MuscleMeat

Getting back in business

Bezoekers in dit topic

BingingBeast

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2019
Berichten
43
Waardering
25
Lengte
1m69
Vetpercentage
25%
Dag Iedereen

Even voorstellen, mijn naam is Dimitri
27j
169cm
Half belg half spanjaard, woon in Belgie nu maar heel mijn leven geleefd in Tenerife
Trainde veel op en af, zeker de laatste 5j en ook zwaar met blessures gesukkelt.
Heb ook de laatste jaar niet 100% meer getraind door schouder en onderrug last maar ben nu weer ervoor aan het gaan, juist mijn eerste 3 trainigen afgewerkt van 2019, ik volg zelf een ub/lb/ppl vind dit goed voor frequentie en volume en loop er gemotiveerd voor
Mijn stats nu zijn
92kg
25% vet ongv, 5j geleden was dit 14% en 70kg maar ja door de blessures, motivatie en ja zoals mijn nickname, heb een probleem met binge eten gehad zeker het laatste jaar nu geweest (van 75 naar 92kg gegaan) dus ben ervoor aan het werken om dit ook onder controle te brengen
Ik hou van trainen, en zou graag weer fit geraken en dat is mijn doel van 2019 en de jaren die komen, ik trouw in 2020 dus fit zijn zou een mooi extratje zijn voor het toekomstige vrouwtje hehe
Nuja ik ga het hierbij laten, anyways aangenaam kennismaking en ik hoop dat ik veel van jullie kan leren of zelf mijn eigen steentje bijdragen ook al moet ik nog veel zelf leren

PS; is een log starten de moeite of niet?
 
Welkom hier en in ieder geval alvast succes met je doelen. :)

Lijkt mij juist heerlijk op Tenerife te wonen. Lekker warm :)en leuk eiland ook.

Misschien een idee om je even verder in te lezen op training en voeding.
Hier even 2 leerzame linkjes.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Ook al ben je niet echt een beginner het is wel handig om even door te lezen. Je weet maar nooit. :)
.
Voeding zal wel een belangrijke factor zijn gezien je binging troubles. Dus lees de voedingslink goed door. Denk dat daar een goed begin ligt voor je gezien je al volop bezig bent met trainen.

Een log starten kan je ook helpen met motivatie. Je kan er ook vragen over je trainig en voeding kwijt en je kan je eigen voortgang goed terug zien. Dus het is aan jou wat je wil.

Succes in ieder geval.
 
Thanks voor de warme welkom
Haha inderdaad, mis het wel maar ja je kan niet alles hebben in het leven zeggen ze (goed werk + loon en wa meer grijs of andersom)
Ik zal zeker die links checken, zeker de moeite waard om altijd bij te leren en zelf wat wijzer ervan te worden dus merci daarvoor
Heb gereset met mijn gewichten, aleja 40kg bb rows, bench press, 50kg squats en 60 DLs dusja langzaam aan weer progressief opbouwen

Inderdaad, voeding gaat het zwaarste zijn. Naar de gym gaan en trainen is easy voor mij maar dieten is mijn zwakte dus hopelijk dat mijn zelf discipline wat beter wordt nu en ik goed en stevig volhou met mijn deficit

Zal dan een log maandag beginnen dan gaat mij inderdaad goed motiveren denk ik dus zal ik zeker doen dan

Merci!
 
Back
Naar boven