AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
deed vroeger wel eens 10x2 maar als ik dat met al m'n compounds doe. (3 per training) dan ben ik zo minstens 2 uur bezig ofzo. Geen zin in. Wel leuk van je dat je meedenkt!

Fijne avond, mat!

Mm.. ja daar zeg je inderdaad wat, 10x2 duurt aardig lang mits je compounds ook zo doet..

ik heb eigenlijk alleen ervaring met 8x5 / 5x5 / 4x6 / 3x10 / 3x12... allemaal bevielen ze wel goed, vooral de 8x5 is echt heerlijk.

Laat even weten hoe of wat je het gaat doen bro, ik ben benieuwd! kleine moeite, daar zijn we matties voor toch ;)

Fijne dag vandaag broer x

broer, broer, bro, bro, bro, broer, mat, broer. Gaat lekker hier bro's! :lol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Mm.. ja daar zeg je inderdaad wat, 10x2 duurt aardig lang mits je compounds ook zo doet..

ik heb eigenlijk alleen ervaring met 8x5 / 5x5 / 4x6 / 3x10 / 3x12... allemaal bevielen ze wel goed, vooral de 8x5 is echt heerlijk.

Laat even weten hoe of wat je het gaat doen bro, ik ben benieuwd! kleine moeite, daar zijn we matties voor toch ;)

Fijne dag vandaag broer x

Bedoel je 8 sets met 5 reps, bro?

Wat ik paar posts terug al van plan was ga ik doen. Gewoon 2x5 en dan 3x3 met rond de 80 a 85 % rm op de compounds. Ik denk dat dat het verstandigst is als je gaat cutten ipv 4x8 ofzo. Daarnaast iso denk ik 3x10.

Fijne dag verder, mattie

broer, broer, bro, bro, bro, broer, mat, broer. Gaat lekker hier bro's! :lol:

Er wordt hier heel wat afgebro'd :D Lang geleden trouwens, br.. uhhh M.! ;)

Bedoel je 8 sets met 5 reps, bro?

Wat ik paar posts terug al van plan was ga ik doen. Gewoon 2x5 en dan 3x3 met rond de 80 a 85 % rm op de compounds. Ik denk dat dat het verstandigst is als je gaat cutten ipv 4x8 ofzo. Daarnaast iso denk ik 3x10.

Fijne dag verder, mattie

Er wordt hier heel wat afgebro'd :D Lang geleden trouwens, br.. uhhh M.! ;)

ja 8 setjes met 5 reps, en dan gewoon middel gewicht, erg lekker vond ik die!
3x3 zou ik dan persoonlijk nemen, 4x8 is misschien wel te zwaar in de cut.. denk dat je gelijk hebt. 3x10 iso is wel gewoon standaard.

jij ook een fijne dag mattie!

bro
bro
bro
bro
etc
etc
etc

• #2.125
Wegens sterfgeval in mijn familie 2 weken niet getraind. Kon het niet opbrengen door de stress en druktes. Vandaag of morgen maar weer beginnen rustig aan met wat cardio

Wegens sterfgeval in mijn familie 2 weken niet getraind. Kon het niet opbrengen door de stress en druktes. Vandaag of morgen maar weer beginnen rustig aan met wat cardio

Damn jij ook al mattie? Gecondoleerd man, hoop dat je binnenkort weer lekker aan het ijzer zit. Doe rustig aan en sterkte toegewenst.

• #2.127
Damn jij ook al mattie? Gecondoleerd man, hoop dat je binnenkort weer lekker aan het ijzer zit. Doe rustig aan en sterkte toegewenst.

Bedankt, Daantje. Moet wel zeggen dat dit soort gebeurtenissen goed zijn voor de cut. Ben nu 109 kom van 118. Ik doe zeker rustig aan. Heb het nu ook stuk drukker dus kan sowieso niet veel meer trainen, maar elk gaatje dat ik kan pakken zit ik wel aan het ijzer.

Bedankt, Daantje. Moet wel zeggen dat dit soort gebeurtenissen goed zijn voor de cut. Ben nu 109 kom van 118. Ik doe zeker rustig aan. Heb het nu ook stuk drukker dus kan sowieso niet veel meer trainen, maar elk gaatje dat ik kan pakken zit ik wel aan het ijzer.

Oke klinkt goed man, 109 op hoeveel %?
Beetje afleiding is niet verkeerd, lekker aan het ijzer en knallen.

• #2.129
Oke klinkt goed man, 109 op hoeveel %?
Beetje afleiding is niet verkeerd, lekker aan het ijzer en knallen.

Geen idee, bro. Meet het nooit op. Ik kijk naar de spiegel. heb slecht gegeten laatste 2 weken, wel heb ik desondanks om de eiwitjes gedacht en trouw mn bakje kwark met een scoop eiwitpoeder erdoor heen gegeten.

Geen idee, bro. Meet het nooit op. Ik kijk naar de spiegel. heb slecht gegeten laatste 2 weken, wel heb ik desondanks om de eiwitjes gedacht en trouw mn bakje kwark met een scoop eiwitpoeder erdoor heen gegeten.

Oke bro, goed dat je toch nog een beetje bewust hebt gegeten. Binnenkort als alles een beetje gezakt is, weer lekker goed gaan eten en hard trainen :D Succes bro, keep it up.

gecondoleerd K -dat is altijd vervelend -
alles easy going benaderen - neem er je tijd voor

Gecondoleerd mart. Een tijdje rustig aan is niet erg, goed voor het herstel. Binnen kort, wanneer je je weer helemaal goed voelt er gewoon 100% weer voor gaan.

Later!

• #2.133
gecondoleerd K -dat is altijd vervelend -
alles easy going benaderen - neem er je tijd voor

Bedankt. Ja , doe ik ook. Maar moet toch eens weer beginnen. Is nu al bijna 2 weken terug dat ik getraind heb

Oke bro, goed dat je toch nog een beetje bewust hebt gegeten. Binnenkort als alles een beetje gezakt is, weer lekker goed gaan eten en hard trainen :D Succes bro, keep it up.

Idd, zal weer snel op oude niveau zitten, mattie

Gecondoleerd mart. Een tijdje rustig aan is niet erg, goed voor het herstel. Binnen kort, wanneer je je weer helemaal goed voelt er gewoon 100% weer voor gaan.

Later!

Bedankt, Kev. Pak het snel weer op

mzzl

Oei wat naar, kun je dan niet beter lekker hard gaan trainen om het een beetje te vergeten?

• #2.135
Oei wat naar, kun je dan niet beter lekker hard gaan trainen om het een beetje te vergeten?

Tja, ik heb samen met mn vader bedrijf. Die is overleden dus moet ik al zijn werk doen, dus heb het nogal druk. Dus heb ik minder tijd om doordeweeks regelmatig te trainen. Probeer om in het weekend maar meer te trainen. En idd, vanavond maar ff trainen is nu al bijna 2 weken terug voor het laatst aan het ijzer gehangen.

• #2.136
Net weer wat gedaan. Ik moest er zeker weer ff inkomen. Had ook niet al te best gegeten vandaag.

Squat = 2x5 met 100 kilo en daarna 1 set met 3 reps ook met 100. De bedoeling was eigenlijk 90 maar kwam er later achter dat er 100 op de stang lag. :rolleyes:

Daarna = benchpress 5x110/5x100 en 5x90

• #2.138
Bedankt, lennart

wat lees ik nu :( , gecondoleerd Mart! veel sterkte vooral.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven