Fitness Seller

Geen mogelijkheid tot aspireren

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de uitleg.

Ikzelf zet met de 0,7x40, de zwarte. Deze zijn net wat dunner dan de groene en 5ml injecteren gaat er gemakkelijk mee. Misschien een idee.;)

Ik zal het voorlopig even aankijken en mocht het niet verbeteren of verslechteren zal ik voor een oplossing moeten zorgen.
Op dit moment gaat het nog.
Zal de naald aan het eind van de injectie nog even laten in m'n glute laten om ervoor te zorgen dat alle olie blijft zitten en dat er geen druppeltje naar buiten komt.

Ik zet iets meer dan 15 ml per week. Nog steeds in de glute zonder problemen. Heb wel geprobeerd een keer in mijn been te injecteren maar dat voelde pijnlijk en taai aan om de spuit erin te krijgen.

Als het gewoon een kuur van 12wkn is moet dit kunnen, maar volgens mij zit hij al heel lang "on" en heeft hij lang geleden verkondigd nooit meer "off" te gaan. Beetje simpel gedacht om te denken dat je dat gaat redden met alleen glute, gaat niet lukken. Gaat vroeg of laat problemen geven. Nouja de eerste tekenen dienen zich al aan.

Ikzelf zet met de 0,7x40, de zwarte. Deze zijn net wat dunner dan de groene en 5ml injecteren gaat er gemakkelijk mee. Misschien een idee.;)

Jij wil altijd graag dat het lijkt of jij iets ontdekt of weet en/of uitvindt he?
Is dat om eea in real life te compenseren ofzo?
Wat je hierboven neerzet behoort al lang tot algemene basis info.

3 dagen geleden mijn eerste spuit gezet in de gluten en aspireren lukte ook heel moeilijk.
Moest redelijk veel kracht gebruiken om de zuiger wat terug te trekken en toen ik dat deed kwam er zelfs een heel klein belletje in de spuit...
De bil voelt nu nog altijd redelijk pijnlijk aan, is dit normaal?

3 dagen geleden mijn eerste spuit gezet in de gluten en aspireren lukte ook heel moeilijk.
Moest redelijk veel kracht gebruiken om de zuiger wat terug te trekken en toen ik dat deed kwam er zelfs een heel klein belletje in de spuit...
De bil voelt nu nog altijd redelijk pijnlijk aan, is dit normaal?

Ja die belletjes zijn normaal evenals dat het behoorlijk zwaar gaat, betekend dat je goed in de spier zit. Pijn is ook normaal na een eerste inject, blijft altijd wel gevoelig maar wordt minder. Ook zal je ongetwijfeld de naald flink bewogen hebben zo'n eerste keer, dat zorgt ook voor pijn.

Riods doen pijn!!!!!

misschien moet je voortaan je spuiten eens in je nek gaan zetten

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2PDqLDjMDtA

Mannetje is net 15.:D

Ik heb dus besloten om het in m'n been injecteren maar eens te gaan proberen. Ik zal slechts 2ml zetten met een 2,5ml spuit en een 0,6 x 25mm naald.(23 gauge)
Het zetten in de glutes hou ik gewoon aan. Ik zal dus 3x in de week gaan zetten.
Heb in mijn kuur nog een weekje of 9 te gaan en in die tijd zal ik de test-e gaan opschroeven naar 1750mg/w.

Laatst bewerkt:
Niet echt klachten...
Gewoon vragen.

Heeee,

mensen hebben hier allemaal klachten over gebruik van riods.
En bedenken niet dat het erbij hoort.
vandaar de mededeling.

Hoort er naar mijn idee gewoon bij

Kan het woord roids niet eens schrijven maar reageert als een expert op dit probleem waar mensen met een enkel kuurtje per jaar van een week of 10 nooit tegen aanlopen :p Dit zijn bijwerkingen die spelen voor de gasten die zeggen nooit meer off te gaan of echt erg lange kuren doen met een hoge prikfrequentie. En zelfs dan kan een goed roulatiesysteem heel veel doen.

Laatst bewerkt:
Kan het woord roids niet eens schrijven maar reageert als een expert op dit probleem waar mensen met een enkel kuurtje per jaar van een week of 10 nooit tegen aanlopen :p Dit zijn bijwerkingen die spelen voor de gasten die zeggen nooit meer off te gaan of echt erg lange kuren doen met een hoge prikfrequentie. En zelfs dan kan een goed roulatiesysteem heel veel doen.

Mooi gezegt kerel.

Vind het goed kerels.
Zal niet langer proberen mijn menig te delen met de grote kenners op dit forum.

succes verder, hou het bij lezen

inject in been gaat veel makkelijker dan in glute imo ... veel beter zicht op wat je doet

Alles gaat weer helemaal goed met m'n rechterbil. Hardheid is verdwenen, voelt gewoon goed aan. Afgelopen woensdag 6ml in linkerbil gezet, as zondag zal dit ook m'n rechterbil ingaan. Ik ga ervan uit dat het slechts een tijdelijke irritatie was en weet denk ik wat de reden daarvoor was. Ben vorige week namelijk met de tweede 40ml vial homebrew begonnen en het zo best eens kunnen dat de verhouding BA en BB net iets verschilde van de eerste vial.
In ieder geval geen reden voor mij om benen-spots aan te gaan lopen maken.
Zelfs 18ml, 3x injecteren per week in de glutes is nog te doen.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2PDqLDjMDtA

Mannetje is net 15.:D

Ik heb dus besloten om het in m'n been injecteren maar eens te gaan proberen. Ik zal slechts 2ml zetten met een 2,5ml spuit en een 0,6 x 25mm naald.(23 gauge)
Het zetten in de glutes hou ik gewoon aan. Ik zal dus 3x in de week gaan zetten.
Heb in mijn kuur nog een weekje of 9 te gaan en in die tijd zal ik de test-e gaan opschroeven naar 1750mg/w.

...

---------- Toegevoegd om 01:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

Alles gaat weer helemaal goed met m'n rechterbil. Hardheid is verdwenen, voelt gewoon goed aan. Afgelopen woensdag 6ml in linkerbil gezet, as zondag zal dit ook m'n rechterbil ingaan. Ik ga ervan uit dat het slechts een tijdelijke irritatie was en weet denk ik wat de reden daarvoor was. Ben vorige week namelijk met de tweede 40ml vial homebrew begonnen en het zo best eens kunnen dat de verhouding BA en BB net iets verschilde van de eerste vial.
In ieder geval geen reden voor mij om benen-spots aan te gaan lopen maken.
Zelfs 18ml, 3x injecteren per week in de glutes is nog te doen.

...

Snuff de grote kenner... Hij injecteert alleen evenveel AAS als de grootste waanzinnige: compleet overbodig en dus nutteloos! Maar tja door de geweldige toevoeging van 100IU HCG/dag kan dat toch geen kwaad, dus why not...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
...

---------- Toegevoegd om 01:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

...

Snuff de grote kenner... Hij injecteert alleen evenveel AAS als de grootste waanzinnige: compleet overbodig en dus nutteloos! Maar tja door de geweldige toevoeging van 100IU HCG/dag kan dat toch geen kwaad, dus why not...:rolleyes:

T is al zn 2e kuur hoor!!!

Terug
Naar boven