XXL Nutrition

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ze zulk gedrag vertonen is als 1 kenmerk van hun beperkte cognitieve en sociale capaciteiten. Dat ze het dan ook nog op internet pleuren maakt de bevestiging. Gelukkig maar want hopelijk kunnen deze gastjes heel snel opgepakt worden en voor een jaartje of wat in een strafkamp wat stenen gaan sjouwen.

eens met dit , zo'n film laat me dan wel weer ragen :D

Ja wie weet he.. Misschien is jou zusje/moeder/nichtje al paar keer keihard in d'r reet gedoet door een blanke, blonde, blauwogende arier.

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Stats: 1m76 72kg 9%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BVE ji heb wel een erg grote mond acher je veilige pc , ik ben benieuwd of je ook zon grote mond hebt als je voor een mocro staat middernacht ben echt benieuwd

BVE ji heb wel een erg grote mond acher je veilige pc , ik ben benieuwd of je ook zon grote mond hebt als je voor een mocro staat middernacht ben echt benieuwd

Ja hahaha. Ik werd een keertje opgewacht in Overvecht geheh door een hele groep:D Met me kettingslot lopen zwaaien.. 2 klappen gehad en 1tje goed uitgedeeld met m'n slot. Weg waren ze:D

Is Nador een marokaan ofzo?

Dat hij het constant voor hun opneemt... is nu toch wel duidelijk hoe dat volk in elkaar zit...:)

Onmiddellijk neerschieten dat tuig. En daar ben ik heel serieus over.

• Topic Starter Topic Starter

Je bedoelt een groep mocros? Alleen durven ze niet de straat op, laat staan vechten, dus is niet echt een realistische situatie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven