Fitness Seller

Geordie shore

Het is vooral ook side effect wat ze genieten, gastoptredens en allemaal meets enzo waar ze flink voor betaald krijgen om te komen. Allemaal een groot circus, maarja pakken wat je pakken kan, ik had hetzelfde gedaan.

Geld verdienen terwijl je zo hard mogelijk losgaat en je je zo debiel mogelijk gedraagt. Ik zou het er ook best voor over hebben.

Het is vooral ook side effect wat ze genieten, gastoptredens en allemaal meets enzo waar ze flink voor betaald krijgen om te komen. Allemaal een groot circus, maarja pakken wat je pakken kan, ik had hetzelfde gedaan.

Ze zouden stom zijn als ze het niet deden ofc.

Heb het gevoel dat dit wat minder ''overdreven nep'' opgezet is zoals bij de jersey shore.

Ja drama is iets realistischer hier
Zal vast wel een en ander geregisseerd worden maar boeit me niet zoveel

Tja ik denk dat ze al een aardig bedrag bij elkaar verdiend hebben. Qua auto's gaan ze er per seizoen ook alleen maar op vooruit dacht ik. Misschien dat sommige ook wel uit 'welgestelde' families komen. Die verlovingsring die Ricci had gekocht was ook niet bepaald goedkoop volgens mij
IK LAS DAT ZE WERKELIJK GEN MOER KREGEN VOOR HUN deelname. en bij terugkeer in newcastle had iedereen een hekel aan ze

"We came out to find out that pretty much the whole of Newcastle hated us.
_61172468_gs3.jpg
Ricci proposed to Vicky while the cast were filming in Cancun "We couldn't get into magazines. Nobody really wanted to talk to us. Money was tight because we didn't have ordinary jobs."
The cast make most of their living through personal appearances and their work outside of the programme.
"People think we get paid loads. The show doesn't pay us. You can't pay someone for getting drunk on TV," said Charlotte Crosby.
http://www.bbc.co.uk/newsbeat/18593441

Laatst bewerkt:
:roflol: lijkt me vrij sterk
Die Charlotte komt gewoon met haar flamoes op de tv, dat doe je niet gratis

James heeft anders wel een gloednieuwe bmw gehaald laatst

Die gasten zijn rijk. Logisch toch als je een hit bent op MTV. Ze dragen ook nooit 2x hetzelfde en hebben allemaal zieke wagens.

Vandaar dat jay de serie verlaten heeft. als ie echt dikke knaken er mee verdient zou je wel heel achterlijk zijn om alles op te geven omdat je 4weken van huis en vriensin bent (die is in seizoen 3 alsnog laat overkomen)

Zoals ik al zei, sommige castmembers hebben waarschijnlijk rijke ouders. Ricci spant de kroon volgens mij, rijdt een Range Rover, blijkbaar sinds hij 4 was al een privé leraar gehad. Volgens mij in een paar afleveringen is ook het huis van zijn ouders te zien, kan daar zo snel geen fragmenten van vinden, maar volgens mij was dat een aardig groot huis incl. oprijlaan.

Sophie's vader heeft een eigen restaurant en gezien hij vaak genoeg voorbij is gekomen in de afgelopen seizoenen, zal hij ook wel een deal hebben gemaakt met MTV. James rijdt sinds season 2 in een BMW (m-series?) coupé en Jay had toen een 1 series dacht ik? En volgens mij zijn alle cast members die tijdens het seizoen wilde kappen met de show of weg werden gestuurd, allemaal gewoon weer terug gekomen (contractuele verplcihtingen?) en pas na het seizoen gestopt.

waar kan ik de GS gemist afleveringen bekijken?

Waar is greg eig naartoe?

Gary heeft ook een dikke Range Rover, dus ik denk dat ze echt wel wat verdienen.

Zoals ik al zei, sommige castmembers hebben waarschijnlijk rijke ouders. Ricci spant de kroon volgens mij, rijdt een Range Rover, blijkbaar sinds hij 4 was al een privé leraar gehad. Volgens mij in een paar afleveringen is ook het huis van zijn ouders te zien, kan daar zo snel geen fragmenten van vinden, maar volgens mij was dat een aardig groot huis incl. oprijlaan.

Sophie's vader heeft een eigen restaurant en gezien hij vaak genoeg voorbij is gekomen in de afgelopen seizoenen, zal hij ook wel een deal hebben gemaakt met MTV. James rijdt sinds season 2 in een BMW (m-series?) coupé en Jay had toen een 1 series dacht ik? En volgens mij zijn alle cast members die tijdens het seizoen wilde kappen met de show of weg werden gestuurd, allemaal gewoon weer terug gekomen (contractuele verplcihtingen?) en pas na het seizoen gestopt.

+1, dit zie je vooral aan het begin van seizoen 2, wanneer de leden elkaar ophalen om richting het huis te gaan. Jay heeft dan inderdaad een BMW 1-serie thuis staan en ook James rijdt in een zeer nieuwe BMW. Het huis van Ricci z'n ouders komt ook in seizoen 2 naar voren, inclusief flinke oprijlaan. Ik vind het alleen nog steeds jammer dat Jay nu vertrokken is, al dat gedoe rondom Ricci en Vicky maakt de serie er trouwens ook niet interessanter op.

Volgens wiki is het nieuwe seizoen o.a. in Amsterdam. Kan Gaz eens wat hollandse chicks proberen :D

Voor my blijft jersey shore het beste!

Vind seizoen 3 weer beter dan twee, maar se1 blijft t beste.

Trouwens, in de originele tv rips van season 1 van een paar jaar terug zaten er een aantal vechtscenes. Volgens mij waren die later bij de dvd versies verwijderd, omdat MTV UK dat geweld niet wou aanmoedigen. O.a. dat Greg in de kroeg een paar klappen uitdeelde. Zijn die wel op MTV NL uitgezonden of zijn ze daar nog niet zover?

Terug
Naar boven