XXL Nutrition

geen honger!?

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hebben Jullie dit ook wel eens.. !? Ik heb vandaag sochtens 2 uur getraind en bij elkaar zon kleine 20 Km gefietst + nog een uur gelopen in het bos.. kom ik thuis.. kom ik niet verder dan 4 vlkren broodjes + 125 gram Tonijn + 1 Haring + 1 tomaat.. huh!? misschien omdat ik smiddags kwark heb gegeten? is dit beter te vervangen door brood smiddags>?

damn dit hebik nooit Gewoone eten dude!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga niet eten als ik misselijk word doh :p Dan Gaat het er alleen maar uit.. maar goed misschien is 4 bterhammen wel genoeg ik weeg ook maar 58

Dan moet je juist eten totdat je misselijk wordt, act like a man!

Mischien een optie om te " leren eten". Als je van de ene dag op de andere ineens veel gaat eten zegt je lichaam: BWUH!

Zoek even hier op het forum hoe je er voor kan zorgen dat je meer eet.

Tip van mij: eet de eerste week of mischien zelfs 2 weken op regelmaat van elk uur een beetje. Dat kan dus zijn 1 boterham of 2 boterhammen per keer.Na die week probeer je om de 2 uur te eten, je merkt dat je lichaam dan al aangeeft dat ie meer wil, dus je gaat honger krijgen.

Volgende keer maar ff een frietzaak opzoeken dan....
Eten man zeker bij 58kg..

2 uur krachttraining?
Veels te lang.

moet jij honger eten om te kunnen eten dan??? wtf? wedde dat jij ecto blijft :D

ik heb juist ALTIJD honger:(

Reken 8-10min per oefening.
Als je er langer over doet moet je minde rust tussen de setjes pakken. ong 50-60sec doe ik altijd.

Dus circa 1 uur training is meer dan genoeg.

sorry vooor de verwarring..

15 Min hardlopen
15 Min Roeien
60-70 Min KT
10-15 Min Buikspieren

oow en btw.. buiten dat smorgens te doen doe ik nu helemaal niks.. kheb vakantie dus dan is het toch logisch dat ik zo weinig eet.. weekend komt er nu weer aan en dan ga je toch niet eten als je het niet verbrand.. :S

oow en btw.. buiten dat smorgens te doen doe ik nu helemaal niks.. kheb vakantie dus dan is het toch logisch dat ik zo weinig eet.. weekend komt er nu weer aan en dan ga je toch niet eten als je het niet verbrand.. :S

Bang om dik te worden Ofzow ik eet zelfs alsk de heele dag in de zetel lig bijna evenveel alsk train....

Jij komt nooit boven die 58kg geloof ik..

Aawh ik at voorheen ook veel meer maar toen benk minder gaan eten en miss is mn maag verkleind ofzo dak nie zoveel meer opkan :O

Terug
Naar boven