MuscleMeat

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedoelde @Aeresan haha, @azerate volgens mij kennen wij elkaar nog niet 👍 zou uiteraard tof zijn als je komt maar weet niet waar je vandaan komt

Ik vermoed dat dit een goede meet wordt. Tenzij iedereen last minute weer afhaakt.

@Bokito thuiswedstrijd.

@natty87 @Gremlin in het mixed gedeelte trouwens ook een vrouwen kleedkamer en douche ;)
Toch jammer dat ik dan niet getagged wordt, zo gespierd ben ik nou ook weer niet 😜

@Kloontje dit keer ook weer?
Absolutely! Wel een beetje onder voorbehoud. 1e 2 data is afhankelijk van data trip buitenland voor werk... dat hoor ik nog. Laatste datum afhankelijk of ik oppas kan krijgen... maar ga m'n best doen!!

• Haha
Waarderingen: Onit
In!
Samen rijden? Zit in Tilburg
Mogelijkheid om richting den bosch te komen en vanuit daar te carpoolen? Heb er al 2 die ik moet oppikken en heb geen prius. Ga de snelweg op
@ den bosch dus als je daar ergens parkeert kan je mee liften.

Mogelijkheid om richting den bosch te komen en vanuit daar te carpoolen? Heb er al 2 die ik moet oppikken en heb geen prius. Ga de snelweg op
Eindhoven zou ook nog kunnen :)

Zeker, kom ik die kant op!

• Like
Waarderingen: AK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven