XXL Nutrition

Geert was zooo boos

TPH1976

Competitive Bodybuilder
Waardering
147
Dat hij wegliep uit het parlement zodat hij en zijn factie genoten die dag niet konden stemmen over de voorstellen die zij zelf ingediend hadden over de publieke omroep met als gevolg dat deze voorstellen zijn afgewezen....

Daar gaat een van je parade paardjes...strakke actie Geert!

:roflol:

zo iemand kan je toch niet serieus nemen :roflol:

maar toch word hij minister president in de toekomst

• Topic Starter Topic Starter
tja...dan is het nog maar de vraag of hij dit nog een keer op de agenda krijgt.

maar goed....aangezien ij is weggelopen en niet heeft gevochten om het kabinet naar huis te sturen gaan die verkiezingen nog wel een tijd duren...

We zien dan wel verder of Geert nog steeds zo popi is.

Jep, zeer laffe actie van hem. Hij hoort zijn kiezers te vertegenwoordigen in de kamer, maar in plaats daarvan neemt hij een dagje vrij.

tja...dan is het nog maar de vraag of hij dit nog een keer op de agenda krijgt.

maar goed....aangezien ij is weggelopen en niet heeft gevochten om het kabinet naar huis te sturen gaan die verkiezingen nog wel een tijd duren...

We zien dan wel verder of Geert nog steeds zo popi is.

het is toch zinloos om daar tegen in te gaan, dat dictatoriale kabinet doed toch gewoon wat ze zelf denken dat het beste is, dus ik geef wilders groot gelijk dat hij is weggelopen, balkende en bos hebben schijt aan de burgers en wilders daarintegen komt juist voor de burgers op daarom waardeer ik hem zeer

Als er iemand is die dictatoriaal is ingesteld is het Wilders wel. Dat vind ik nou juist zo eng aan hem. NIEMAND kan in zijn ogen iets goeds doen... broddelwerk of wat voor opmerking dan ook is zijn vastgelopen langspeelplaat opmerking keer op keer.... Ik vind de man verschrikkelijk eng omdat ik niemand ken die zo anti-democratisch is in zijn complete doen en laten.

Wilders laat die schapen daar tenminste mekkeren!

Prima actie.

Als er iemand is die dictatoriaal is ingesteld is het Wilders wel. Dat vind ik nou juist zo eng aan hem. NIEMAND kan in zijn ogen iets goeds doen... broddelwerk of wat voor opmerking dan ook is zijn vastgelopen langspeelplaat opmerking keer op keer.... Ik vind de man verschrikkelijk eng omdat ik niemand ken die zo anti-democratisch is in zijn complete doen en laten.

Bekende gezegde: Intelligente mensen met zijn karakter zijn eng, maar domme mensen met dat karakter zijn gewoon lachwekkend. Ik denk dat hij eerder bij die laatste categorie hoort.

Bekende gezegde: Intelligente mensen met zijn karakter zijn eng, maar domme mensen met dat karakter zijn gewoon lachwekkend. Ik denk dat hij eerder bij die laatste categorie hoort.

Ik denk dat Wilders intelligenter is dan menigeen had kunnen voorspellen.

Dat is nou juist 't enge. De man is niet te peilen, hij schopt tegen letterlijk en figuurlijk alles. Echter raakt hij het volk op de juiste manier...

Dat hij wegliep uit het parlement zodat hij en zijn factie genoten die dag niet konden stemmen over de voorstellen die zij zelf ingediend hadden over de publieke omroep met als gevolg dat deze voorstellen zijn afgewezen....

Daar gaat een van je parade paardjes...strakke actie Geert!

:roflol:

Alsof hem dat überhaupt écht interesseert. Die man is met één ding bezig en dat is zieltjes winnen. En door die rebelse actie heeft hij er meer gewonnen dan een stemming ooit zou kunnen.

Alsof hem dat überhaupt écht interesseert. Die man is met één ding bezig en dat is zieltjes winnen. En door die rebelse actie heeft hij er meer gewonnen dan een stemming ooit zou kunnen.

Precies en dat zou iedereen te denken moeten geven.

Politiek is altijd om zieltjes winnen, in Amerika is het nog velen malen erger.

en dat pretendeerd dus anders te zijn...maar is het niet. Gewoon een grote wassen neus en zo principieel als het hem zelf uitkomt.

als er iemand is die dictatoriaal is ingesteld is het wilders wel. Dat vind ik nou juist zo eng aan hem. Niemand kan in zijn ogen iets goeds doen... Broddelwerk of wat voor opmerking dan ook is zijn vastgelopen langspeelplaat opmerking keer op keer.... Ik vind de man verschrikkelijk eng omdat ik niemand ken die zo anti-democratisch is in zijn complete doen en laten.

+1 .

Politiek is altijd om zieltjes winnen, in Amerika is het nog velen malen erger.
Tuurlijk, maar er zijn ook nog politici die daarnaast iets meer belang hechten aan hun gedrevenheid om zaken in de positieve zin te veranderen. Bij W. is het electoraat de allesoverheersende factor van zijn acties. Dergelijke politici zijn nu juist wat we niet meer nodig hebben.

Tuurlijk, maar er zijn ook nog politici die daarnaast iets meer belang hechten aan hun gedrevenheid om zaken in de positieve zin te veranderen. Bij W. is het electoraat de allesoverheersende factor van zijn acties. Dergelijke politici zijn nu juist wat we niet meer nodig hebben.

Helemaal mee eens. Liever een politicus die vierkant staat achter wat hij zegt en vindt, en verder lak heeft aan wat iedereen over hem denkt. Liever de zaken aanpakken en ten goede veranderen in plaats van zieltjes winnen.

Maar wanneer het establishment indirect vriendelijk doch kordaat zegt dat er gewoonweg geen ruimte is om de plannen te veranderen, zit er weinig anders op. Wanneer ik onvoorbereid op een -ik noem maar even een dwarsstraat- tentamen metafysica kom, kan ik ook net zo goed weer naar huis gaan, omdat ik mijn tijd verkwansel.

Echter, wat ik ook niet kan ontkennen is dat zo'n actie niet oprecht overkomt van iemand die zó enorm mediageil is.

Als politicus moet hij maar tegen zulke uitspraken kunnen. Als je wegloopt verandert er zeker niets, dan beter blijven en druk uitoefenen lijkt me. Maar dan had de media er geen belangstelling voor gehad en was hij ook niet op tv verschenen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven