AndroidHealthClinic

Geschrokken!!

Mag jij mij vertellen hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan, want daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Mijns inziens is dit onmogelijk en moet ik het naar het rijk der fabelen verwijzen. Bovendien al zou je hypofyse beschadigt raken dan valt er echt wel wat meer uit dan alleen FSH en LH!

Maar mocht je literatuur hebben waarin het mechanisme wordt beschreven, dan mag je het naar mij linken.

gaak ff oppingelen gozer.

Was een stukje over een gast die bij die endocrinoloog in Maastricht terecht kwam,die zoveel gebruikt had dat ze hem bij wijze aan een infuus met preg gezet hebben om er maar een beetje leven in te krijgen.Geloof dat het niet echt goedgekomen is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het bewuste product na veel zoeken inmijn gegevens gevonden.
Het heet: Androcur .
Ik ben voor de zekerheid nog eens gaan kijken om de vraag te beantwoorden of het effect omkeerbaar of tijdelijk is.
Het effect is ONOMKEERBAAR bij dit product voor zover ik kon vinden.
@KukiShu: Hij kreeg het van een "goeie" bekende die werkzaam is in de verpleging in duitsland.

GRTZZZ

een anti-androgeen :roflol: Is net het absolute tegengestelde van as

Wat een dumbass, had hij dat genomen zat hij echt stevig in de problemen ja. Wie koopt er ook iets waarvan hij niet weet wat het is...

Gelukkig dat hij het niet heeft gebruikt dan. Maargoed aan de andere kant, hij had beter zelf ook eerst wat research kunnen doen....

Marco is dus geen Marloes geworden :haar:

Maar goed dat ie het niet genomen heeft!

Ik zie het al voor me...later als ie oud is: "Maar Opa, wat heeft u grote borsten?"

:D

androcur wordt gegeven bij prostaatkanker of om haaruitval tegen te gaan. als het geneesmiddel niet meer genomen wordt, herstelt de hormoonhuishouding. is niet wat een sportman nodig heeft, maar ik zie het probleem niet voor blijvende schade.

Ik heb het bewuste product na veel zoeken inmijn gegevens gevonden.
Het heet: Androcur .
Ik ben voor de zekerheid nog eens gaan kijken om de vraag te beantwoorden of het effect omkeerbaar of tijdelijk is.
Het effect is ONOMKEERBAAR bij dit product voor zover ik kon vinden.
@KukiShu: Hij kreeg het van een "goeie" bekende die werkzaam is in de verpleging in duitsland.

GRTZZZ

Onzin, is zeker omkeerbaar zoals ook skydirk al aangeeft. Het wordt overigens ook bij vrouwen toegepast als ze ernstige acne, overbeharing of mannelijke kaalheid hebben.

eerst goed researchen dus
voordat je zo maar wat ampulen zou in nemen
waarvan je denk dat het a.a.s zou kunnen zijn

androcur wordt gegeven bij prostaatkanker of om haaruitval tegen te gaan. als het geneesmiddel niet meer genomen wordt, herstelt de hormoonhuishouding. is niet wat een sportman nodig heeft, maar ik zie het probleem niet voor blijvende schade.
Bij vrouwen maar niet bij mannen. Blijvende schade tietjes :D

En als hij het zou gebruikt hebben dan zou hij gewoon een goeie les geleerd hebben, het kon goed zijn dat hij veel minder kracht kreeg, gyno,

Wie gaat er dan ook random AAS innemen? Dan heb je toch geen respect voor je lichaam? Als ik het ooit al zou gaan doen zou ik toch ff haarfijn uitgaan zoeken wat ik inneem, want het spul is niet voor de poes.

Terug
Naar boven