MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je gaan het hebben over de gewichten en oef
ik zie wel dat je constant traint en daar gaat om toch
probeer misschien eens je deadlift en bench om te gooien
alleen als je er zin in hebt hoor neus;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
je gaan het hebben over de gewichten en oef
ik zie wel dat je constant traint en daar gaat om toch
probeer misschien eens je deadlift en bench om te gooien
alleen als je er zin in hebt hoor neus;)

Wat bedoel je met de eerste zin?

Ja, als ik tijd heb om te trainen dan train ik. Ik denk niet van: mwuah geen zin vandaag.

Deadlift en bench heb ik al eerder veranderd omdat de dl en sq te dicht na elkaar kwamen. Ik voelde dat ik toen minder kon liften

Groet Willem

Ja, IF doe ik niet meer. Strict voedingsschema heb ik niet, geen tijd en geen zin in. Naast 'wat de pot schaft' eet ik: o.a. zalm, rijst, havermout, kwark en af en toe naar de :mc: :P. Het moet wel leuk blijven ;)

Heb jij ook niet zo'n onvoldaan gevoel als je niet 100% met voeding bezig bent? Ikzelf heb hier erg veel last van (ondanks dat ik geen vast voedingsschema gebruik), wat k*t is want aan de ene kant wil je dedicated met voeding zijn maar aan de andere kant is het ook gewoon zwaar klote om volgens schema te eten.

• #1.884
Heb jij ook niet zo'n onvoldaan gevoel als je niet 100% met voeding bezig bent? Ikzelf heb hier erg veel last van (ondanks dat ik geen vast voedingsschema gebruik), wat k*t is want aan de ene kant wil je dedicated met voeding zijn maar aan de andere kant is het ook gewoon zwaar klote om volgens schema te eten.

Niet echt, ik ken iemand die heeft ook geen voedingsschema en die is een beest. Gewoon goed eten en voldoende eiwitten eten. Het is niet zo dat ik niet helemaal weet wat ik aan het doen ben. Ik ken mijn onderhoud en weet ook wel zo een beetje hoeveel calorien ik per dag eet en de verhoudingen.

ik bedoelde je het kan nu gaan hebben over de gewichten die je hebt gehaald
ik doe altijd de deadlift op dag 1 en de squat op dag 3 - 72 uur rust ertussen ongeveer

Vind een 130 fullsquat wel goed hoor. Zou je dan niet ook iets meer reps moeten kunnen maken op de 110?

• #1.887
ik bedoelde je het kan nu gaan hebben over de gewichten die je hebt gehaald
ik doe altijd de deadlift op dag 1 en de squat op dag 3 - 72 uur rust ertussen ongeveer
Ligt vast aan mij, hoor. Maar snap het nog steeds niet :o

Vind een 130 fullsquat wel goed hoor. Zou je dan niet ook iets meer reps moeten kunnen maken op de 110?

Dat zou je denken, ja. Maar de praktijk is soms anders, zoals je ziet. Zal er wel mijn energie mee hebben verbruikt

• #1.888
Even een update. Ik heb een week niet getraind, alleen toen wel veel gefietst en gewandeld. Wel een deloadtraining gedaan. Heb wel mijn schema wat veranderd. Doe nu 2 keer bench en squat in de week ipv maar 1 keer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste set van laatste keer bp had ik er trouwens nog 4 reps gedaan staat er niet bij

Je bench en squat zullen nu wel wat sneller vooruit gaan (als je deze 2 keer per week gaat doen), merkte dit bij me zelf goed.

Maar waarom ook niet deadlift 2 keer per week doen om het geheel in verhouding te houden? Of lopot je rug voor?

• #1.890
Je bench en squat zullen nu wel wat sneller vooruit gaan (als je deze 2 keer per week gaat doen), merkte dit bij me zelf goed.

Maar waarom ook niet deadlift 2 keer per week doen om het geheel in verhouding te houden? Of lopot je rug voor?

