AndroidHealthClinic

Geld voor Pakistan

Peiling Peiling Ga jij geld geven?

• Totaal stemmers
    191
Ik geef nooit niks met geld inzameling acties. Dat geld voor Haïti is pas 75% van gebruikt de rest staat op een rekening terwijl er ondertussen mensen dood gaan van de honger daar. Ik weiger om ook maar 1 euro cent te geven aan die jank Giro stichtingen. Het is niet dat ik het de mensen niet gun, als mijn geld daar ook daadwerkelijk aankwam zou ik graag wat geven.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

en de twee eerste hersenlozen melden zich.

+1

Volgens mij heeft Centaur zichzelf gebanned voor zijn uitspraak!

Niks, k*t volk.

Ik heb hier nog wel een aansteker liggen die kapot is.. en allemaal krassen erop enzo.. hebben ze daar wat aan? Kunnen ze toch al gauw weer omsmelten tot een emmer om al dat water weg te hozen.

Wat ben ik toch een goeie knul :D

Donder op met die actie, trakteer ze op wat clusterbommen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is een straf van allah
allah heeft dit gewilt dus ze gaan er maar aan wenen

en btw krijgen ze beetje water is het nog niet goed???

ik word er eigenlijk een beetje moe van, de zoveelste steun nu.. met die BN'rs die op tv komen maar volgens mij geen ene fk geven.

Als je éénmaal geeft blijf je geven , dus nee ...

natuurlijk niet, ik ga geen geld geven aan mensen die ons haten

Wat heeft Pakistan aan Nederland gegeven tijdens de watersnoodramp in 1953? Wat hebben ze ons gegeven na de vuurwerkramp in Enschede? Ze krijgen van mij net zo veel als wij van hun kregen.

misschien een lesje geschiedenis bijwonen? Meneer de "moderator".

Ik denk dat ik wel wat ga geven ja. Ben nog besluiteloos over het bedrag.

ze kunnen hun atoombommen verkopen, dan hebben ze genoeg geld.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: centaur = klaar

:roflol:

En jij ziet daar de sarcasme niet? Nederland liep onder water, en wat krijgen we van Pakistan, 2000 kilo thee!! Daarbij wist ik niet dat ze in Pakistan allemaal engels als voertaal hebben, want die zogenaamde "pakistaanse" dia's zijn niet in het pakistaans.

Ik zal ze een dvd "aquarellen voor beginners" sturen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

En de twee eerste hersenlozen melden zich.

Om dat tegen mij te zeggen moet je OF flinke ballen hebben, OF zelf een hersenloze zijn. Ik hou het maar op het tweede en zal je excuseren voor deze onfortuinlijke misstap. :thumbup:

Nee

Er gaan elke dag duizenden mensen dood van armoede, oorlog, ziekte en honger. Ik zie niet in wat er nu speciaal is aan deze situatie dat ik nu opeens wel iets moet geven.

Zullen we anders maar al onze rijkdom verdelen? Onder alle mensen, iedereen gelijk en happy, toch? De reden dat wij het zo goed hebben is omdat de andere 90% het k*t heeft.

Een vuurwerk-explosie van een aantal stratenblokken vergelijken met een ramp waarbij meer dan 17 miljoen mensen huisloos zijn en een stuk land ter grote van Italië blank staat:roflol: ik geef het je te doen.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Moest ik genoeg geld hebben zou ik wel € 10 kunnen missen, je doet er dan niemand mee kwaad, maar op dit moment heb ik alles zelf nodig... (Trainingsabo, supps, enz.)

true priorities.

Laatst bewerkt:
Ik ben geen Wilders aanhanger (en ook al zou ik dat wel zijn zou ik mij daarvoor niet schamen) maar ik vind het echt belachelijk. Studiebeurs afschaffen oftewel bezuinigen op de kenniseconomie die later de pensioenen moeten betalen maar dan wel geld uitgeven (Lees: geld wat er niet is) aan zulke dingen.

tsja, studiebeurs staat waarschijnlijk niet in verhouding tot een mensenleven inderdaad.

Jij hebt echt teveel empathie.

Het is echt interessant wat mensen hier zeggen. Niemand heeft ongelijk of gelijk, aangezien het hun eigen meningen zijn. Maar toch kan je zien wie alles op een rijtje heeft en wie niet. Tot zover mijn scherpe kritiek.. :p

Ohja, beginnerbb: geef jij? en waarom (niet)? Ben benieuwd.

Terug
Naar boven