XXL Nutrition

Geld voor Pakistan

Peiling Peiling Ga jij geld geven?

• Totaal stemmers
    191
Wat heeft Pakistan aan Nederland gegeven tijdens de watersnoodramp in 1953? Wat hebben ze ons gegeven na de vuurwerkramp in Enschede? Ze krijgen van mij net zo veel als wij van hun kregen.

Hoorde op de radio dat Pakistan, Nederland wel degelijk heeft gesteund na de watersnoodramp.

Mijn geweten knaagt gelukkig niet, ik geef elke maand 5 euro per automatische incasso aan een goed doel :D, wat ben ik toch een goeie jonge.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: centaur = klaar

Geen geld maar wel Amerikaanse vlaggen, die shit schijnt daar erg hard te gaan.

Ik heb geen geweten... dus geef niets

Wat heeft Pakistan aan Nederland gegeven tijdens de watersnoodramp in 1953? Wat hebben ze ons gegeven na de vuurwerkramp in Enschede? Ze krijgen van mij net zo veel als wij van hun kregen.

:roflol: lekkere vergelijking hoor, pakistan altijd arm, nederland altijd rijk, weetje nog?

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: centaur = klaar

:roflol: :roflol: Wat een fail van Centaur.

Nee geen Taliban sponsor hier!

"Schoof weet dat Pakistan destijds 2000 kilo thee aan Nederland schonk."

Genoeg water om thee te zetten...

nee, heb juist genoeg geld om 2 maand te trainen :(

Moest ik genoeg geld hebben zou ik wel € 10 kunnen missen, je doet er dan niemand mee kwaad, maar op dit moment heb ik alles zelf nodig... (Trainingsabo, supps, enz.)

En jij bent dan een moderator, met een voorbeeldfunctie... :roflol:

Als ik al eens iets over Pakistan hoor is het oftewel Bin Laden oftewel is er weer een bom afgegaan. :/

Terug
Naar boven