Goede vraag, Bundy! Persoonlijk vind ik de deadlift een zware oefening die veel energie vergt. Uit ervaring weet ik dat ik daar minstens een week voor moet herstellen. Daarom heb ik 'm er maar voor 1 keer ingepland. Het is trouwens ook nog even bezien voor komende trainingen, want dan squat ik de ene dag en de daaropvolgende dag de dl, even kijken hoe dat gaat.

Efficiente update zo :cool:

Hoe bevalt sissy squat nog? Wou hem zelf donderdag weer gaan proberen al vind ik hem niet geweldig fijn.

Mijn held kraft, ziet er goed uit man, inderdaad een efficiente update zo!

keep it up bro :)

• #1.893
Kraft die sissy squad wat voor soort oefening is het? ik weet hoe de uitvoering gaat maar deze oefening is zeker puur voor definitie te krijgen? Echt compound lijkt het me niet:P

• #1.895
Kraft die sissy squad wat voor soort oefening is het? ik weet hoe de uitvoering gaat maar deze oefening is zeker puur voor definitie te krijgen? Echt compound lijkt het me niet:P

Je bedoelt de sissy squat :P Het is idd geen compound maar iso. Ik heb deze oefening verkozen omdat het als een van de weinige oefeningen als target de quads aanpakt.

Ik doe trouwens al genoeg compounds. Wanneer ga jij trouwens is logguh? :p

Je bedoelt de sissy squat :P Het is idd geen compound maar iso. Ik heb deze oefening verkozen omdat het als een van de weinige oefeningen als target de quads aanpakt.

Ik doe trouwens al genoeg compounds. Wanneer ga jij trouwens is logguh? :p

Aha, ik pak eigenlijk alleen maar compound voor de wielen. Definitie komt met de cut wel:P

Ik ga geen log maken hoor, heb geen tijd om dat bij te houden (erg druk met school etc.:o) En zo heel boeiend zijn me trainingen nou ook weer niet, ik blijf echt weken op het zelfde gewicht hangen en in ene schiet ik dan weer wat vooruit:dunno:

Misschien maak ik een log als ik eenmaal klaar ben met school;)

Heeft T eigenlijk nog een actieve log? en trainen jullie nog vaak samen?

• #1.897
Aha, ik pak eigenlijk alleen maar compound voor de wielen. Definitie komt met de cut wel:P

Ik ga geen log maken hoor, heb geen tijd om dat bij te houden (erg druk met school etc.:o) En zo heel boeiend zijn me trainingen nou ook weer niet, ik blijf echt weken op het zelfde gewicht hangen en in ene schiet ik dan weer wat vooruit:dunno:

Misschien maak ik een log als ik eenmaal klaar ben met school;)

Heeft T eigenlijk nog een actieve log? en trainen jullie nog vaak samen?

Kzie je toch elke dag wel een post maken op DBB, kleine moeite toch? :P

T is nu een bodybuildert geworden als het goed is logt hij nu in deze sectie. Ik heb 2 keer met T getraind. Heb nu niet zo een zin om samen te trainen op die bloedhete zolder, ben dan 1 grote zweetbonk. Komt wel weer in de herfst, dan gaan we wel weer een potje benchen.

dat zal idd een bottleneck zijn - full squatten na de deadlift - dat is pittig
bevallen de hangcleans - lekkere oefening he

• #1.899
dat zal idd een bottleneck zijn - full squatten na de deadlift - dat is pittig
bevallen de hangcleans - lekkere oefening he

Van de week deed ik het ook zo, maar de squats na de deadlift pak ik dan met wat minder gewicht. Merkte zeker dat mijn rug nog niet volledig hersteld was toen.

Ja, die hangcleans zijn wel, okay. Maar als tweede oefening na de deadlift hakt er wel in.

Kzie je toch elke dag wel een post maken op DBB, kleine moeite toch? :P

T is nu een bodybuildert geworden als het goed is logt hij nu in deze sectie. Ik heb 2 keer met T getraind. Heb nu niet zo een zin om samen te trainen op die bloedhete zolder, ben dan 1 grote zweetbonk. Komt wel weer in de herfst, dan gaan we wel weer een potje benchen.

Ja dat klopt inderdaad, maak iedere dag wel een post. Ik wist niet dat T een bodybuilder is geworden:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven