MuscleMeat

Wilders bij moskee protest NY

We wachten al 5 jaar tevergeefs op je genezingsdrank, en van dat wachten hebben we behoorlijk hoofdpijn gekregen (waar we graag weer vanaf willen ten samen met onze debiliteit). Tijd dus om overuren te leren draaien Klaas, want er liggen nu zelfs 2 opdrachten op je te wachten.

Er zijn hier al verschillende personen begeleid richting het pad van rationaliteit en waarheid, Marky. Uiteraard zal ik hen nooit bij naam benoemen en logischerwijs zullen zij het ook nooit toegeven maar alles staat in het teken van resultaat. Overigens detecteer ik tragisch genoeg niet voor het eerst dat je alleen door je te verschuilen achter je favoriete dekmantel 'we' of 'wij' enige assertiviteit richting mijn persoon durft te uiten. Je bent niet alleen een mal prietpratertje "Marky", maar ook nog eens een laf prietpratertje. zet je een keer over de façade heen, lafbek.

Laatst bewerkt:
Ik weet groepen te manifesteren vandaar ''Wij''. Groepen die juist de genezing het hardste nodig hebben (omdat de tijd hen niet wijs maakt hetgeen bij jou ''resultaten'' echter wel van nature zou zijn gebeurt naarmate hun verouderingsproces zich vordert) maar waar jij het lijntje mee hebt doorgesneden door middel van kleinering (hetgeen je thans tevergeefs ook bij mij tracht met ''lafbek'' en de verwerping dat ik niet authentiek zou zijn). Mijn groepen bestaan uit individuen die helaas niet altijd over een gelijkwaardig intellect beschikken als dat van jou en zich er daarom niet aan wagen om jou beweringen te weerleggen ondanks ze in staat zijn om de feitelijke constatering te maken dat jou half eenzijdige onderwijzingen gemarkeerd zijn met een links geborduurd embleem.

Laatst bewerkt:
Een van de kritieken tegen de moskee is dat de geldtoevoer eraan niet transparant is. Gold dit ook niet voor de persoon Wilders en zijn partij ?

In geheel eigen style heeft marky natuurlijk wel gelijk.

Ongelooflijk, wat een bizar verhaal rondom dat gebouw. Maar met de Tea Partylui en Sarah Palin begeeft ie zich in goed gezelschap, die Wilders. Allemaal heel rationeel van 'em. Een waanzinnige klapmongool is het.

oh ooh de intellectuelen van dbb roeren zich...tijd om weer weg te wezen

Je hebt zelfkennis ''subgenius'', das al iets toch ?

Vandaag vlucht en hotel New York definitief geboekt. Goed gevoel. Belangrijke speech. Niemand houdt me tegen. Geen moskee bij Ground Zero! "Geert Wilders"

Zolang hij er maar zelf optimistisch over is. :thumbs:

Dyslexie is een vloek...

HardcoreNL is er ook optimistisch over.

Wilders: Our culture is better than the retarded islamic culture. Gewaagde uitspraak zo voor zijn speech.

Die Wilders,

na al het gepraat over links hobbyfanatici, over achterkamertjespolitiek en 'er voor het Nederlandse volk zijn' issie wel verduld snel geïntegreerd.

Wat een idioot. Ongelooflijk.

edit: zie dat het trouwens niet nieuw voor 'em is: http://www.cbn.com/cbnnews/462094.aspx

Ik walg van zijn versie van de Nederlandse geschiedschrijving. Gebaseerd op 'het christendom, judaïsme en zélfs(!) humanisme'. Het is eigenlijk een lachertje, maar het is zorgelijk dat er zovelen zijn die in hem de blonde messias zien. Iemand die zulke kolder weet te verspreiden en zo massaal als 'volksvertegenwoordiger' wordt bestempeld doet je echt huiveren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is een gewelddadige ideologie vergelijkbaar met het communisme en fascisme", zei de PVV-leider op de Australische televisie.

BeginnerBB kom er maar in...

Ach ja van iemand die rassenrellen, in knieschijven schieten, stadscommando's, een 'knokploeg' in de tweede kamer etc niet vies is, klinkt het woord fascisme toch wat vreemd. De ene gestoorde ideologie bestrijdt de andere gestoorde ideologie. Toch zijn er genoeg die er in trappen, a sucker born every minute.

Ach ja van iemand die rassenrellen, in knieschijven schieten, stadscommando's, een 'knokploeg' in de tweede kamer etc niet vies is, klinkt het woord fascisme toch wat vreemd. De ene gestoorde ideologie bestrijdt de andere gestoorde ideologie. Toch zijn er genoeg die er in trappen, a sucker born every minute.

Vind hem ook gestoorde ideeen hebben, maar wat wil je als zoveel policiti op bepaalde vlakken hun kop in het zand steken dan krijg je dit soort stemuitslagen.

Vind hem ook gestoorde ideeen hebben, maar wat wil je als zoveel policiti op bepaalde vlakken hun kop in het zand steken dan krijg je dit soort stemuitslagen.

Gestoord of geniaal, PatrickvH, gestoord of geniaal?

Dit zegt niks over mijn voorkeur.

Terug
Naar boven