- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus dat is onmogelijk. Ook al kun je naar zo'n planeet met een ruimte telescoop kijken. Dan zie je hoe het daar miljarden jaren geleden was... of je ziet niks , omdat die planeet een miljard jaar geleden nog niet bestond 
Als moslim is er nog altijd een druk van de samenleving aanwezig om te moeten geloven
Maar ik heb zo'n gevoel dat over een jaar of 30-40 het geloof in het westen volledig is gedoofd.
Meeste kerken hier zitten nog niet eens voor 10 % vol met een mis..Ik geloof niet in een god. 2000 jaar geleden heeft gewoon iemand met een linkse hobby een slechte fictie geschreven en 1000 jaar later vond iemand die in een of andere tombe... nu is dat ons geloof
Ik geloof in de wetenschap. Het universum is gewoon onvoorstelbaar groot. Er zijn ontelbaar zonnen ( als je alle stranden op de aardbol neemt, en de zandkorrels pakt, zoveel zijn er)
Om elke zon draaien planeten zoals de onze. Er zijn dus nog veeeeeeeeeeel meer planeten.... als je de ideale omstandig heden hebt, ontstaat er vanzelf leven. In een warme modderpoel ofzo , althans dat is een theorie hoe wij zijn ontstaan..
Ik geloof dus ook in buitenaards leven. Geen aliens met rare ruimte schepen, maar wel een beschaving ong. zoals ons... misschien zijn ze wel veel minder ontwikkelt en zitten ze nog in de prehistorie.. Want ontelbaar planeten/zonnen. Er zijn echt wel minimaal 1000 planeten met dezelfde leefomstandigheden zoals hier!
Ook weet ik zeker dat we nooit in contact zullen komen.. want als je bijvoorbeeld met de snelheid van het licht zou kunnen reizen, wat niet kan (denk ik!) zou je al snel 1000 jaar onderweg zijn of misschien wel 13,7 miljard jaardus dat is onmogelijk. Ook al kun je naar zo'n planeet met een ruimte telescoop kijken. Dan zie je hoe het daar miljarden jaren geleden was... of je ziet niks , omdat die planeet een miljard jaar geleden nog niet bestond
Hoe het universum is ontstaan? Daar komen ze nooit achter denk ik... die deeltjesversneller komt daar denk ik ook niet achter..
zwaartekracht, steven hawkings snapt het, bracht er laatst een boek over uit.Ik zeg ook niet dat ze alles ontdekt hebben. We staan net aan het begin.. worden al nieuwe ruimte telescopen enzo ontwikkelt die 100x meer kunnen zien dan de huidige...
En laatst vonden ze leven ergens hier op aarde waar ze dachten dat je daar niet kon leven... had andere bouwstenen etc..
Ik denk alleen dat we er nooit achter komen hoe het universum is ontstaan.. bedoel een bigbang kan toch ook niet uit het niets komen? Hoe moet die aan z'n energie komen...
Zwaartekracht is een gevolg van een vervorming van tijd/ruimte (ruimtetijd). Hoe groter de massa van een object in het heelal, hoe groter de vervorming van ruimtetijd en hoe groter dus de zwaartekracht.En waar komt die zwaartekracht vandaan?We praten over iets uit het niets... dat snap ik altijd niet..
jongens, als je de evolutietheorie met de big bang-theorie verwart/linkt, zwijg dan aub. Het zijn 2 compleet losstaande theorieen.
De evolutietheorie legt alleen uit wat er met het leven op aarde gebeurde nadat het gevormd werd (abiogenese) en heeft niets met kosmologie te maken. We weten inderdaad niet hoe de oerknal precies ontstaan is, al zijn er wel al hypotheses.Het ging mij er meer om dat de evolutietheorie zijn start moet hebben gehad vanaf de big bang. Immers weten we niet wat daarvoor was. Volgens mij is dit geen vreemde gedachtegang?
Ik heb net een drolletje gelegd op de Korandeze meisje is door allah in een vis veranderd omdat ze met de koran heeft gegooid de gene die dit niet geloven twijfelen aan de krachten van allah en dan staat dit jou ook te wachten... dit heb ik even gevonden om youtube.. die tekst heb ik niet geschreven.
http://www.youtube.com/watch?v=V0gUfRsiq9s

Zwaartekracht is een gevolg van een vervorming van tijd/ruimte (ruimtetijd). Hoe groter de massa van een object in het heelal, hoe groter de vervorming van ruimtetijd en hoe groter dus de zwaartekracht.
die vervorming kwam door de bigbang...
Die massa in het heelal, is gevolg van de bigbang...
de ruimte drijft uiteen door de bigbang...
door wat ontstaat er een bigbang?