AndroidHealthClinic

Geen vooruitgang met shoulder press

Dit soort vragen verwacht ik van mensen wier hersenen door een enkele handpalm omvat kunnen worden.

:roflol:

werken doe je niet in de gym, maar thuis. dicipline, aan je voedingsschema en rust houden, DAT is werken!

in de gym doe je hardcore, werken doe je thuis ;)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik hier getrolled word, dus ik hou het beknopt.

Stop met onnozel doen, met je "opgezwollen door teveel eiwitten" spieren shit. Als je 40 kg meer wilt pressen op je shoulder press, dan zal die spier moeten gaan groeien.

En als je hard wil werken, stop dan al maar met die 3x15 shit op al die fl**ker machines en neem eens wat ijzer vast.

Begin bv eens met het schema 'Rippetoe', je shoulder press stijgt wrs direct.

@Cornelius,

Je moet begrijpen dat je door uitspraken als: "natuurvolkeren eten alles wat beweegt en zijn ook gespierd" en "Ik pas m'n voeding niet aan, ik werk hard genoeg" eigenlijk de bal volledig mist... .

Geen idee wat natuurvolkeren zijn, maar de gemiddelde Eskimo, Laplander, Hut, Bosjesman steek ik op z'n Vlaams gezegd in mijn holle tand. Door hun laag vet percentage (door slechte en gebrekkige voeding) hebben deze mensen zichtbare spieren. Door barre omstandigheden zijn ze misschien gehard, maar sterk?

Als je dan nog eens gaat zeggen dat eten er niets mee heeft te maken en eiwitten alleen voor onnatuurlijke spieren zorgt, dan ga je zo diep en ver de mist in, dat niemand je nog kan terughalen.

Dus, ofwel neem je de goede raad van ervaren krachtsporters hier ter harte ofwel zoek je je heil op www.natuurvolkeren.nl of.be en laat je ons met rust.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt wel of je hier niet meetelt als je niet minstens slikt of spuit. Denigrerend doen over natuurvolken slaat nergens op. Deze mensen hebben conditie waar bijna geen westerling tegenop kan en zeker geen powerlifter wiens spieren ineenstorten zodra ze hun extra eiwitten, hormonen en vitamines ontberen.

Ik stelde een serieuze vraag maar wordt hier in een hoekje gezet. Ik groet u allen en wens u veel wijsheid met slikken en spuiten.

Het lijkt wel of je hier niet meetelt als je niet minstens slikt of spuit. Denigrerend doen over natuurvolken slaat nergens op. Deze mensen hebben conditie waar bijna geen westerling tegenop kan en zeker geen powerlifter wiens spieren ineenstorten zodra ze hun extra eiwitten, hormonen en vitamines ontberen.

Ik stelde een serieuze vraag maar wordt hier in een hoekje gezet. Ik groet u allen en wens u veel wijsheid met slikken en spuiten.

De natuurvolken worden sterk voorgesteld maar wetenschap heeft bewezen dat ze helemaal niet zo groot waren als de bosjesmannen in de strips..
Btw, een supplement zoals whey is gewoon geconcentreerd eiwit UIT MELK. Volgens mij is melk nog steeds natuurlijk.

Ook moet je van die klootmachines afstappen, wat barbells en dumbbells vastnemen en je intensiteit opkrikken.. 3x15 wtf? Doe eerder 8x3 of 5x5..

Laatste punt: iedereen werkt hier vast harder dan jij in de gym. Jij gaat 1 keer, ik 4 keer, sommigen wel 6 keer.

Deze mensen hebben conditie waar bijna geen westerling tegenop kan en zeker geen powerlifter wiens spieren ineenstorten zodra ze hun extra eiwitten, hormonen en vitamines ontberen.

well-known-troll-spam-designed-to-get-people-all-28087-1279299547-2.jpg

Meent die gast dat hier nu? Nu zijn we al allemaal spuiters, slikkers en racisten met spieren die in elkaar storten als we zonder eiwitten, hormonen en vitaminen vallen... :clap:

Doei Cornelis, het was leuk. Ga nu maar weer huilen om je vette pens....

Misschien moet je al die vooroordelen laten varen en eens met je vette reet op een crosstrainer gaan staan, dan is dat aankomen ook geen probleem meer.

Als je niks wilt veranderen, moet je ook niet moeilijk doen dat je niet vooruit ga. Je bent dertien in 1 dozijn, die inderdaad netjes naar de gym gaat maar daar niks door veranderd. Dus kom nog eens terug als je volgend jaar nog steeds dezelfde ben, behalve 5kg+

Dag meneer, wat minder bekrompenheid en starheid toegewenst

Ik lach me hier kapot :P en supplementen zijn geen rotzooi maat :)

hahahahaha cornelus, hahahaha. Damn, is het zo lastig om gedisciplineerd te vreten en hard te trainen.

Als je kijkt naar de natuurvolken dan zie je dat je door hard werken een goed gevormd lichaam kunt krijgen zonder supplementen, hormonen en speciale dieten. Die mensen eten wat ze kunnen vinden.

Waar de f*ck haal je dat nou weer vandaan?

aboriginals_1906.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aboriginal6.jpg

widm5_australie_aboriginal1.jpg

Je wil hard werken voor je gains, maar maximaal 1x per week en alleen op het gebied van naar de sportschool gaan, want een beetje werk doen om goed voorbereid te zijn zit er op alle fronten niet in.

Jij weet niks van hard BB werk.

Ik blijf eten zoals ik altijd at.

Succes man.

Dit soort vragen verwacht ik van mensen wier hersenen door een enkele handpalm omvat kunnen worden.

Jou BB-kennis past in één wenkbrauwhaar van mij.

Het lijkt wel of je hier niet meetelt als je niet minstens slikt of spuit.

Nee hoor. Maar mensen die niet eten die tellen inderdaad niet mee, want die komen er gewoon niet op krachtsport gebied. Daarnaast slaat je houding natuurlijk helemaal nergens op, maar dat zie je zelf ook wel in hoop ik.

Doei Cornelis, het was leuk. Ga nu maar weer huilen om je vette pens....

Dit dus :wave:

**** you cornelis, ga naar fitnessvoorsukkeltjes.nl

1x per week trainen is vanuit fysiologisch oogpunt BS, geen wonder dat je niet vooruitgaat :rolleyes:

Volgens mij zijn we allemaal keihard getrolled. Kan niet anders.

Terug
Naar boven