pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker in zo een dorp waar ik woon, wij hebben een dorpsneger en die zit vast volgens mij, en toch is de PVV hier het populairst van Nederland, waarom is mij een raadsel
Ik heb een keer een item op tv gezien waar ze een oude limburger vroegen waarom hij PVV ging stemmen. Zijn antwoord: vanwege al die fietsen. (zo'n zooitje ongeregelde 'geparkeerde' fietsen bij een station). Dus u denkt dat Wilders daar wat aan gaat doen? Ja.
redenering van mijn opa's en oma's is gewoon dat die zwerte gewoon maar moeten oprotten terwijl we er bijna geen hebben
Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.
Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.
+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.
En wat met achterlijke Nederlanders? Want geloof me, die zijn er ook.
Zijn er zeker, die mogen er van mij ook uit, geef ze maar aan duitsland of belgië.En wat met achterlijke Nederlanders? Want geloof me, die zijn er ook.
Jij mag niet eens stemmen

Zijn er zeker, die mogen er van mij ook uit, geef ze maar aan duitsland of belgië.

Ah ja, dat is een realistische oplossing
En nu al snap ik meer van politiek dan jij.![]()

Mensen die stemmen zijn dan ook voornamelijk r**ards en de potato partij wint.
mensen stemmen de laatste 15 jaar en het gaat steeds slechter met nederland.
politiek is gewoon de religie van deze tijd.