MuscleMeat

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord) (2 bezoekers)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hhmm, Lijk ik wel net de juiste gyms uit te kiezen als ik in NL ga trainen. (ook al douche ik zelf meestal thuis. of moet afspraak hebben nadien)

ThaWasteland Mag daar niet op ingaan, anders krijg ik spaarpunten voor een Roze T-Shirt DBB slet
 
Hhmm, Lijk ik wel net de juiste gyms uit te kiezen als ik in NL ga trainen. (ook al douche ik zelf meestal thuis. of moet afspraak hebben nadien)
Beetje deo en gaan. Harde workout is eerlijke stink
 
Thanks, is 22 minuutjes rijden vanaf de sportschool en ook wel leuk in de stad zelf. Alleen wel veel parkeergeld uiteraard. Later nog even peilen wat degenen die mee gaan willen.
Denk dat de stad zelf het leukst en gezellig is, alleen jammer van de hoge parkeerkosten.

Rij je vanaf mikes gym naar ndsm daar net in de woonwijk is het nog gratis parkeren.
Dan pondje naar centraal en vanaf daar lopen na de miso ayce is niet zover 1km oid.
Worden er ook nog wat kcals verbrand win/win maargoed zelf weten.
Die sushi aan sich is wel goede goede en nog niet "al" te populaire en druk.
 
Rij je vanaf mikes gym naar ndsm daar net in de woonwijk is het nog gratis parkeren.
Dan pondje naar centraal en vanaf daar lopen na de miso ayce is niet zover 1km oid.
Worden er ook nog wat kcals verbrand win/win maargoed zelf weten.
Die sushi aan sich is wel goede goede en nog niet "al" te populaire en druk.
Thanks! Pondje is idd ook een optie 👌
 
Hoe groot is de mixed gym van mikes gym? Op de website zie ik veel meer apparatuur voor de ladies gym dan de mixed.
 
Hoe groot is de mixed gym van mikes gym? Op de website zie ik veel meer apparatuur voor de ladies gym dan de mixed.
Ik vind hem voor de sportscholen die ik dan ken erg compleet qua alle apparatuur. Hieronder wat foto's en dan nog een gedeelte met dumbbells, squatracken en van die deadlift platen (weet niet hoe dat heet eigenlijk..) daar geen foto van (zit links achteraan foto 6 en daar staan ook de cardio apparaten).
Zijn twee zalen, 1 gericht op benen, rug en losse gewichten (foto 4 tm 6), andere op borst en armen (foto 1 tm 3).
20211118_200724.jpg
20220517_195533.jpg
20220517_195538.jpg
20211119_203442.jpg
20211119_203433.jpg
20211119_203438.jpg
 
Ik vind hem voor de sportscholen die ik dan ken erg compleet qua alle apparatuur. Hieronder wat foto's en dan nog een gedeelte met dumbbells, squatracken en van die deadlift platen (weet niet hoe dat heet eigenlijk..) daar geen foto van (zit links achteraan foto 6 en daar staan ook de cardio apparaten).
Zijn twee zalen, 1 gericht op benen, rug en losse gewichten (foto 4 tm 6), andere op borst en armen (foto 1 tm 3).
Bekijk bijlage 564748Bekijk bijlage 564749Bekijk bijlage 564750Bekijk bijlage 564751Bekijk bijlage 564752Bekijk bijlage 564753
Dit ziet er wel heel erg nice uit.
 
In! En is die gym dan niet gewoon voor ons en maakt het dan nog uit waar ik mijn behaarde manlichaam tegenaan klets? Mixed of vrouwgedeelte?
 
In! En is die gym dan niet gewoon voor ons en maakt het dan nog uit waar ik mijn behaarde manlichaam tegenaan klets? Mixed of vrouwgedeelte?
Vrouwengedeelte ben ik nog nooit geweest, is ook een aparte ingang van buiten af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven