Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb de eerste 15 min gezien.. Gary lijkt echt op pineapplebrah :l
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit shirt wil ik.. maar kan het niet vinden!
http://www.contactmusic.com/photo/j...elebrities-party-at-merah-club-london_3421214
Iemand?
Die fokking Ricki is ook niet te verstaan he
9:24 probeer dat eens te begrijpen

Fitness tips, nu weten we eindelijk hoe we gains kunnen maken
http://www.mtv.co.uk/shows/geordie-shore/episode/geordie-shore-season-5-ask-geordie-fitness-tips

Dat vind ik anders best veel voor zijn fysiek. Hij is ook maar 170 ofzo

Vind het erg tegen vallen. Maar wat heeft zijn lengte met zijn kracht te maken? Ben zelf ook maar 170 ofzo![]()
Mijn engels is prima voor een Nederlander, er moet alleen duidelijk gepraat worden en niet de helft van de letters inslikken. Maar komt die shit op vast op MTV? Dat was namelijk mijn vraag. Of mijn engels ondermaats is of niet doet er niet toe.
Omdat je met die lengte op foto/video er eerder buff uitziet en zo ziet hij er niet uit zelf op zijn lengte dus dan denk ik dat het irl echt een dwerg is zoals ie ook genoemd wordt.
The buck squad doet het niet zo goed bij de Nederlandse meisjes. Had wel meer van ze verwacht
95 is gewoon een zwakke bench voor iemand die al een tijdje traintHij ziet er niet buff uit95 is gewoon een zwakke bench voor iemand die al een tijdje traint

Klopt het dat op MTV de afleveringen van de hele week samen op vrijdag, zaterdag en zondag uitgezonden worden? Of is dat weer een ander seizoen?
Gaz is trouwens best wel een baas. James is een beetje zo'n wannabe heb ik het idee. Hij heeft het altijd over chicks pullen maar hij doet nooit behalve met holly.