XXL Nutrition

Geen pijn na inject

Asis

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik ben nu begonnen met een kuurtje test (300), Tren (400) /week.

Ik heb tot nu toe 2x geinject alleen ik merk dat veel mensen zeggen dat ze pijn ervaren tijdens/na je inject.
Ik vraag me dus daarom nu af of dat dit geen probleem is of dat er misschien wat aan de hand is.

Je eerste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
jaa @tythor

Ik weet niet of je gegarandeerd wat moet voelen voor de eerste keer. Je kunt wel voor de zekerheid je gear bij de Is het Echt of Nep?-sectie zetten met foto's erbij, dan kan er beoordeeld worden of het er real uit ziet.

Je hoeft geen pijn te hebben. Imo
Zelf ook nooit last.

Stelletje mieperts ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zelf ook nooit last.

Stelletje mieperts ;)

okee dankjewel;)

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Ik weet niet of je gegarandeerd wat moet voelen voor de eerste keer. Je kunt wel voor de zekerheid je gear bij de Is het Echt of Nep?-sectie zetten met foto's erbij, dan kan er beoordeeld worden of het er real uit ziet.

okee bedankt man =), alles lijkt gewoon echt dus!

Zo te zien is je poeperd het gewend geprikt te worden, wees blij want PIP is flink kut.

Geen pijn? Oei, dan moet er wel iets mis zijn.

volgens mij heeft OP een dwarslaesie

Ik heb ook nog nooit echt PIP gehad. Ik ben dan ook wel een beest.

zelf alleen last van met korte esters

Ik heb ook nooit pijn.

Zelf ook nooit last.

Stelletje mieperts ;)

Haha, makkelijk praten :p
Ik heb soms 6 dagen pip... ook is m'n reet soms ruim 2cm opgezwollen met een bloeduitstorting.
Nu in cruise fase beslotne met slin spuit in quad te doen... eerst leek ik nergens last van te hebben, maar aan het einde van de tweede dag kon ik niet meer normaal lopen en was mn quad tot en met mn knie helemaal opgezwollen :o

Haha, makkelijk praten :p
Ik heb soms 6 dagen pip... ook is m'n reet soms ruim 2cm opgezwollen met een bloeduitstorting.
Nu in cruise fase beslotne met slin spuit in quad te doen... eerst leek ik nergens last van te hebben, maar aan het einde van de tweede dag kon ik niet meer normaal lopen en was mn quad tot en met mn knie helemaal opgezwollen :o

Ok, zal mezelf even corrigeren, heb 2x echt last gehad en toen had ik in me quads gezet.
Bil, nooit last, nu kan ik hem zelf nog net zelf erin prikken, en gebruik altijd 0,8/40 (groen).
Maar me vrouwtje doet dan overnemen en erin eh pompen.

Nooit last ;)

Alleen echt last met Winstrol inject. Verder niet echt, zolang ik maar goed injecteer.

Ik ben nu begonnen met een kuurtje test (300), Tren (400) /week.

Ik heb tot nu toe 2x geinject alleen ik merk dat veel mensen zeggen dat ze pijn ervaren tijdens/na je inject.

Ik vraag me dus daarom nu af of dat dit geen probleem is of dat er misschien wat aan de hand is.

Ook nog nooit last van gehad. Doe zelf in me glutes. Merk momenteel dst het soms wat "moeilijker" gaat. Iets te veel aanspan denk ik. Gebruik nu nog 0,8x40 binnenkort eens 0,7x40'proberen.

Terug
Naar boven