AndroidHealthClinic

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord) (1 bezoeker)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enigszins best vermoeiend dat letterlijk ieder topic in een soort homoseksueel relnichten festijn verandert de laatste tijd.
En dan is mat niet eens meer actief.
 
Mikes gym is toch ook waar die roelvinkjes trainen ? Badr en ben saddik etc.
 
Mikes gym is toch ook waar die roelvinkjes trainen ? Badr en ben saddik etc.
Yes, Dave heeft er getraind inderdaad voordat hij besloot een hummer te koppen :roflol: maar hij is gelukkig een uitzondering in de sportschool hoor, voor de rest is iedereen erg respectvol en netjes naar elkaar.
Ben Saddik zie je inderdaad soms trainen, Gilbert Yvel is er nu trainer en Badr traint niet meer daar. Het kickboxen en krachttraining vindt trouwens ook in aparte zalen plaats. Vroeger stond er een ring in het sportschool gedeelte, maar is nu stuk uitgebreid qua ruimte.
 
Kunnen ook net buiten amsterdam ergens eten 15/20 min rijden is toch geen probleem. Zit liever in een leuke tent met lekker eten dan dat alles hutje mutje krap is.

Vond die ayce in Nieuwegein sushi bijv stuk minder dan die toko in rotterdam. Zowel het eten/tafel was beter in rotterdam en volgens mij ook nog eens goedkoper.👏
 
Kunnen ook net buiten amsterdam ergens eten 15/20 min rijden is toch geen probleem. Zit liever in een leuke tent met lekker eten dan dat alles hutje mutje krap is.

Vond die ayce in Nieuwegein sushi bijv stuk minder dan die toko in rotterdam. Zowel het eten/tafel was beter in rotterdam en volgens mij ook nog eens goedkoper.👏
Helemaal mee eens
 
Ik kan alleen 22 oktober niet, maar de andere datums zijn wel een optie
 
Kun je douchen bij Mikes?
Ik heb nog nooit een gerenommeerde sportschool zonder douches gezien
Enigszins best vermoeiend dat letterlijk ieder topic in een soort homoseksueel relnichten festijn verandert de laatste tijd.
:o
beetje ouwehoeren maakt toch niet uit. Zal je zoontje maar even opvoeden dan. waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze wel eens ;)
 
Ik heb nog nooit een gerenommeerde sportschool zonder douches gezien

:o
beetje ouwehoeren maakt toch niet uit. Zal je zoontje maar even opvoeden dan. waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze wel eens ;)
Foxgym oa heeft geen douches, platinum gym etc. Ken er nog wel een x aantal
 
Ik heb nog nooit een gerenommeerde sportschool zonder douches gezien
Fox gym en platinum gym hebben geen douches en dat zijn toch wel de betere sportscholen in Nederland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven