MuscleMeat

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gozer die rapper is een blanke superdude, ik kan jouw domheid werkelijk niet in woorden uitdrukken. geen woorden gap :haha:

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

big deal power rangers vechten ook altijd in een groep en die zijn wel cool :mad:

ahaahhaahhahaah precies! ninja turtles trouwens ook

k*t aap
zomaar een youtube filmpie..is ie gepakt..heeft iemand ze aangepakt ?

Laatst bewerkt:
Wat een gelul allemaal!!
Als je echt op elkaar aangewezen bent valt alles weg.
Bij ons in de buurt was dat zo.
kwam een keer een boere Nederlandse jongen bij zijn oom en tante wonen in onze buurt omdat zijn ouders overleden waren geloof ik.
Werd die gozer gewoon opgenomen door de groep Marokkanen van het pleintje, hij was gewoon hij, zij waren gewoon zij en hadden hun geloof en hij het zijne.
En zo gingen we gewoon allemaal lekker met elkaar om, Nederlanders, Marokkanen, Surinamers, Spanjaarden, Italianen, Portugezen.
Nooit een incident gezien dat ras of geloof geralteerd was, er waren zeker wel eens incidenten maar dat was altijd persoonlijk.

Mischien dat tegenwoordig alles veranderd is en dat ik oud ben.

Wat een gelul allemaal!!
kwam een keer een boere Nederlandse jongen bij zijn oom en tante wonen in onze buurt omdat zijn ouders overleden waren geloof ik.
Werd die gozer gewoon opgenomen door de groep Marokkanen van het pleintje, hij was gewoon hij, zij waren gewoon zij en hadden hun geloof en hij het zijne.
En zo gingen we gewoon allemaal lekker met elkaar om, Nederlanders, Marokkanen, Surinamers, Spanjaarden, Italianen, Portugezen.
Nooit een incident gezien dat ras of geloof geralteerd was, er waren zeker wel eens incidenten maar dat was altijd persoonlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een gelul allemaal!!

er is helemaal niks veranderd gozer, namelijk het internet is uitgevonden. Hier kun je anoniem dingen zeggen waar je in het echte leven de ballen niet voor hebt.

• Topic Starter Topic Starter
gozer die rapper is een blanke superdude, ik kan jouw domheid werkelijk niet in woorden uitdrukken. geen woorden gap :haha:

Zeg ik ergens dat het een n*ger is? En die blanke wiggers zijn net zo triest.

En volgens mij is het een oostblokker of iets anders, geen echte Nederlander iig.

Maar je naam zegt genoeg.

:rolleyes: Je begint steeds slimmer te worden, ofniet?

1,83cm
67 kilo

zzzzzzzstop-you-are-killing-me.jpg

wat is met die mocromontana.
je bent geen gangster G.
dat je misschien Scarface hebt gekeken, maakt je nog geen maffioso.

En waarom quote je steeds iedereens stats.
Jij stelt helemaal niets voor.
ik weet al precies wat voor mannitje jij bent.
Magere mocro die de gym in komt met petje op, alleen armen traint, en weer naar huis gaat.
jewait nike petje alles.

mafketel

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

American History X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven