XXL Nutrition

Geordie shore

Ik volg het nu gewoon op MTV. Ze zijn nu bezig met S3 in Mexico.

Gaz is echt een eindbaas.

lol @ mensen die zeggen dat een grote lul niet belangrijk is. Die charlotte en al die chicks die hij doet kunnen er geen genoeg van krijgen.

no homo

strong cawk

Ik volg het nu gewoon op MTV. Ze zijn nu bezig met S3 in Mexico.

Gaz is echt een eindbaas.

lol @ mensen die zeggen dat een grote lul niet belangrijk is. Die charlotte en al die chicks die hij doet kunnen er geen genoeg van krijgen.

no homo

strong cawk

Sletjes zijn tenminste eerlijk met dat soort dingen en hebben ook meer vergelijkingsmateriaal. Een grote lul voor haar is als een strakke k*t voor hem..

james is echt een saaie lul in s5, dat ie gewoon zn vriendin dumpt en weer afentoe met holly gaat nken.

345mwbn.jpg

Die wil je toch? Ga naar facebook, zoek op sinners skin, ga maar fotos en zoek het nummer op en bestellen maar.

Binnenkort toch ook eens terug gaan volgen. :D

Hahaha die Joel die ziet er toch zo belachelijk uit telkens :roflol:

Net laatste aflevering seizoen 3 gezien. Jammer dat Jay weggaat, zieke baas in magaluf. Maar sinds hij een chick had (6/10 imo) was hij wel beetje saai.

Ik zou vicky graag een high five geven.

met een stoel

op haar gezicht

Irritant k*twijf:mad: kan ze gelijk beta ricci meenemen als ze oprot uit de show:D

Joel wil ik wel eens zien als single in geordie shore. En charlotte moet kappen met cockblocken.

Ik snap ook niet dat james met zijn fysiek en uitstraling zo weinig scoort. nohomo.

Net laatste aflevering seizoen 3 gezien. Jammer dat Jay weggaat, zieke baas in magaluf. Maar sinds hij een chick had (6/10 imo) was hij wel beetje saai.

Ik zou vicky graag een high five geven.

met een stoel

op haar gezicht

Irritant k*twijf:mad: kan ze gelijk beta ricci meenemen als ze oprot uit de show:D

Joel wil ik wel eens zien als single in geordie shore. En charlotte moet kappen met cockblocken.

Ik snap ook niet dat james met zijn fysiek en uitstraling zo weinig scoort. nohomo.

james heeft imo niet echt een goed fysiek, wel goede facial aesthetics. beste van het stel imo

Snap ook niet dat ricco zo verliefd is op Vicky. hij heeft ook 8/10 facial aesthetics en een veel beter lichaam dan piggy vicky.

james heeft imo niet echt een goed fysiek, wel goede facial aesthetics. beste van het stel imo

Snap ook niet dat ricco zo verliefd is op Vicky. hij heeft ook 8/10 facial aesthetics en een veel beter lichaam dan piggy vicky.

Ben je homo?

Ik vind hem meer op een mong**l lijken die bruin is.

Laatst bewerkt:
te hoog haha,je doet net alsof hij 20+ staat.

Seizoen 4 & 5 staat hij gewoon goed droog hoor. procentje of 10.

Terug
Naar boven