Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft Pakistan aan Nederland gegeven tijdens de watersnoodramp in 1953? Wat hebben ze ons gegeven na de vuurwerkramp in Enschede? Ze krijgen van mij net zo veel als wij van hun kregen.

Wat heeft Pakistan aan Nederland gegeven tijdens de watersnoodramp in 1953? Wat hebben ze ons gegeven na de vuurwerkramp in Enschede? Ze krijgen van mij net zo veel als wij van hun kregen.
lekkere vergelijking hoor, pakistan altijd arm, nederland altijd rijk, weetje nog?
Wat een fail van Centaur.Aah de "ik weet zeker dat mijn geld niet goed gebruikt gaat worden" smoes, zeg gewoon eerlijk dat je niet wil geven omdat het land en de mensen me niet boeien.
2000kg thee van Centaur.

2000 kilo thee= maar 40000 euro hoor(en dan nog 20,- per kg) . Stelt niks voor met de bedragen die er nu worden ingezameld.Denkje dat 40k nu dezelfde waarde heeft als 40k toen?ohja2000 kilo thee= maar 40000 euro hoor(en dan nog 20,- per kg) . Stelt niks voor met de bedragen die er nu worden ingezameld.
Denkje dat 40k nu dezelfde waarde heeft als 40k toen?
Nadenken is niet jou ding he?