AndroidHealthClinic

Geschrokken!!

legion72

Novice
Waardering
0
Een tijdje geleden kwam ik bij een goede vriend van mij die vertelde dat hij na het zien van mijn resultaten ook A.S. wilde gaan proberen.Hij liet me daarop ampullen met een naam erop waarvan ik nog nooit had gehoord.Ik raadde hem dan ook aan om even te wachten met gebruik zodat ik voor hem kon uitzoeken om wat voor stof het ging.
Tot mijn grote verbazing bleek het middel te worden gebruikt als chemische castratie (!!) dat veelal werd gebruikt vooraf gaande aan een coïtus-change operatie van man naar vrouw.
Toen ik hem liet weten wat ik had ontdekt wat ik gevonden had kunnen jullie zelf wel de reactie´s invullen want dat had hij nooit verwacht.

Ik ben dan ook van mening dat het absoluut fout is om info achter te houden voor mensen die zelf ervoor kiezen om A.S. te gebruiken!
Kijk dus a.u.b. goed uit voor je begint..:headbang:

GRTZZZZ legion72

naam...

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahahaa..
..ik zal proberen de naam van het spul nog eens te achterhalen.

1m83 104kg

een teveel aan test,geeft ook chemische castratie op den duur

en? heeft die gozer het nog gebruikt ofniet?

chemische castratie is toch tijdelijk?
ik dacht dat je het moest blijven slikken.
ligt er maar nbet aan wat je doelen zijn:p

• Topic Starter Topic Starter
@hardcorebuilder: nee heeft ´ie niet gebruikt.
@marlymass: geen idee of het en tijdelijk effect had maar het was niet om te slikken..

GRTZZZ

je kan onomkeerbare schade aan de hypofise toebrengen dat je totaal geen LH en FSH meer uitstoot.Daarop is een zeer sterke atrofie van de testikels tot gevolg,met onherstelbare schade.Let op,dan moet je echt veel gebruiken,en nooit HCG of nolva nemen.Dus het is echt mogelijk.

Ik ben Br0, hallo

heeft hij effe geluk dat jij het even wilde onderzoeken ;)

Pff, vaag.

misschien een logje

Eigen schuld ook, had ie eerst maar moeten researchen toch, ipv 'zomaar wat gaan gebruiken na het zien wat jij ermee bereikt hebt'.

Hahaha, heeft ie 't gebruikt of niet?:roflol:

zo dan

je kan onomkeerbare schade aan de hypofise toebrengen dat je totaal geen LH en FSH meer uitstoot.Daarop is een zeer sterke atrofie van de testikels tot gevolg,met onherstelbare schade.Let op,dan moet je echt veel gebruiken,en nooit HCG of nolvadex nemen.Dus het is echt mogelijk.

Mag jij mij vertellen hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan, want daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Mijns inziens is dit onmogelijk en moet ik het naar het rijk der fabelen verwijzen. Bovendien al zou je hypofyse beschadigt raken dan valt er echt wel wat meer uit dan alleen FSH en LH!

Maar mocht je literatuur hebben waarin het mechanisme wordt beschreven, dan mag je het naar mij linken.

Laatst bewerkt:
hoe kwam die eraan ???

Terug
Naar boven