Fitness Seller

Gestopt met roken en whey gekocht 2,5kg aangekomen

Drag

Advanced Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Ik weeg nu 74kg is dat genoeg? En ik heb whey gekocht, maar mijn diëtist zegt dat ik dat alleen maar na het trainen hoef te gebruiken. Is dat zo? Groeten van Timo.

Heb ik trouwens ook nog andere voedingsupplementen nodig naast whey?

Trouwens mijn diëtist zij dat roken ook de stofwisseling vertraagt, dit wist ik niet ik dacht dat het alleen je eetlust verminderd.

Ik was altijd in de veronderstelling dat roken juist de stofwisseling versneld. Ik schijt in ieder geval niet meer zo vaak als toen ik rookte, maar heb geen idee of dat überhaupt een verband heeft met stofwisseling. Groetjes Klaas.

Ik weeg nu 74kg is dat genoeg? En ik heb whey gekocht, maar mijn diëtist zegt dat ik dat alleen maar na het trainen hoef te gebruiken. Is dat zo? Groeten van Timo.

Heb ik trouwens ook nog andere voedingsupplementen nodig naast whey?

Trouwens mijn diëtist zij dat roken ook de stofwisseling vertraagt, dit wist ik niet ik dacht dat het alleen je eetlust verminderd.

roken versneld toch?

en supps heb je nog niet nodig, gewoon discipline, voeding en training. Train ook niet weer TE veel;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik train niet te veel en ik wil wel supps, het moet gewoon allemaal sneller.

BTW: ik bedoelde

VERSNELT

Ik train niet te veel en ik wil wel supps, het moet gewoon allemaal sneller.

BTW: ik bedoelde

VERSNELT

daar gaat whey je niet bij helpen hoor, zorg gewoon dat je ruim voldoende energie binnenkrijgt door veel te eten, op die manier krijg je ook gelijk extra eiwit binnen en zijn shakes onnodig.

daar gaat whey je niet bij helpen hoor, zorg gewoon dat je ruim voldoende energie binnenkrijgt door veel te eten, op die manier krijg je ook gelijk extra eiwit binnen en zijn shakes onnodig.

mee eens beginnders kijken zich vaak suf op eiwitten maar carbs zijn belangrijker als het om aankomen gaat

Maar snap dat dan ik ben al 4 maanden bezig met zwaar trainen (ik heb alleen geen trainingsschema zeg maar). En ik zie nog steeds geen verschil dit is zeg maar mijn laatste hoop deze whey en gewicht aankomen. Anders wil ik stoppen, of ik moet een train maatje zoeken in Groningen,Leek (sportschool Leek).

Maar snap dat dan ik ben al 4 maanden bezig met zwaar trainen (ik heb alleen geen trainingsschema zeg maar). En ik zie nog steeds geen verschil dit is zeg maar mijn laatste hoop deze whey en gewicht aankomen. Anders wil ik stoppen, of ik moet een train maatje zoeken in Groningen,Leek (sportschool Leek).

het kan aan verschillende dingen liggen (niet lullig bedoelt)

1 je traint als een p*ssy
2 je eet als een p*ssy
3 je zeurt als een p*ssy
4 van whey-only zul je niks aankomen
5 opgeven is voor losers
6 wat heeft het ""maatje"" ermee te maken
7 je bent niet in 4 maanden beesht

komop niet aanstellen
eten en trainen en lezen lezen lezen op dbb:D
niemand is groot geboren ;)nja op olifanten na dan

heel veel succes en ga ervoor ;) iedereen kan massa opbouwen :)

Ik ben nu 8 weken gestopt met roken, en kom sindsdien een halve kilo per week aan. Ik ben een ecto, dus laat maar komen ....
Ja, door roken heb je minder trek in eten (fictief hogere suikerspiegel) maar ook je stofwisseling is sneller. Daarnaast is je zuurstofgehalte in je bloed vele malen beter als je stopt waardoor je dus beter kunt trainen.
Er gebeurt nog veel meer in je lichaam als je stopt met roken.
Al die jaren dat ik trainde en moeilijk aankwam ... en toch niet willen stoppen met roken... ***verslaving.

Ik hoop inderdaad dat dat stoppen met roken gaat helpen, misschien ook niet. Dan ga ik gewoon ongezonde dingen eten. Vandaag een hamburger gekocht maar geen broodje erbij gekregen, wat een *******.

Ik heb mijzelf ook een tijd op een patat dieet gezet in de veronderstelling dat ik dan wel aan zou komen. Maar dat is niet zo ....
Je krijgt misschien wat vet aan de buitenkant ... (op je buik !!) maar ook veel vet aan de binnenkant, en dat wil je niet.
Ik heb mij vooral moeten houden aan de stelling : als je maar meer eet dan je verbruikt, MOET je aankomen ... dat kan niet anders.
Alleen is bij de 1 zijn metabolisme sneller waardoor je dus meer moeite moet doen om die extra inname te pakken.

Heeey daar is de chromen dildo boy weer,hahaha sorry kon t niet laten.

Maar ff serieus gewoon doorzetten,trainen eten slapen succes.

Punt 1 proficiat met 't stoppen met roken. Toen ik stopte ben ik op een klein half jaar 15kg bijgekomen dus verlaag je niet enkel op mc do en derg. je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Btw op jou leeftijd zou ik me geen zorgen maken zie maar dat je genoeg (gezond) eet en vooral ook rust.

Terug
Naar boven