Het was op een mooie zomerdag (+- 10 jaar geleden) in Zaandam vlak bij poelenburg.
ik en een maat zouden naar het strand gaan en reden nog even door een straat waar wij bij toeval een hele hoop politie zagen staan,
we reden alleen een
een richting straat in en dat melden ik ook meteen aan die maat van mij,
hij draait zo snel mogelijk zijn auto zodat we daar weer zo snel mogelijk weg zouden zijn.
een iemand (ergens in een steeg geloof ik) had dit gezien en melden dat bij de menigte van politie,
goed wij gingen nog heel even wat strand spullen halen (in een van die hoge flats bij de rotonde),
en wat zien wij, politie agenten bij de auto beneden (voelen of de motor nog warm was),
toen was de vraag of wij even naar beneden wilden komen (wij hingen op dat moment uit het raam) en nog geen half uur later zat ik met handboeien om

en mijn maat dus ook...
ook de aanhouding ging niet volgens hun plan aangezien ik een klein beetje uit me schedel ging,
7 politie agenten hingen aan me (dat was best wel weer leuk)
Tot op de dag van vandaag geen excuses en of wetende wat er wel precies was gebeurd

ik heb 4/5 dagen vast gezeten, vinger afdrukken genomen mug shot etc..
bleek (van wat ik nu weet) om een donkeren man te gaan die zichzelf van het leven beroofd had,
hij had zichzelf door zijn kop geschoten midden op straat pistool lag naast zijn kop..
zijn ook nog beelden van geloof ik (RTV-NH)...
excuses voor spelling en of grammar en text opmaak (ik moest dit even snel typen)