- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je gaan het hebben over de gewichten en oef
ik zie wel dat je constant traint en daar gaat om toch
probeer misschien eens je deadlift en bench om te gooien
alleen als je er zin in hebt hoor neus![]()
Ja, IF doe ik niet meer. Strict voedingsschema heb ik niet, geen tijd en geen zin in. Naast 'wat de pot schaft' eet ik: o.a. zalm, rijst, havermout, kwark en af en toe naar de![]()
. Het moet wel leuk blijven
![]()
Heb jij ook niet zo'n onvoldaan gevoel als je niet 100% met voeding bezig bent? Ikzelf heb hier erg veel last van (ondanks dat ik geen vast voedingsschema gebruik), wat k*t is want aan de ene kant wil je dedicated met voeding zijn maar aan de andere kant is het ook gewoon zwaar klote om volgens schema te eten.
Ligt vast aan mij, hoor. Maar snap het nog steeds nietik bedoelde je het kan nu gaan hebben over de gewichten die je hebt gehaald
ik doe altijd de deadlift op dag 1 en de squat op dag 3 - 72 uur rust ertussen ongeveer

Vind een 130 fullsquat wel goed hoor. Zou je dan niet ook iets meer reps moeten kunnen maken op de 110?
Je bench en squat zullen nu wel wat sneller vooruit gaan (als je deze 2 keer per week gaat doen), merkte dit bij me zelf goed.
Maar waarom ook niet deadlift 2 keer per week doen om het geheel in verhouding te houden? Of lopot je rug voor?
Efficiente update zo
Hoe bevalt sissy squat nog? Wou hem zelf donderdag weer gaan proberen al vind ik hem niet geweldig fijn.
Mijn held kraft, ziet er goed uit man, inderdaad een efficiente update zo!
keep it up bro![]()
Kraft die sissy squad wat voor soort oefening is het? ik weet hoe de uitvoering gaat maar deze oefening is zeker puur voor definitie te krijgen? Echt compound lijkt het me niet![]()
Het is idd geen compound maar iso. Ik heb deze oefening verkozen omdat het als een van de weinige oefeningen als target de quads aanpakt.
Je bedoelt de sissy squatHet is idd geen compound maar iso. Ik heb deze oefening verkozen omdat het als een van de weinige oefeningen als target de quads aanpakt.
Ik doe trouwens al genoeg compounds. Wanneer ga jij trouwens is logguh?![]()
) En zo heel boeiend zijn me trainingen nou ook weer niet, ik blijf echt weken op het zelfde gewicht hangen en in ene schiet ik dan weer wat vooruit

Aha, ik pak eigenlijk alleen maar compound voor de wielen. Definitie komt met de cut wel![]()
Ik ga geen log maken hoor, heb geen tijd om dat bij te houden (erg druk met school etc.) En zo heel boeiend zijn me trainingen nou ook weer niet, ik blijf echt weken op het zelfde gewicht hangen en in ene schiet ik dan weer wat vooruit
Misschien maak ik een log als ik eenmaal klaar ben met school
Heeft T eigenlijk nog een actieve log? en trainen jullie nog vaak samen?

dat zal idd een bottleneck zijn - full squatten na de deadlift - dat is pittig
bevallen de hangcleans - lekkere oefening he
Kzie je toch elke dag wel een post maken op DBB, kleine moeite toch?
T is nu een bodybuildert geworden als het goed is logt hij nu in deze sectie. Ik heb 2 keer met T getraind. Heb nu niet zo een zin om samen te trainen op die bloedhete zolder, ben dan 1 grote zweetbonk. Komt wel weer in de herfst, dan gaan we wel weer een potje benchen.