XXL Nutrition

Geert spreekt !

Ik zeg ook niet dat de hoofdmoot het doet maar het is wel iets wat voorkomt. Je zal er maar boven wonen. Vond in ieder die ranzige stukken vlees op mijn balkon niet prettig en de wijkmedewerkers die slachtafval aantreffen op balkons zijn er ook niet echt blij mee.

Ik kan ook wel andere dingen verzinnen waardoor ik niet blij ben met mijn buurman of vrouw, maar om dat dan over een gehele bevolkingsgroep te trekken gaat mij te ver.

zeg overigens niet dat jij dat doet, maar het gebeurd hier en door meneer Wilders toch echt wel.

hij spreekt mooi

Ik ben wel eens bang dat Geert in een vertrouwde omgeving wel uitspraken kan doen waar ik het niet mee eens zal zijn...
Maar dat is slechts speculatie natuurlijk...
Ik ben de perfecte politicus waar ik 100% achter sta nog niet tegengekomen.

Ik heb eens zo'n vragenlijst ingevult die dan "bekijkt" op welke partij je het beste kan stemmen.
Ik schrok me dood!
Ik ben eigenlijk best wel `links` qua gedachtengang blijkbaar...
Maar ik vind dat slappe geouwehoer, en halfzachte optreden van wat er nu regeert en de linkse partijen meer dan zat.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden...

Ik kan ook wel andere dingen verzinnen waardoor ik niet blij ben met mijn buurman of vrouw, maar om dat dan over een gehele bevolkingsgroep te trekken gaat mij te ver.

zeg overigens niet dat jij dat doet, maar het gebeurd hier en door meneer Wilders toch echt wel.
Ook weer waar... ik heb zo'n buurman die er van houdt om heel de buurt bij elkaar te brullen en zijn hele interne huishouden met ons te delen. Bemoeit zich bovendien ook nog eens met wat wij doen. Ook knap vervelend.

Maar het ging over de islamisering en dan vind ik alles bij elkaar dat er wel eens grenzen mogen vastgelegd worden. In dat opzicht is de overheid te laks geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Snap nog steeds niet hoe een groepje in de 2e kamer het heeft bereikt om de grotere steden te islamiseren naar bijna 50 %.

Iemand met zo'n idee in de 2e kamer moet meteen levenslang achter tralies.

Snap nog steeds niet hoe een groepje in de 2e kamer het heeft bereikt om de grotere steden te islamiseren naar bijna 50 %.

Iemand met zo'n idee in de 2e kamer moet meteen levenslang achter tralies.

want elke allochtoon is een moslim...sjonge jonge arnoldfan
voor de rest zijn het wel een stel achterlijke rukkers in onze regering die niets durven omdat ze angst hebben een bevolkingsgroep op de teentjes te trappen en stemmen te verliezen

Ik vind dat Geert niet van die gekke dingen zegt hoor.
Z'n woorden worden alleen altijd zo uit het verband gerukt.
Nederlanders zijn misschien wel de meest tolerante mensen op aarde, en hebben altijd het beste voor met iedereen imo.
"We" hebben alleen een beetje een verkeerd beeld gekregen van "buitenlanders" omdat een behoorlijk groot gedeelte van de "buitenlanders" behoorlijk fout bezig zijn.
Ik volg het allemaal niet zo heel erg, maar ik zie wel wat ik zie in mijn directe omgeving...
Ik zou op dit moment geen autochtone/Nederlandse crimineel kunnen aanwijzen in mijn woonplaats.
Het complete criminele milieu word geregeerd door "buitenlanders".
Ik ga dan even niet uit van hun Nationaliteit, maar van de huidskleur, sorry...
De criminelen hier in de buurt hebben een Marrokaanse, Turkse, Antilliaanse of Oost Europese "achtergrond", en iedereen die beweert dat dit niet zo is, heeft z'n ogen dicht, of is te bang om hier te zeggen wat ze thuis aan de keukentafel wel durven zeggen.
En dat is wat er aan de hand is.
Mensen zijn niet eerlijk, en bang om te zeggen wat ze eigenlijk vinden.
Ik hoef niet zo nodig Geert, maar ik vind wel dat het tijd word dat de criminaliteit eens flink aangepakt word.
En als Geert dan zoiets zegt als: "werken met minimale straffen" heeft hij mijn stem!

Niemand is tegen criminaliteit aanpakken. Dus eigenlijk is dit stukje tekst best overbodig.

