Fitness Seller

Geordie shore

Nieuw seizoen in de lente :(

tijd voor wat nieuwe bitches

Vraagje:

Heeft iemand hier shirtjes van Dead Legacy? Wil er namelijk een paar bestellen maar ik moet weten of deze groot/klein uitvallen.. in verhouding met bijv. Religion of Death By Zero.

:D

te veel drama zou me niks verbazen als ze allemaal hun eigen script hebben

Het eerste seizoen wordt momenteel weer op MTV uitgezonden, maandag t/m donderdag om 21.40 uur.

Zag het toevallig gister voorbij komen inderdaad, mocht ook wel eens tijd worden..

Zag het toevallig gister voorbij komen inderdaad, mocht ook wel eens tijd worden..

Klopt, heeft sowieso al erg lang geduurd voor Geordie Shore op MTV kwam. Voordeel is wel dat er nu Nederlandse ondertiteling bij zit, voornamelijk bij Greg is dat nogal handig :D

Echt een schitterend accent hebben ze in Newcastle prachtig.

Teaser voor seizoen 5, blijkbaar gaan ze een rondreis maken door Europa. Ben benieuwd of er net zoveel gepulld wordt als in de vorige seizoenen of dat het nu minder interessant wordt..

[Link niet meer beschikbaar]

Hmm, ze zijn dus ook in Amsterdam geweest? Niks van meegekregen. Vraag me inderdaad af of dit seizoen de moeite waard wordt. Ik dacht dat Vicky en Ricci niet meer deel zouden nemen? Hopelijk geen anti climax..

fuark, kan niet wachten

Zit het nu ff op mtv te kijken, dat accent van die Vicky is echt zo ****ing irritant gek, net een vent.

Die charlotte mag er wel wezen

o rly? In s4 komt ze zo voorbij:

NSFW

Charmant hoor

vannacht was ep met holly dr blote t**ten in beeld:P

Ben toch gaan kijken, vond eerste 2/3 afleveringen beetje raar, maar is nu wel vet. Atm bij seizoen 3 episode 8. Wel vaag dat iedereen steeds eruit gekicked word/stopt met de serie enzo.
Snap sowieso niet waarom je met zoiets zou willen stoppen, je bent jong en kan met zuipen en bitches regelen geld verdienen. Dafuq..

Jay was er te volwassen voor lol

Jay was er te volwassen voor lol

Ja, vind ik zo achterlijk. Als ik gevraagd werd voor z'n dergelijke show wist ik het wel. Natuurlijk gaan ze niet zoveel verdienen als de cast van Jersey shore (die op het eind 1 ton per aflevering kreeg...), maar ze zullen tegen het 5e seizoen toch dik verdienen denk ik zo.

Tja ik denk dat ze al een aardig bedrag bij elkaar verdiend hebben. Qua auto's gaan ze er per seizoen ook alleen maar op vooruit dacht ik. Misschien dat sommige ook wel uit 'welgestelde' families komen. Die verlovingsring die Ricci had gekocht was ook niet bepaald goedkoop volgens mij

Terug
Naar boven