MuscleMeat

Geordie shore

Zin in episode 4, morgen denk ik op taanker?

Is er geen live stream?

Thanksssssss ook nog lekker kwaliteitje :D

Was weer mooie aflevering. Alleen Jay is nooit meer te zien.. Gary staat er nu alleen voor.. james met ze focking rolstoel en dat gezever over holly-.-

maar oow joongg wat is Charl en Gary toch gweldig en die Vicky en Ricci fl**ker die er mar gauw uit wa heb toch hekel aan die twee.

Toen begon met kijken van season 1 dacht dat niks werd ma na paar afleveringen was et al vele male beter als Jersey shore

lol @ james, is nog trots dat hij holly heeft gecoïtusor'd :roflol:

ja wat een t*fus streams allemaal :P maar thx voor t posten

Gvd geen 1 stream werkt, en geen 1 download link. Wtf allemaal useless.

Laatst bewerkt:
Dit is nog eens een vermakelijke show fuaaaaark

Goede ep weer :roflol:

Jammer dat Jay weggaat :( beter gooien ze ricky en vicky eruit die brengen helemaal niks

Heeft iemand een nice stream voor me voor dadelijk.. kan weer niks vinden :o

^The**** is dat voor waardeloos iets?

Wachtend op Taanker die Episode 5 upload dan maar.

Jay heeft zn beste tijd gehad daar, hij heeft een chick en nu is hij niet meer interessant voor t programma, zegtie zelf ook. Ik vind het prima, genoten van die gast en hij gaat met een goed gevoel weg.

Rebecca daarentegen vind ik zo'n smerige tyfushoer met bijhorende graf**p. Serieus ik ken weinig wijven zo lelijk als haar. En dan heet je ook nog eens rebecca, een sletterige naam bestaat er niet. Die kop die zij kan trekken, wow.. instant reverse boners xD

tumblr_lz6lfrvF4b1r0x27ko1_500.gif

Kijk dan, dat gezicht wil je toch gewoon inslaan met een in prikkeldraad gewikkelde honkbalknuppel? Gatverdamme

Next episode graag, minder gezeik en meer:
tumblr_lyvtftUuKP1r0x27ko1_500.gif

Laatst bewerkt:
haha idd

oa6moh.jpg

Terug
Naar boven