- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Leg dat woordenboek is weg.Ik denk niet dat jij over de intellectuele capaciteiten beschikt om over dergelijke materie te kunnen oordelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg dat woordenboek is weg.Ik denk niet dat jij over de intellectuele capaciteiten beschikt om over dergelijke materie te kunnen oordelen.
Hij heeft genoeg tijd in de bajes gehad om het hele woordenboek uit z'n hoofd te leren.
Op vakantie*Hij heeft genoeg tijd in de bajes gehad om het hele woordenboek uit z'n hoofd te leren.
Kmoet werken. Heb een bbq partijtje bij een opdrachtgever in Vinkeveen. De laatste klus van het seizoen voor die opdrachtgever.
Ah jammer, heb je uit de lijst verwijderd 👍🏻
Komt er dan ook een derde optie:Kmoet werken. Heb een bbq partijtje bij een opdrachtgever in Vinkeveen. De laatste klus van het seizoen voor die opdrachtgever.
Als iemand trouwens een woning ter beschikking stelt lijkt het mij wel leuk om ergens in januari een etentje te organiseren. Mijn huisje is helaas te klein. Althans, het kan wel bij mij thuis, maar ik heb slechts plaats voor 12 personen.
Dat zou wel makkelijker zijn ivm logistiek, voorbereiden en koken. Kunnen we eerst trainen bij de BigGym waar ik train en dan 5 gangen ofzo doen.
Is in Amstelveen dus niet heel centraal. Maar wel centraler dan Mike's gym in noord. Ik woon praktisch naast de snelweg dus wel makkelijk te bereiken. Nog geen 2 minuten van de afrit van de A9.
Kunt natuurlijk aanschuiven bij het avond eten 😉 houden we plekje naast @Gremlin voor je vrij
HeyKunt natuurlijk aanschuiven bij het avond eten 😉 houden we plekje naast @Gremlin voor je vrij
Dat kan ik me voorstellen

+ @JapioDat kan ik me voorstellen
Denk dat je maar in het midden moet gaan zitten @Gremlin , staan vele mannen voor je in de rij.. @MetalNDeadlifts , @MrDroeftoeter , @Vonk
Wij hadden een dinner date afgesproken 😠
Die had ik niet zien aankomenZullen we de meet anders gewoon afsluiten met een orgie.