Fitness Seller

Opruier strandfeest in inrichting

Wat naar :(

Asim B, klinkt net zo oer Hollands als Goudse kaas.

Wat een onzin, die hooligan vriendjes van em stonden toch vrij in de keus om mee te doen of niet.

K*t wie moet het nu zondag met de beker(s) doen ? :(

Wat ik niet begrijp, waarom voetbalhooligan er in voor moet komen. Is toch appels en peren, wat die kerel verder in zijn leven doet??

Iemand die gepakt wordt voor een diefstal ofzo, wordt toch ook niet over gezegd; Dat die ook wel is iemand mishandeld heeft ofzo... Beetje raar allemaal.

Omdat de dude tijdens voetbalwedstrijden opzettelijk geweld tegen publiek en politie heeft gebruikt, en vervolgens was op/tijdens Sunset Grooves voetbal de oorspronkelijke oorzaak van de ruzie, en hij stond dat daar met zn mattie's te verkondigen (ROTTERDAM-HOOLIGANS etc)

Vandaar.

Oorzaak van de ruzie (welke ruzie?) was voetbalhooligans?
Rare oorzaak.

Ja tegenwoordig is alles appels met peren vergelijken...
Een leider die mensen 'onder' zich heeft is toch echt net zoiets als een opruier, alleen de oorlog was wel tikkie erger natuurlijk.

De oorlog was toch heel iets anders :roflol: Dan had je iemand boven je staan. Formeel. Als je niet luisterde ging je zelf tegen de muur.

Die kerel, zegt kom we pakken ze. Dat dan de helft mee doet, ligt meer aan die helft lijkt mij.

Dus die groep had wel degelijk de mogelijkheid om zichzelf afzonderlijk te houden.

Als je niet weet hoe dat gaat bij die hooligans, ga dan ook niet bijdehand doen.

Jij lacht nogal wat af op dit forum he 'BVE'.

Ja die kerel is van alle markten thuis, maar begrijpt niet dat je zelfs in informele groepen als hooligan groepen leiders hebt.

BVE is 17 jaar en denkt nu al een of andere Gandalf te zijn

Jij lacht nogal wat af op dit forum he 'BVE'.

Ja echt een mooi forum dit :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Ja die kerel is van alle markten thuis, maar begrijpt niet dat je zelfs in informele groepen als hooligan groepen leiders hebt.

En dat valt hartstikke mee. Tis geen organisatie hoor vriend. Iemand met meer "charisma" krijgt misschien wat meer voor elkaar. Het zijn geen vreemde van elkaar. 't zijn gewoon allemaal vrienden. Eentje die wat "gekker" is heeft misschien wat "betere" plannen. Maar het is echt niet zo van: hee Jongens ik heb de meeste knokpartijen gehad. Ik bepaal waar we heen gaan en hoe we dat gaan doen. hahahahaha :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

BVE is 17 jaar en denkt nu al een of andere Gandalf te zijn

Ik ben alles in 1, juwait

Nee zo gaat dat inderdaad niet dat degene met de meeste ervaring en het langste mee gaat het meeste te zeggen heeft...
Je zit helemaal gelijk almachtige BVE

Terecht. Er zijn genoeg infantielen die zich laten ophitsen door dergelijke personen.

Nee zo gaat dat inderdaad niet dat degene met de meeste ervaring en het langste mee gaat het meeste te zeggen heeft...
Je zit helemaal gelijk almachtige BVE

Fijn dat jij het ook inziet;)

Jij denkt zeker dat jongens/mannen van verschillende generaties met elkaar op de vuist gaan ergens in de stad :roflol:

Die jongens hebben allemaal de zelfde ervaring en gaan even lang mee. Verschillende generaties... Allemaal rond de zelfde leeftijd. Allemaal vrienden van elkaar. Daar heb je geen machtsverschil tussen.

Ben jij überhaupt wel is in contact geweest met iemand van een harde kern? :roflol:

Terug
Naar boven