- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel gepost door shophorst
http://www.leehayward.com/art24.htm
Probeer deze eens. Lijkt mij zelf eigenlijk prettiger
Nee, dat van die supersets snap ik ook niet dus.
Op deze pagina adverteren ze dat je maar 1 (compund) oefening doet per spiergroep. Op die andere site (zie pagina 1 post) staat 1 compundoef per spiergroep PLUS nog 1 kleinere, dus 4 in totaal.
Anyone?
Train ze,
Ron
Straks:
-benchpress (barbell) 10x10 @ 65kg
-Lat pulldown breed 10x10 @ ?
-Incline flyes 3*12 a 15 @ ?
-Deadlifts 10x10 @ 70kg
Ff flink losgaan zo, lekker metalica op, en gaan![]()

Met genoeg rust en max voeding denk ik dat je over die "plateaus" heen gaat komen !
Maar heb wel een voldaan gevoel, spieren stonden echt in de fikIk zie overal 10x10 staan.
Haal je elke set 10 reps? Zoja dan moet je nodig het gewicht verhogen. Het is de bedoeling dat de laatste 3 sets erg moeilijk gaan en je daar hooguit 7-8 reps haalt.
Zodra je in feite tot de laatste set nog steeds 10 herhalingen kunt maken (ook al is het zwaar) ben je op een punt dat het gewicht hoger moet. Dat is het hele punt van het systeem en daar maak je je progressie. 2,5 of 5kg erbij plakken. Zodra je met dat gewicht weer 10 volle sets kunt afmaken verhoog je het gewicht.Ik dacht dat je "trouw" moest zijn aan de 10x10. De laatste gaan altijd vet moeilijk, maar ik maak ze wel wel af. Maar ik begrijp van jou dat het gewicht iets omhoog moet en de reps aan t eind vd set ietsje dalen?