MuscleMeat

Wilders bij moskee protest NY

Het is een gewelddadige ideologie vergelijkbaar met het communisme en fascisme", zei de PVV-leider op de Australische televisie.

BeginnerBB kom er maar in...

Oké. Ik vind het geen van allen een echt gewelddadige ideologie, hoewel ik moet bekennen dat ik het fascisme niet zo heel goed ken.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Gestoord of geniaal, PatrickvH, gestoord of geniaal?

Dit zegt niks over mijn voorkeur.

Hij zegt toch gestoord, lijkt me stug dat hij dan geniaal bedoelt.

IS die speech nou al geweest? heb er niet veel van meegekregen..

• Topic Starter Topic Starter
De prietpraterij is strong with this one.
:roflol:

EDIT en Off topic:
Dit boek geeft overigens een overwegend positief beeld van Wilders maar weten de proleten hier veel, die praten met iedere linkschuh kerrk!! sentiment mee. Boeken, wetenschappers en schrijvers moet je sowieso wantrouwen als het aan hen ligt.
Klaaswitz | 31-08-10 | 11:36

Is dit gij, Klaas? Moet bijna wel hé.

Laatst bewerkt:
Gestoord of geniaal, PatrickvH, gestoord of geniaal?

Dit zegt niks over mijn voorkeur.

Gestoord.
Om maar een voorbeeld te noemen de AOW leeftijd die hij uit populistische overwegingen op 65 wilt houden.

Zichzelf enorm ophemelen door collega's af te kraken.
Kan me nog iets vaag herinneren over een politicus die iets bereikt had en Wilders gelijk over zichzelf begon hoe geweldig die was ipv een felicitatie of dergelijke.

Ik ben erook niet voor de politie meer macht te geven, het is goed zoals het nu is.
Dus lekker van andermans knieschijven afblijven.

Is goed dat dit soort mensen erook zijn en een andere kijk op dingen geeft, maar je moet ze absoluut niet te veel macht geven.

gestoord.
Om maar een voorbeeld te noemen de aow leeftijd die hij uit populistische overwegingen op 65 wilt houden.

Kan me nog iets vaag herinneren over een politicus die iets bereikt had en wilders gelijk over zichzelf begon hoe geweldig die was ipv een felicitatie of dergelijke.

Ik ben erook niet voor de politie meer macht te geven, het is goed zoals het nu is.

is goed dat dit soort mensen erook zijn en een andere kijk op dingen geeft, maar je moet ze absoluut niet te veel macht geven.
+1

Gestoord.
Om maar een voorbeeld te noemen de AOW leeftijd die hij uit populistische overwegingen op 65 wilt houden.

Kan me nog iets vaag herinneren over een politicus die iets bereikt had en Wilders gelijk over zichzelf begon hoe geweldig die was ipv een felicitatie of dergelijke.

Is goed dat dit soort mensen erook zijn en een andere kijk op dingen geeft, maar je moet ze absoluut niet te veel macht geven.

Populistisch? Wartaal uitslaan is ook een vak. Als hij dat gewoon als standpunt heeft/had kan hij er weinig aan doen dat mensen dat adoreren. Politie moet beter en meer macht. Dit is niks, gewoon schieten rubberkogels, echte kogels, taser alles moet toegestaan zijn, we zijn hier in Nederland te slapjes. Ik zie vaak genoeg een agent over straat lopen dat ik denk wat een 60 kg ecto zonder gezag. Blauw moet weer uitstraling hebben.
En dat ophemel verhaal is bekeken door een gekleurde bril.

Populistisch? Wartaal uitslaan is ook een vak. Als hij dat gewoon als standpunt heeft/had kan hij er weinig aan doen dat mensen dat adoreren. Politie moet beter en meer macht. Dit is niks, gewoon schieten rubberkogels, echte kogels, taser alles moet toegestaan zijn, we zijn hier in Nederland te slapjes. Ik zie vaak genoeg een agent over straat lopen dat ik denk wat een 60 kg ecto zonder gezag. Blauw moet weer uitstraling hebben.

Gewoon als standpunt ? :eek:
Ik mag toch wel hopen dat mensen die een land willen besturen wel een beter argument hebben dan dat is gewoon me standpunt...

En daar kan die ook nog is niks aan doen dat dat zijn standpunt is beweer je, nou lekker is dat.

Ik denk dus dat je het vak wartaal uitslaan behoorlijk goed beheerst, dit gaat echt nergens over.
Als je jezelf niet al te belachelijk wilt maken stop je is met naar iedereen te wijze zolang je kreten op bruine bagger slaan.

Ik vind Wilders' toevoeging aan 'het debat' in Nederland van 0,0 waarde. Zijn 'kijk' op de dingen is kortzichtig. Om van zijn parTeden nog maar te zwijgen, want dat is een verzameling gare hobbits waar je helemaal eng van wordt.
Nou ja, 0,0 waarde is wellicht wat cru. laat ik het iets verduidelijken: Het is als die gele kop die na verloop van tijd ontstaat op een ontstoken talgkliertje, dat al zo lang jeukt en dan na even drukken zo lekker 'splatsj' doet. Er komt alleen pus uit, afgestoten prut van het lichaam.

Al die Wilders-stemmers geilen op de putlucht die er vervolgens vanaf komt en het kortstondige gevoel van verrukking als het puistje knapt: 'ik voel me gehoord'.

Nee, je bent dan gewoon een xenofobe idioot die nog geen puist van een embryo kan onderscheiden. Wilders' grote verdienste (kuch), is dat hij mensen nu juist weet wijs te maken dat die berg pus die hij constant uit z'n partij weet te persen het embryo van een nieuw Nederland is.

Je zou bijna denken dat je gewoon reacties uit wilt lokken. Want wat je nu zegt is enerzijds erg dom, ik bedoel zelfs Geert weet dat hij populistisch is, en dan ga jij beweren dat dit niet zo is? En anderzijds dat slappe verhaaltje over de politie laat maar weer zien dat jij het liefst heb dat we weer allemaal in de jaren '50 leven met oom agent, en dat iedereen respect voor hem moet hebben. Jij hebt zo klein wereldje, ongelooflijk. Verhuis gewoon naar een of ander k*tdorp ergens in het noorden of oosten van het land. Heb je geen last van mensen met een raar kleurtje, of van 'stadse fratsen'.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Al die Wilders-stemmers geilen op de putlucht die er vervolgens vanaf komt en het kortstondige gevoel van verrukking als het puistje knapt: 'ik voel me gehoord'.
:roflol::roflol::roflol:

Veel getyp, weinig overtuiging.

Op een bepaalde manier kan je inderdaad wel stellen dat "HardcoreNL" een kenner is daar waar het gaat over schrijven met weinig overtuiging. Een deskundige of expert zou je wel kunnen zeggen.

En wat denkt u lui, is het opstappen van de heer Klink een rede om niet door te gaan met de besprekingen voor het eerste kabinet vvd-cda (pvv)?

En wat denkt u lui, is het opstappen van de heer Klink een rede om niet door te gaan met de besprekingen voor het eerste kabinet vvd-cda (pvv)?

Lijkt me wel, maar je weet het nooit met die Verhagen. Die zou zelfs zijn moeder verkopen om nog een keer minister te kunnen spelen.

Terug
Naar boven