Had echt verwacht dat je het zou weglachen, maar blijkt dus toch echt te zijn :) Wat hebben julllie hier op te zeggen Samira en Jesaja? :)

Ik heb wel is gezien dat ze een lam hadden geslacht om hem daarna te roosteren aan zo'n spit. Maarja, daar lig ik persoonlijk niet zo wakker van. IMO, niet zo heel veel anders dan ome Jan en zn BBQ.

Hier. Ze doen maar lekker wat ze willen met die beesten. Zolang ze mij maar een lekker stukje geven.

Maar jongens, Wilders is gewoon zo'n clown. Die gast is zo dom. Ik ben eens met een vriend meegegaan naar zo'n besloten bijeenkomst, het volk waar daar komt is echt een grap, op het zwakzinnige af. Met het redenatieniveau van een twaalfjarige. Simplistische drogredenen voeren de boventoon. De PVV heeft wel enkele standpunten waar ik het mee eens ben maar kan iemand me aub een interview of gesprek linken waarin Geert Wilders nog enigszins intelligent overkomt en niet telkens in herhaling valt? Marky had het over de NVU, hun ideeën staan me regelrecht tegen maar Constant Kuster is tenminste nog een goede redenaar.

Maar jongens, Wilders is gewoon zo'n clown. Die gast is zo dom. Ik ben eens met een vriend meegegaan naar zo'n besloten bijeenkomst, het volk waar daar komt is echt een grap, op het zwakzinnige af. Met het redenatieniveau van een twaalfjarige. Simplistische drogredenen voeren de boventoon. De PVV heeft wel enkele standpunten waar ik het mee eens ben maar kan iemand me aub een interview of gesprek linken waarin Geert Wilders nog enigszins intelligent overkomt en niet telkens in herhaling valt? Marky had het over de NVU, hun ideeën staan me regelrecht tegen maar Constant Kuster is tenminste nog een goede redenaar.
haha dat is idd wel zo de meeste mensen die erop stemmen zijn r**ards ze kunnen geen eens uitleggen waarom ze erop stemmen hahahaha, maarja ik zou zelf niet eens weten waarop ik zou moeten stemmen tegenwoordig ik wil sowieso dat er veel dingen veranderen in nederland daarom stem ik op pvv, maar ik hoop niet dat pvv de grootste partij wordt want dat lijkt me ook niet goed :)

Daar was ik inderdaad wel eens bang voor... :o

haha dat is idd wel zo de meeste mensen die erop stemmen zijn r**ards ze kunnen geen eens uitleggen waarom ze erop stemmen hahahaha, maarja ik zou zelf niet eens weten waarop ik zou moeten stemmen tegenwoordig ik wil sowieso dat er veel dingen veranderen in nederland daarom stem ik op pvv, maar ik hoop niet dat pvv de grootste partij wordt want dat lijkt me ook niet goed :)

Dat is het hem volgens mij gewoon, er zijn te weinig alternatieven.

De andere politieke partijen staan te ver van de normale burger vandaan. Ze spreken onbegrijpelijke taal, komen niet geloofwaardig/eerlijk over, en houden zich bezig met weet wie veel wat.

Hier scoort Geert en zijn PVV punten. Maar dat maakt hem nog niet geschikt om eventueel in een kabinet te belanden.

want elke allochtoon is een moslim...sjonge jonge arnoldfan
voor de rest zijn het wel een stel achterlijke rukkers in onze regering die niets durven omdat ze angst hebben een bevolkingsgroep op de teentjes te trappen en stemmen te verliezen

Snap dat niet allemaal moslims zijn, beetje verkeerd neergezet van me indd, maar jullie snappen mijn punt, en dat punt is toch triest genoeg ?

ja daarom zijn de straffen ook zo zielig, als er gestraft word..:rolleyes:

Dat heeft niets te maken met het feit dat mensen tegen criminaliteit zijn.
Dat niet iedereen hetzelfde denkt over de beste aanpak van criminelen is evident, dat hoef je neit elke keer naar voren te brengen.

Dat heeft niets te maken met het feit dat mensen tegen criminaliteit zijn.
Dat niet iedereen hetzelfde denkt over de beste aanpak van criminelen is evident, dat hoef je neit elke keer naar voren te brengen.

Als je tegen criminaliteit bent probeer je dat probleem op te lossen op welke manier dan ook, maar die linkse praatjes hebben ons nog geen stap de goede richting ingezet.

Als je als kamerlid minimale straffen invoerd die hoog liggen mag je van mij zeggen dat je tegen criminaliteit bent, maar niet met deze lachwekkende straffen...

je want lange gevangenis straffen, lossen het probleem van de criminaliteit op.:rolleyes:

Terug
Naar boven