MuscleMeat

Gestopt met roken! Help!

Klaaswitz

Monstrous Giant
Waardering
764
Afgelopen 9 dagen heb ik geen sigaret meer aangeraakt en het bevalt me erg goed tot nu toe en kost me ook verrassend weinig moeite. Er is een klein dingetje waar ik me wel zorgen over maak en dat is het gegeven dat ik al ruim 4 dagen niet gescheten heb en ook niet het gevoel heb dat het ergens vast zit ofzo.

Betekend dit nu dat ik veel effectiever m'n voeding verwerk maar ook dat ik veel meer voeding opsla als vet? Ik wil graag mijn vetpercentage iets verminderen maar dat is mischien niet zo'n goed idee om daarmee te starten terwijl je een poging doet te stoppen met roken?

sterkte er mee

Sterkte klaas ( ze zeggen altijd de eerste dagen is het moeilijkste en daar ben je al voorbij, goed zo :thumb:. Al begrijp ik nog altijd niet wat mensen goed vinden aan sigaretten bah :kots:

Je kunt zonder problemen je vetpercentage verlagen als je stopt met roken. Gewoon goed op voeding letten en veel aan cardio doen. Dan hoef je er ook niet aan te denken dat je gestopt bent met roken.

• Topic Starter Topic Starter
Dudes, ik heb het over mijn omslag in m'n schijtgedrag en daaraan verwante problemen wat een gevolg is van het stoppen met roken!

zware last

oke, maak je geen zorgen je doorloop tijd zal inderdaad wezelijk veranderen de snelheid waarmee zaken worden afgebroken gaat vollediger en daardoor heb je minder om naar de wc te gaan.

vier dagen ... lijkt me daarin tegen erg lang. Ga tijdelijk over op andere voeding die juist zal bijdragen aan de stoelgang.

alsje echt moet schijten komt het er wel een keer uit hoor ;)

een anders een lekker zakje zoute drop ( moet er wel op staan, bij overmatig gebruik laxerend effect ofzo :P )

succes met stoppen, hou vol ;)

Stoppen met roken kan een tijdelijk inkakken (...) van je spijsvertering als gevolg hebben, gaat vanzelf weer over. Je moet niet vergeten dat je lichaam nu helemaal pp zijn kop staat nu het aan het ontgiften is.
Blijven bewegen, voldoende drinken en zorg voor voldoende vezels in je eten (groente, fruit, volkorenstuff, etc), komt helemaal goed.

Btw congrats met je prestatie!

Dudes, ik heb het over mijn omslag in m'n schijtgedrag en daaraan verwante problemen wat een gevolg is van het stoppen met roken!

Ik heb dit ook meegmaakt toen ik stopte met roken,
als ik van jou was zou ik zo vlug mogelijk iets gaan halen bij de apotheek (laxeermiddel)
Ik heb er mee afgezien, opstopping, niet voor mee te lachen..

• Topic Starter Topic Starter
Gisterenavond een halve pot olijven in olie op, heeft nog geen resultaat gehad haha.

Hopelijk wordt het geen opstopping..

Misschien niet helemaal goed voor je vetpercentage, maar geef mij een Big Mac en binnen een half uur moet ik echt een WC in de buurt hebben! Die zooi valt als een tierelier naar beneden..! ;)

Ik ben zelf overigens zo'n twee jaar gestopt nu, maar heb er soms nog best moeilijk mee als mensen om me heen die krengen op steken..:bang:

wtf 4 dagen niet? dat is best veel kerel.

straks schiet alles er als een kogel uit :D

pruimen eten zou mijn oma zeggen.

gewoon vol stampen met efederine

ai, de keutels kletteren straks zwaar door het glazuur lijkt me!

Succes!

als je stopt met roken zul je wel gewicht bijkomen (metabolisme is altijd hoger als je rookt)

tja die verstopping, zal wel ergens een medicijntje in de apotheker zijn ;)

ik smoor al bijna 3 weken geen joint, ook geen moeilijkheden mee, buiten wanneer men vriende er eentje opsteken :)

onthoudt dat als je stopt met roken je lichaam moet afkicken van de nicotine;
Dat is een verslavende drugs in de sig... Dit heeft ongeveer 3 weken minstens nodig om uit je systeem te flushen.

Daarna voel je je beter dan ooit.. dus qua stoppen met roken: volhouden

Terug
Naar boven