moment wordje gek... een maat van mij die GEBRUIKT sinds vorige week creatine.... en echt een toffe gozer en allemaal leuk en aardig. mag hem heel graag... ken hem al lang maar goed mijn eigenschuld dat ik hem heb gepusht om te trainen. na 3 weken 4 potten creatine thuis.... en het is nu echt creatine dit creatine dat.... en zoveel kg dit... vanochtend stond ik op weegschaal en 0.5 kg bij... en weet ik het wel niet....maar van die weight gainer kreeg je toch alleen neppe slappe spieren?
Bedankt. Ik gebruik al sinds het begin van mijn fitness carrière, welke is geëvolueerd tot bodybuilding.Hoi Ron.... ipv AA meeting houden we voortaan een PA meating

Hoi mijn naam is Ron ik ben 49 jaar en ik gebruik Heroine.![]()

Alleen in z'n puurste vorm he, heb gehoord dat creatine en whey opsnuiven tot extra gains leidt.

Bedankt. Ik gebruik al sinds het begin van mijn fitness carrière, welke is geëvolueerd tot bodybuilding.
Het begon zo onschuldig met een shakie na het trainen. En nu voel ik me verloren als ik het einde van de bus ontdek.
Er zijn ook zoveel smaken en toevoegingen.![]()

Ikgebruik
Voor de zomer nam een kerel uit mijn klas 2 bekers proteine mee. Ik vraag waarom hij 2 van die bekers wegdrinkt? Antwoord was "beetje gespierd worden voor de zomer, toch?" Maar voor de rest wel blikjes Fernandes en witte boterhammen met muisjes eten....

Ik geloof best een beetje in IIFYM, maar denk niet dat je moet overdrijven..als ik elke dag dat soort troep eet wordt ik moddervet..met mijn k*tgenenOf je je protiene nou in 1 keer drinkt of 2 keer maakt ook niet uit.
En fernandes/wit brood/muisjes zijn gewoon carbs.
Zie het probleem niet zo
Tuurlijk kan het allemaal beter, maar op die manier kan je ook gewoon groot en lean worden als je wil.
Ik wel met mn k*t genen in ieder geval.
en herkenbaar..