MuscleMeat

Geordie shore

Magaluf Madness bestaat slechts uit 2 afleveringen ;)

Was da dan?> Die was net zo dik! ik snap er geen k*t meer van... als ik episode 3 pak van Season 2 begint die midden in nieuw seizoen ofwat?

http://www.taanker.com/2012/02/geordie-shore-season-2-episode-3/ ..?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:19 ----------

Als ik seizoen 1 heb gekeken en die magaluf heb gezien.. waar moet ik dan beginnne??

Ben ik nu zon mong**l? snap erniks van?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:24 ----------

Heb et alweer gevonden die site gaf het gewoon verkeerd aan:$:P

Was da dan?> Die was net zo dik! ik snap er geen k*t meer van... als ik episode 3 pak van Season 2 begint die midden in nieuw seizoen ofwat?

http://www.taanker.com/2012/02/geordie-shore-season-2-episode-3/ ..?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:19 ----------

Als ik seizoen 1 heb gekeken en die magaluf heb gezien.. waar moet ik dan beginnne??

Ben ik nu zon mong**l? snap erniks van?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:24 ----------

Heb et alweer gevonden die site gaf het gewoon verkeerd aan:$:P

Die aflevering in die link is inderdaad een aflevering van seizoen 2. Het eerste seizoen bestaat uit zeven afleveringen en die 2 afleveringen van Magaluf Madness worden niet als een apart seizoen gerekend. Seizoen 2 bestaat vervolgens uit acht nieuwe afleveringen (waarvan je één in die link ziet) en seizoen 3 is nu net op tv. Na Magaluf kun je dus gewoon met seizoen 2 beginnen. Hopelijk is het zo iets duidelijker.

Waar kan ik al deze afleveringen kijken? :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:46 ----------

Heb net seizoen 1 gevonden van torrent, maar season 2 is nergens te bekennen. Karma voor goede torrentlink ( no piratebay/blocked :( ).

Gaz is echt baas joh, James is echt beta :roflol:

Snap nie wa er met die james is zit nu seizoen 2 afl 2 en hij het nog geen enkel wijf gehad... gay? aan ze uiterlijk zal et nie ligge (no gay).

Gaz fixt alles en dan ook echt de lekkerste hoe die et toch voor mekaar krijgt..

Die shirten die ze aan hebben met v hals / ronden, zijn die ook in nederland webshops te verkrijgen? Ken enkel zulke shirten vinden van het merk Death By Zero maar dit merk valt bij mij te lang..

Die shirten die ze aan hebben met v hals / ronden, zijn die ook in nederland webshops te verkrijgen? Ken enkel zulke shirten vinden van het merk Death By Zero maar dit merk valt bij mij te lang..

Ik ga morgen weer eens richting adam en zal niet weggaan voordat ik zo'n shirt heb:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

looking solid thick tight

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 22:14 ----------

die Joel komt vanavond langs volgens mij

Ik heb 2 shirts van death by zero, moet je wel wat buffer zijn haha (geen verkapt kijk mij buff zijn post). Ik heb met mijn stats een S en die zit goed.
Maat van mij kan dit merk niet aan omdat hij te klein is eheh. Vind het ook mooie shirts imo.

Wanneer komt ep3 online? :D

Ik heb 2 shirts van death by zero, moet je wel wat buffer zijn haha (geen verkapt kijk mij buff zijn post). Ik heb met mijn stats een S en die zit goed.
Maat van mij kan dit merk niet aan omdat hij te klein is eheh. Vind het ook mooie shirts imo.

Wanneer komt ep3 online? :D

Opzich kwa breedte was et nog wel te doen wat buffer is idd wel stuk mooier.. maar vond shirt nogal aan de lange kant?

wat is sofie toch een achterlijk mens :roflol:

Zijn overal te vinden in Amsterdam.. Tip de bruin heeft ze bijvoorbeeld.

:roflol: Holly is ****in retarded.

Gaz verdoet het weer, naait ie Charlotte krijg je volgende episode weer constant dat gezeik tussen hun twee -.-

Terug
Naar boven