Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer maar gaan we zien hoe het eindigt met jou
nee, sorry het was maar een grapje.. ik meen het egt nie hor

kun jij ook aan god vragen of hij my vergeefd? 
Mensen die in god geloven, geloven ook dat de wereld 3000 jaar bestaat.
Ik snap niet welk punt je probeert te maken? Je snapt het niet?.. oke..En waar komt die zwaartekracht vandaan?We praten over iets uit het niets... dat snap ik altijd niet..
ik probeerde alleen te zeggen dat ze wel "iets" met elkaar te maken hebbenJe maakt wel een paar hele grote gedachtensprongetjes hier.
Het ontstaan van materie en het ontstaan van leven zijn 2 onafhankelijke gebeurtenissen. Niets in de Big Bang theorie impliceert het ontstaan van het leven, en voor de evolutietheorie van Darwin is het alleen noodzakelijk dat een helaal bestaat; of dat helaal nu met een Big Bang is ontstaan of uit een groot ei komt is irrelevant.
Vind het altijd wel grappig waar mensen dit vandaan halen? Wat je gelooft en wat niet.. Wetenschap is gewoon controleerbaar en niet gebaseerd op 'ja dat denk ik gewoon'..Ik geloof dat er een hogere macht is, eventueel in de vorm van een almachtige GOD, maar ik geloof niet dat hij heerst over mij. Ik ben een vrije ziel en of HIJ zal zijn deuren voor mij opendoen ofwel Satan, maar geneen van de twee zal me zeggen of bevelen wat te doen...
Ik bid wel vaak in de avond en ben dankbaar voor wat ik al heb mogen zien en nog mag zien. Ook al is dat soms twijfelachtig of je daar wel dankbaar voor moet zijn. Maar het leven is een gave, een enorme deugd die je elke dag mag prijzen....
Dus ik chat wel vaak met de dude upstairs...
ja, een atoom bestaat uit protonen, elektronen en soms neutronen.precies, en dat betekent dus dat het universum al oneindigd lang bestaat?!
net als iets moet uit iets bestaan (lijkt mij) een gebouw bestaat uit stenen die weer uit moleculen, en een molecuul kan er niet zijn als atomen niet bestonden. het moet wel uit kleinere onderdelen bestaan.
Vind het altijd wel grappig waar mensen dit vandaan halen? Wat je gelooft en wat niet.. Wetenschap is gewoon controleerbaar en niet gebaseerd op 'ja dat denk ik gewoon'..
ja, een atoom bestaat uit protonen, elektronen en soms neutronen.
Er zijn laatst ook weer bepaalde deeltjes gevonden als je deze deeltjes verbrijzelt.
geloof niet in het oneindige? Je gelooft niet dat iets oneindig kan zijn?en die deeltjes moeten weer uit deeltjes bestaan om er te kunnen zijn niet? dat is tenminste wat mij het meest logisch lijkt. en dan zou dat dus oneindig moeten doorgaan. maar ik geloof ook weer niet in het oneindige.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha, +1geloof niet in het oneindige? Je gelooft niet dat iets oneindig kan zijn?
wat is 1 gedeeld door 3? in decimalen..
Zwaartekracht is een gevolg van een vervorming van tijd/ruimte (ruimtetijd). Hoe groter de massa van een object in het heelal, hoe groter de vervorming van ruimtetijd en hoe groter dus de zwaartekracht.
geloof niet in het oneindige? Je gelooft niet dat iets oneindig kan zijn?
wat is 1 gedeeld door 3? in decimalen..
verdiep je er eens in, dan weet je direct waarom. Paar boeken lezen.
De evolutietheorie is niet perfect en heeft nog gaten, maar elk nieuw wetenschappelijk bewijs of past in de theorie, of de theorie verandert ergens.
Evolutie zelf is een feit dan onomstreden bewezen is, de mechanismen waarop zijn nog bij te schaven. Maar dat is het mooie aan wetenschap, als er iets komt dat met de huidige denkwijze strijdig is, dan wordt die denkwijze veranderd. Wetenschap is flexibel, godsdienst zit zo vast als een steen en evolueert noppes.
Mensen die in god geloven, geloven ook dat de wereld 3000 jaar bestaat. Hoe zijn de skeletten van de dino's dan op aarde gekomen?
Een Jehova´s getuige heeft mij echter ook verteld dat god deze heeft neergelegd om het geloof van de mens te ´testen´. Het is gewoon dieptreurig dat mensen zich zo verlagen terwijl wij aan de top van de evolutionaire stamboom staan.