AndroidHealthClinic

Genesis 2012-2016 oral batch

LaGuitarra

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Goedendag!

Ik ben op zoek naar mensen die een oral (Nolva, dianabol of winstrol) van Genesis hebben gebruikt van de nieuwe batch met datum 2012-2016 en (bijna) zeker weten dat het real is.

Het zit zo: momenteel doe ik een klein onderzoekje naar het merk Genesis en heb een redelijk goede 'tutorial' gemaakt waar je echte en neppe kunt onderscheiden. De legit Genesis UG lab heeft distinctive verschillen met de fake UG labs die ook onder de naam Genesis produceren.

M'n onderzoek is bijna klaar, er mist alleen één ding. Ik heb vier foto's nodig of een persoon die een echte oral Genesis verpakking heeft thuis liggen van 2012-2016 en me informatie kan geven.

Vier foto's die ik nodig heb:

1) Foto van zijkant van het doosje waar batch nr e.d op staat, daar wil ik weten: staat er een website vermeldt?
2) Foto van de bovenkant aan de binnenzijde van het doosje: staat er een productcode vermeldt?
3) Foto van het sealed stickertje op het doosje (waar je 'm open maakt)
4) Foto van de DOP van de vial

Heb even in de echt of nep sectie gekeken, maar daar vind ik alleen 2010-2014 batch óf topics waar ik al zie ze nep zijn.

Foto's van NEP genesis heb ik al, maar nu kan ik 2 conclusies trekken:

1) 2012-2016 oral batch is allemaal zooi, geen real tussen.
2) niemand heeft nog 2012-2016 oral batch van genesis geprobeerd

Om verwarring te voorkomen: ja ik weet dat de ECHTE ORIGINELE Genesis gestopt is in 2006 maar daarna zijn bepaalde UG labs gaan produceren onder hun naam met goed spul.
Ik wil dit niet in een discussie maken over het merk zelf, dat komt allemaal in m'n onderzoek topic (die bijna klaar is), ik wil alleen weten of er iemand hier me kan verblijden met de foto's.

duidelijkheid: ik hoef geen bronnen ect.

yo heb hier een leeg potje stanozolol tabs liggen van genesis ..

Code : NE/Drugs/412
Batch No: RE222
Mfg. Date : nov 2012
Expiry date: oct 2016

• Topic Starter Topic Starter
Zou je hier, of via pm, wat foto's kunnen sturen? Als dat niet lukt dan antwoord kunnen geven op de vragen die hierboven staan via tekst uitleg? Zou me wel erg helpen.

# van de neppe heeft RE 202 ipv 222. Als de batch nummers van de neppe al niet overeen komen met de echte kunnen we iig al één heel batch nummer als fake beschouwen, maar dit moet ik eerst nog even verder onderzoeken voor ik er meer over kwijt wil

Kan wel wat pics uploaden voor je van die batch

Plaatje 1 kan er meer leveren. Ik weet dat deze real zijn want gebruik ze nu namelijk zelf

Code:NE/Drugs/412
Batch No : RE 222
Mfg Date : Nov 2012
Expiry Date : Oct 2016

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Thanks guys, mag dicht. Binnen een weekje zal ik hier waarschijnlijk een topic posten waar duidelijk herkenbaar is wat de fake en reals van Genesis zijn. Misschien niet handig voor mensen die denken dat ze altijd een goede source hadden, maar aangezien hij best vaak voorbij komt in de echt of nep sectie denk ik dat we er wel een aantal mensen mee kunnen helpen!

cheers

heb zelf 10 weken, test prop , trenbol 100 , bolde- 250 , primo en oxandrolone , net achter de rug .....
alles van genesis gemaakt in 2012

toch wel bijna 2 kg gewonnnen.......... Genesis is echt zooi!!! heb het zelf nu ervaren , van verschillende personen geleverd gekregen.
Heb een vriend van me lopen op 800 tren A en 500 test p van genesis , na 2 weken is hij 1 kg zwaarder en stuk vochtiger.

Mijn wedstrijd voorbereiding is verpest nu

heb zelf 10 weken, test prop , trenbol 100 , bolde- 250 , primo en oxandrolone , net achter de rug .....
alles van genesis gemaakt in 2012

toch wel bijna 2 kg gewonnnen.......... Genesis is echt zooi!!! heb het zelf nu ervaren , van verschillende personen geleverd gekregen.
Heb een vriend van me lopen op 800 tren A en 500 test p van genesis , na 2 weken is hij 1 kg zwaarder en stuk vochtiger.

Mijn wedstrijd voorbereiding is verpest nu

Had je maar niet zo'n exclusief merk moeten proberen. Balen man, valt nu niets meer aan te doen. :(

Snap niet waarom je zo'n merk zou willen proberen. 99/100 heeft er problemen mee dus dikke kans dat die 1 die er super op gaat een supplier is die zelf een heel ander merk pakt.

heb hier wel een potje genesis Tamoxifen van MFG 2010 expiry 2014 waarvan ik 99% zeker ben dat het real is, maar daar heb je niks aan begrijp ik ?

Terug
Naar boven