- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is vooral ook side effect wat ze genieten, gastoptredens en allemaal meets enzo waar ze flink voor betaald krijgen om te komen. Allemaal een groot circus, maarja pakken wat je pakken kan, ik had hetzelfde gedaan.
IK LAS DAT ZE WERKELIJK GEN MOER KREGEN VOOR HUN deelname. en bij terugkeer in newcastle had iedereen een hekel aan zeTja ik denk dat ze al een aardig bedrag bij elkaar verdiend hebben. Qua auto's gaan ze er per seizoen ook alleen maar op vooruit dacht ik. Misschien dat sommige ook wel uit 'welgestelde' families komen. Die verlovingsring die Ricci had gekocht was ook niet bepaald goedkoop volgens mij
http://www.bbc.co.uk/newsbeat/18593441"We came out to find out that pretty much the whole of Newcastle hated us.
Ricci proposed to Vicky while the cast were filming in Cancun "We couldn't get into magazines. Nobody really wanted to talk to us. Money was tight because we didn't have ordinary jobs."![]()
The cast make most of their living through personal appearances and their work outside of the programme.
"People think we get paid loads. The show doesn't pay us. You can't pay someone for getting drunk on TV," said Charlotte Crosby.
Zoals ik al zei, sommige castmembers hebben waarschijnlijk rijke ouders. Ricci spant de kroon volgens mij, rijdt een Range Rover, blijkbaar sinds hij 4 was al een privé leraar gehad. Volgens mij in een paar afleveringen is ook het huis van zijn ouders te zien, kan daar zo snel geen fragmenten van vinden, maar volgens mij was dat een aardig groot huis incl. oprijlaan.
Sophie's vader heeft een eigen restaurant en gezien hij vaak genoeg voorbij is gekomen in de afgelopen seizoenen, zal hij ook wel een deal hebben gemaakt met MTV. James rijdt sinds season 2 in een BMW (m-series?) coupé en Jay had toen een 1 series dacht ik? En volgens mij zijn alle cast members die tijdens het seizoen wilde kappen met de show of weg werden gestuurd, allemaal gewoon weer terug gekomen (contractuele verplcihtingen?) en pas na het seizoen gestopt.