MuscleMeat

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
WoA een shit load aan kaarten in deze thread :eek:

denk je?

De volgende racistische opmerking die wordt gepost is gelijk een enkele reis naar de uitgang van dit forum.

nvm

Laatst bewerkt:
Alsof dat een racistische opmerking is. :roflol: Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit.

Klopt, is geen racistische opmerking toch?

Je benadrukt een feit.
Je zegt niet dat alle mocro's stinken en het land uit moeten.
Dus wat mij betreft kon die opmerking er wel mee door.

Ach ja racisme, een term die iets te vaak wordt gebruikt en tegenwoordig niet veel waarde meer heeft.

t*ring wat een trieste losers zeg. Echter ik snap niet waarom men hier weer gelijk een rassenkwestie van moet maken. Het zijn gewoon een groep losers met een donkere huidskleur die een meisje lastigvallen die toevallig blank blijkt te zijn. Een donker meisje had waarschijnlijk van deze eencellige amoebes ook een klap gekregen.

t*ring wat een trieste losers zeg. Echter ik snap niet waarom men hier weer gelijk een rassenkwestie van moet maken. Het zijn gewoon een groep losers met een donkere huidskleur die een meisje lastigvallen die toevallig blank blijkt te zijn. Een donker meisje had waarschijnlijk van deze eencellige amoebes ook een klap gekregen.

droom verder

:headbang:

De discussie hier ging over het feit dat de dader van een bepaalde etnische afkomst is...

Laatst bewerkt:
Altijd die marokkanen!! das toch nie normaaaaaaaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven