AndroidHealthClinic

Wilders bij moskee protest NY

Bezoekers in dit topic

Wel duidelijk weer van een linkse rakker die teveel tijd om handen heeft :D
 
Wat een infantiel filmpje
 
Je vat jezelf mooi samen...

Op een bepaalde manier kan je inderdaad wel stellen dat "HardcoreNL" een kenner is daar waar het gaat over schrijven met weinig overtuiging. Een deskundige of expert zou je wel kunnen zeggen.

Eens in de zoveel tijd een zelfreflectie geven is de sleutel tot succes heren.

En wat denkt u lui, is het opstappen van de heer Klink een rede om niet door te gaan met de besprekingen voor het eerste kabinet vvd-cda (pvv)?

Klink heeft een black-out. Zou hij dit met zijn volle verstand kunnen menen, denk het niet.
 
Eens in de zoveel tijd een zelfreflectie geven is de sleutel tot succes heren.



Klink heeft een black-out. Zou hij dit met zijn volle verstand kunnen menen, denk het niet.

Als je dit nou meent leg je het een keer uit. Maar dat doe je natuurlijk niet.
 
jonges die notimetowaste heeft hiervoor speciaal en topic voor gemaakt en jullie doen er niets mee.
wat ondankbaar! :mad:
 
Als je dit nou meent leg je het een keer uit. Maar dat doe je natuurlijk niet.

Hier ben ik om je gaten op te vullen.

Klink-CDA-enige goede optie over rechts, pvda naaide cda keer op keer en heeft een slechte invloed op de middenpartij. Rechts is de beste optie. Wat willen ze anders, alleen maar slechtere opties.
 
Ja idd want de pvda is wel echt een goede partner gebleken voor het cda...
 
Hier ben ik om je gaten op te vullen.

Klink-CDA-enige goede optie over rechts, pvda naaide cda keer op keer en heeft een slechte invloed op de middenpartij. Rechts is de beste optie. Wat willen ze anders, alleen maar slechtere opties.

:roflol:

Je snapt dus gewoon echt niet dat dit geen argumenten zijn, dit is gewoon roepen. Kijk, het zou goed zijn geweest als het zo eruit had gezien:

Klink-CDA-enige goede optie over rechts,omdat (..) pvda naaide cda keer op keer zoals bij (..) en heeft een slechte invloed op de middenpartij, want (..). Rechts is de beste optie omdat (..). Wat willen ze anders, alleen maar slechtere opties.
 
:roflol:

Je snapt dus gewoon echt niet dat dit geen argumenten zijn, dit is gewoon roepen. Kijk, het zou goed zijn geweest als het zo eruit had gezien:

Klink-CDA-enige goede optie over rechts,omdat (..) pvda naaide cda keer op keer zoals bij (..) en heeft een slechte invloed op de middenpartij, want (..). Rechts is de beste optie omdat (..). Wat willen ze anders, alleen maar slechtere opties.

ohjo, schrikwekkend. Jij bent zo begaafd:rolleyes: Je verteld gewoon mijn verhaal, waarom zou ik die extra zinnen erbij proppen, die worden als bekend verondersteld.
 
ohjo, schrikwekkend. Jij bent zo begaafd:rolleyes: Je verteld gewoon mijn verhaal, waarom zou ik die extra zinnen erbij proppen, die worden als bekend verondersteld.

MAW: Ik kan het niet beargumenteren.
 
MAW: Ik kan het niet beargumenteren.

MAW kon het wel maar nam er niet de moeite voor, en terecht, want het niveau dat ik aanhaalde was nou niet erg hoog.
Mierenneuker, waarom reageer je eigenlijk als je toch niks zinnigs toe te voegen hebt
 
Vraag ik me eigenlijk ook altijd af als ik jou posts lees, maar wees gerust: Het zal niet meer gebeuren.
 
Kan die gozer niet gewoon gebanned worden of zo, hij zal niet de eerste zijn die simpelweg een ban krijgt omdat hij irritant is. Loopt constant anderen te beschuldigen van dingen die hij juist zelf doet (niet beargumenteren, overbodige onzin verkondigen, andere dbb'ers imiteren), ik zie het gewoon als een spammer die last heeft van interessantdoenerietes en prietpraterij. Spammers worden meestal gebanned zover ik weet.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de druppel. Wel de derde keer dat ik dit zeg, maar deze keer is het definitief.
 
Kan die gozer niet gewoon gebanned worden of zo, hij zal niet de eerste zijn die simpelweg een ban krijgt omdat hij irritant is. Loopt constant anderen te beschuldigen van dingen die hij juist zelf doet (niet beargumenteren, overbodige onzin verkondigen, andere dbb'ers imiteren), ik zie het gewoon als een spammer die last heeft van interessantdoenerietes en prietpraterij. Spammers worden meestal gebanned zover ik weet.

+1 voor een ban
 
Kan die gozer niet gewoon gebanned worden of zo, hij zal niet de eerste zijn die simpelweg een ban krijgt omdat hij irritant is. Loopt constant anderen te beschuldigen van dingen die hij juist zelf doet (niet beargumenteren, overbodige onzin verkondigen, andere dbb'ers imiteren), ik zie het gewoon als een spammer die last heeft van interessantdoenerietes en prietpraterij. Spammers worden meestal gebanned zover ik weet.
Hoe wil je Geert Wilders gaan bannen???
 
Ik had het over zijn halve tamme volgertje, Madlener.
 
Back
Naar boven