legion72
Novice
- Waardering
- 0
Een tijdje geleden kwam ik bij een goede vriend van mij die vertelde dat hij na het zien van mijn resultaten ook A.S. wilde gaan proberen.Hij liet me daarop ampullen met een naam erop waarvan ik nog nooit had gehoord.Ik raadde hem dan ook aan om even te wachten met gebruik zodat ik voor hem kon uitzoeken om wat voor stof het ging.
Tot mijn grote verbazing bleek het middel te worden gebruikt als chemische castratie (!!) dat veelal werd gebruikt vooraf gaande aan een coïtus-change operatie van man naar vrouw.
Toen ik hem liet weten wat ik had ontdekt wat ik gevonden had kunnen jullie zelf wel de reactie´s invullen want dat had hij nooit verwacht.
Ik ben dan ook van mening dat het absoluut fout is om info achter te houden voor mensen die zelf ervoor kiezen om A.S. te gebruiken!
Kijk dus a.u.b. goed uit voor je begint..
GRTZZZZ legion72
Tot mijn grote verbazing bleek het middel te worden gebruikt als chemische castratie (!!) dat veelal werd gebruikt vooraf gaande aan een coïtus-change operatie van man naar vrouw.
Toen ik hem liet weten wat ik had ontdekt wat ik gevonden had kunnen jullie zelf wel de reactie´s invullen want dat had hij nooit verwacht.
Ik ben dan ook van mening dat het absoluut fout is om info achter te houden voor mensen die zelf ervoor kiezen om A.S. te gebruiken!
Kijk dus a.u.b. goed uit voor je begint..

GRTZZZZ legion72