Fitness Seller

Peiling Geloof jij in een god of goden?

Peiling Peiling Geloof jij in een god of goden?

• Ja

Stemmen: 65 22,0%
  • Nee

Stemmen: 231 78,0%

• Totaal stemmers
    296
Wat is dit voor test dan? Of je hersens kogelbestendig zijn?

En deze?

2556263740_95090e7255.jpg

Blijft toch ongelooflijk dat in deze tijden van wetenschappelijke ontwikkeling mensen nog even achterlijk kunnen zijn als 2000 jaar geleden. En dan heb ik het niet over het kindje hierboven.

Godver, wat heb ik dit soort topics gemist met anusje. Jammer dat Klaas weg is.

Niet vloeken in dit topic graag..

potverdomme komt van 'God verdoem mij' als iemand iets stoms of doms deed. Het was dan ook een vrij normale uitdrukking. Wat jij precies vloeken aan verdomme vind is mij dan ook een raadsel. Maar dat zal wel weer een regel zijn, waar je je aan dient te houden, omdat het gezegd wordt.

Edit: Van mij mag je trouwens geloven wat je wilt hoor, zolang je anderen er niet mee lastig valt. Maar in een discussie moet ik nou eenmaal wel ff zeggen hoe het zit, als iemand glashard iets gaat beweren waar 0% fundering voor is.

Laatst bewerkt:
Dit is nu precies mijn punt. De kans is zo klein dat dit gebeurt, dit geeft dan ook weer hoe ik denk over de mogelijkheid dat God bestaat.
als zoiets zou gebeuren, dan is de kans dat er een door ons gedefinieerde (en dus "naar bidbare" god) achter zit is niet klein, deze is 0%;)
en ook als zoiets zou gebeuren, dan zou ik er nog steeds een wetenschappelijke verklaring achter zoeken. Sterker nog, het zou nog 10000x zo aannemelijk zijn dat een geavanceerd buitenaards ras erachter zit dan de "schepper" van de infinitedecimale puntmassa aan de oorsprong van de big bang;)

conclusie, ik zal nooit bidden, onder geen enkele omstandigheden, en jij wel omdat jij over nog enige twijfel beschikt omtrent het bestaan van een "god" waar je naar kan bidden.

Laatst bewerkt:
potverdomme komt van 'God verdoem mij' als iemand iets stoms of doms deed. Het was dan ook een vrij normale uitdrukking. Wat jij precies vloeken aan verdomme vind is mij dan ook een raadsel. Maar dat zal wel weer een regel zijn, waar je je aan dient te houden, omdat het gezegd wordt.

Edit: Van mij mag je trouwens geloven wat je wilt hoor, zolang je anderen er niet mee lastig valt. Maar in een discussie moet ik nou eenmaal wel ff zeggen hoe het zit, als iemand glashard iets gaat beweren waar 0% fundering voor is.

Je mag doen wat je wil vriend, ongelovig of een jood mij maakt niet uit! Had allaaaang in dit topic aangegeven wil hier niks bereiken met jullie. Maar ik maak af en toe wel comments op jullie domme theorieën:)

Je mag doen wat je wil vriend, ongelovig of een jood mij maakt niet uit! Had allaaaang in dit topic aangegeven wil hier niks bereiken met jullie. Maar ik maak af en toe wel comments op jullie domme theorieën:)
Ik vind het wel ironisch dat jij een gun als profiel pic hebt.:o

• Topic Starter Topic Starter
Herhaling: niet ad hominem reageren, topic loopt dan uit de hand.

Is maar een avatar, of mag je als een gelovige niet zulke plaatjes bewonderen?

Dus met andere woorden maak je mij uit voor een terrorist? Oee scary shit bro..wil je ook bij ons groepje horen dan?
Wil... flamennn... moet... T... gehoorzamenn.... ARGHH

Is maar een avatar, of mag je als een gelovige niet zulke plaatjes bewonderen?

Dus met andere woorden maak je mij uit voor een terrorist? Oee scary shit bro..wil je ook bij ons groepje horen dan?

Ik noem je geen terrorist, ik noem jouw geloof hypocriet.

En ik vrees dat ik te kritisch en rationeel ben om geaccepteerd te worden door jouw groepje.

Ik geloof niet in zinloos vechten dus ik ben gestopt met geloven toen mij duidelijk werd dat het enige wonder is dat mensen over de hele wereld zo gewelddadig kunnen worden om een sprookje die net een tikje verschilt in elk werelddeel.
Iemand had ze vroegah echt duidelijker moeten vertellen want van banaan is nu ananas uitgekomen.

Lol, wetenschappelijk onderbouwde theorieën dom noemen, terwijl je zelf je feiten uit een sprookjesboek haalt :o

een god als iets buitenmenselijk nee

een god als iemand die iets buitengewoon gepresteerd heeft en daardoor vereerd werd in die tijd: ja

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven