Fitness Seller

German volume training

Dan moet je me ook ff karma geven hehe

ik snap ook niet waar supersets in dit schema terugkomen... kan iemand dat uitleggen?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dat van die supersets snap ik ook niet dus.

Origineel gepost door shophorst
http://www.leehayward.com/art24.htm

Probeer deze eens. Lijkt mij zelf eigenlijk prettiger

Op deze pagina adverteren ze dat je maar 1 (compund) oefening doet per spiergroep. Op die andere site (zie pagina 1 post) staat 1 compundoef per spiergroep PLUS nog 1 kleinere, dus 4 in totaal.
Anyone?

Train ze,
Ron

Nee, dat van die supersets snap ik ook niet dus.

Op deze pagina adverteren ze dat je maar 1 (compund) oefening doet per spiergroep. Op die andere site (zie pagina 1 post) staat 1 compundoef per spiergroep PLUS nog 1 kleinere, dus 4 in totaal.
Anyone?

Train ze,
Ron

ik ga vandaag 10x10 pullups en 10x10 dips doen, wil me armen eens flink afbeulen
en als ik daarna nog energie heb mss nog 3sets preacher curl en 3sets triceps pulldown ^^

Ziet er vermoeiend uit!!

Ik zou deads gwn 3x5 doen naast de 10x10 bij rug..

Succes!!

Straks:
-benchpress (barbell) 10x10 @ 65kg
-Lat pulldown breed 10x10 @ ?
-Incline flyes 3*12 a 15 @ ?
-Deadlifts 10x10 @ 70kg

Ff flink losgaan zo, lekker metalica op, en gaan :D

Ok, training toch iets aangepast.
Is dit geworden :D

incline bench dumbbell 10x10 @ 26
Deadlift 10x10 @ 70
Benchpress barbell 10x10 @ 70
rows small grip 10x10 @ ? iets van 50

Ik heb t iets aangepast mede omdat het druk was. Ook had ik nog best veel energie over ook al was mn bost redelijk naar de klote na de eerste oefening. Maar ik wil altijd pas weg als ik echt helemaal uitgeput ben, miss is dat wel geen goede maar een wat mindere kwaliteit :S

Maar anywayz, ik heb t dus iets zwaarder gemaakt voor mezelf en begin in te zien waarom deze methode kan werken :p Met genoeg rust en max voeding denk ik dat je over die "plateaus" heen gaat komen !

EY gasten,

tgaat lekker met trainen, trainingen zijn zwaar en geven me voldoening :)
Vanavond schouders en armen:
militairy press 10x10
Biceps barbell curl 3x15
Triceps dips 3x15

Ik denk alleen dat mn armen niet echt genoeg geprikkeld gaan worden voor mijn gevoel. 3x15, ook al pak ik zwaar, heb ik mn twijfels bij..

Zijn er mensen die t anders doen of hier ervaring mee hebben?

Ron

Zou eerder 3*8 doen met zwaardere gewichten?

hmm.
Kga t vandaag zo doen:

militairy press 10x10
Sideraises 3x15

Biceps barbell curl 10x10
triceps pull down 10x10

ill let you know

10*10 barbell curl gaat je nog tegenvallen. Heb ik ook gedaan en kreeg zelf last van de aanhecting tussen boven- en onderarm.

1 oefening is ook wel weer matig voor de biceps en triceps lijkt mij dus ik denk dat ik voor biceps en triceps dan 6*10 ga hanteren

Ik zie overal 10x10 staan.

Haal je elke set 10 reps? Zoja dan moet je nodig het gewicht verhogen. Het is de bedoeling dat de laatste 3 sets erg moeilijk gaan en je daar hooguit 7-8 reps haalt.

Moet zeggen, was een lekkere training
Laatste paar sets van die bicep curl waren idd zwaaar :) Maar heb wel een voldaan gevoel, spieren stonden echt in de fik
Ipv van military press, standing barbell press gedaan.

Ik zie overal 10x10 staan.

Haal je elke set 10 reps? Zoja dan moet je nodig het gewicht verhogen. Het is de bedoeling dat de laatste 3 sets erg moeilijk gaan en je daar hooguit 7-8 reps haalt.

Ik dacht dat je "trouw" moest zijn aan de 10x10. De laatste gaan altijd vet moeilijk, maar ik maak ze wel wel af. Maar ik begrijp van jou dat het gewicht iets omhoog moet en de reps aan t eind vd set ietsje dalen?

Waarom je assistence oefeningen 10x10 zou doen is mij een raadsel. Voor compounds is de gedachtengang van GVT goed te volgen, voor de armen is de belasting die wordt gevormd door de hoge volume erg hoog. Dit terwijl je je armen ook nodig hebt voor de uitvoer van andere compounds...

De belastbaarheid gedurende die week van je armen gaan, naar mijn idee, dus omlaag. Waardoor je je niet volledig kan concentreren op de 10x10 sets voor de compounds.

Ik dacht dat je "trouw" moest zijn aan de 10x10. De laatste gaan altijd vet moeilijk, maar ik maak ze wel wel af. Maar ik begrijp van jou dat het gewicht iets omhoog moet en de reps aan t eind vd set ietsje dalen?
Zodra je in feite tot de laatste set nog steeds 10 herhalingen kunt maken (ook al is het zwaar) ben je op een punt dat het gewicht hoger moet. Dat is het hele punt van het systeem en daar maak je je progressie. 2,5 of 5kg erbij plakken. Zodra je met dat gewicht weer 10 volle sets kunt afmaken verhoog je het gewicht.

Succes! :thumb:

Terug
Naar boven