KuonanouK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 287
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 27%
Laatste dagen alleen cardio gedaan. Maandag hardgelopen, gisteren geskeelerd en zometeen een cardio core les op het sportcentrum. Vanavond ook weer eens wegen, hopelijk heeft al die cardio effect. Qua eten ben ik wel weer wat teveel aan het cheaten, dus hopelijk komt het totaal nog positief uit 
In Sanne's log kwam ik het woord 'repout' tegen
dus ik gelijk googelen (totale BB-noob die ik ben). Als ik het goed begrijp betekent dat de laatste set zoveel reps doen totdat je niet meer kan? Ik zei daar ook al dat ik bij krachttraining vaak het idee heb dat ik niet zo moe wordt. Zo'n setje toevoegen lijkt me wel wat, ik hou wel van trainen tot je niet meer kan. Of is dat niet slim als je nog maar kort krachttraining doet?

In Sanne's log kwam ik het woord 'repout' tegen
dus ik gelijk googelen (totale BB-noob die ik ben). Als ik het goed begrijp betekent dat de laatste set zoveel reps doen totdat je niet meer kan? Ik zei daar ook al dat ik bij krachttraining vaak het idee heb dat ik niet zo moe wordt. Zo'n setje toevoegen lijkt me wel wat, ik hou wel van trainen tot je niet meer kan. Of is dat niet slim als je nog maar kort krachttraining doet?

.