Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, heb mezelf maar weer eens aan het werk gezet:

Squats:
1x20 10kg
3x20 15kg

2x20 15kg (wide)
2x10 15kg (wide)

Lunges:
4x15

Planken:
2x60 sec ellebogen
60 sec op elke zij

BOR:
1x10 15kg
5x5 25kg

Lekker getraind! :)

Training was een beetje bleh... Ben al de hele week verkouden, had geen energie meer voor bench.

Vanochtend gewogen, nog steeds 70,0 dus niet afgevallen deze week. Maar als ik kijk naar wat ik de afgelopen week gegeten heb en hoe weinig ik gesport heb is dat nog niet eens zo'n slechte score denk ik.

Vandaag weer eens een volledige training, geen smoesjes!

squats:
3x20 15kg
3x20 15kg (wide)

lunges:
3x15

bench:
1x10 15kg
4x5 25kg
1x7 25kg

OHP:
1x10 15kg
1x5 22,5kg
4x5 20kg

deadlift:
2x5 35kg

planken:
2x60 sec op ellebogen
60 sec op elke zij

Hier een keer mijn voeding van vandaag. Als iemand daar nog verbeterpunten voor heeft dan hoor ik het graag!

Ik ben de groenten bij het avondeten vergeten zie ik, daar gaat nog 200g ui, paprika en prei doorheen. De tussendoortjes ziet er een beetje random uit, ik heb zelf bars gemaakt: http://freudandfries.nl/bite-me-energy-bars/

Ik weet ondertussen in ieder geval wel dat ik op 1800-1900 kcal per dag prima afval. Het probleem zit em meestal in als ik niet thuis eet. Dan gaan er toch vaak wat teveel biertjes en snacks in :o

voeding.png

Laatst bewerkt:
Ik ben ook begonnen met trappensprinten, wat is dat vermoeiend zeg! 10 keer van de 2e naar de 6e gesprint, 64 treden. Deed er ongeveer 12 min over en zit me nu helemaal kapot te zweten!

Nieuwe rage hier op DBB het trapsprinten! Ik woon ook in een appartementencomplex van 6 hoog, maar ik weet niet of de medebewoners daar blij van moeten worden. Lijkt me ook niks als iemand je "snapt" haha.

Ik zie dat je ook een wrapliefhebber bent! Tijd geleden at ik die dingen ook heel erg vaak. Binnenkort weer eens proberen, lang geleden! Jammer dat er alleen zoveel kcal in een wrap zit.

Nieuwe rage hier op DBB het trapsprinten! Ik woon ook in een appartementencomplex van 6 hoog, maar ik weet niet of de medebewoners daar blij van moeten worden. Lijkt me ook niks als iemand je "snapt" haha.

Ik zie dat je ook een wrapliefhebber bent! Tijd geleden at ik die dingen ook heel erg vaak. Binnenkort weer eens proberen, lang geleden! Jammer dat er alleen zoveel kcal in een wrap zit.

Dat vind ik idd ook jammer, ik eet er altijd twee en dan nog wat vulling zonder wrap, anders heb ik twee uur later weer honger :D

Bij ons loopt er zelden iemand op de trap, iedereen neemt de lift. En het is helemaal afgesloten, dus niemand die het hoort. En anders kijken ze maar raar, maakt me ook niet zoveel uit :cool:

Ik ben ook begonnen met trappensprinten, wat is dat vermoeiend zeg!
Het is werkelijk hatelijk, dat trappen sprinten! Maar ja, je verbrandt er wel enorm wat mee.. ;)

Ik woon ook in een appartementencomplex van 6 hoog, maar ik weet niet of de medebewoners daar blij van moeten worden. Lijkt me ook niks als iemand je "snapt" haha.
.
Ach, heb er persoonlijk maling aan.. Wel 2 keer een verbaasde blik gezien, maar dan zie ik de desbetreffende bierpens en trek ik weer verder mijn eigen plan ;).

heeft er niemand een stair master in de gym?

bij ons staat er wel ene maar heb niet de indruk dat die ooit gebruikt wordt :p

heeft er niemand een stair master in de gym?

Ik train eigenlijk altijd thuis en voor zover ik weet heeft het sportcentrum er ook geen. Ik begin thuis trainen steeds fijner te vinden. Je hoeft met niemand rekening te houden, het kan wanneer je wil en niemand kijkt je op je vingers.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Het is werkelijk hatelijk, dat trappen sprinten! Maar ja, je verbrandt er wel enorm wat mee.. ;)

Het is wel een super fijn gevoel als je klaar bent! Ik vind het heel fijn om na een training helemaal kapot te zijn. En dat was nu al na 12 minuten, dat is echt een goede score :D

Een vriend van me kwam met deze training, die ga ik ook eens proberen binnenkort:
https://youtu.be/QCqWeAL2xb4

Hopelijk heb je geen gehorig appartement. Ik heb een tijdje T25 gedaan van Shaun T (2 jaar terug ofzo) en de onderburen werden daar niet vrolijk van zeg maar :D

Hopelijk heb je geen gehorig appartement. Ik heb een tijdje T25 gedaan van Shaun T (2 jaar terug ofzo) en de onderburen werden daar niet vrolijk van zeg maar :D

Het is nieuwbouw, dus aardig goed geisoleerd ;) Maar ik denk dat ze het idd wel zullen horen :D

Training van vandaag:

Squats:
1x20 10kg
1x20 15kg
3x10 20kg

Wide squats:
3x20 15kg

Lunges:
3x15 met 2kg dumbbel in elke hand
Zonder steun deze keer! Nog heel wiebelig, maar het gaat... En vreselijke spierpijn in m'n kuiten van Lakedance dit weekend :D

BOR:
5x5 25kg

Leg raises:
3x15

Russian twists:
3x10 aan elke kant

Voelde me na de squats al heel erg trillerig, ik denk dat dat te maken heeft met de warmte. Het traint niet echt lekker :(

Squats zijn ook best inspannend en met die warmte wil dat wel.
Lekker getraind!

en trappen sprinten.. Niet voor mij.. mag gee cardio doen. :o en heb op werk al vaak genoeg trappen op en af gelopen.. kantoor in skybox.. :D

Squats zijn ook best inspannend en met die warmte wil dat wel.
Lekker getraind!

en trappen sprinten.. Niet voor mij.. mag gee cardio doen. :o en heb op werk al vaak genoeg trappen op en af gelopen.. kantoor in skybox.. :D

Ik hou wel van cardio, lekker kapot gaan ;) Morgenavond staat er weer een lesje cardio core op het programma!

Gewicht vanochtend 70,3... Gaat de verkeerde kant op :( De komende week maar eens IIFYM all the way ;) Paar biertjes die ik drink inpassen en hopelijk gaat er dan weer wat af.

Die lunges gaan vanzelf beter als je ze stelselmatig blijft doen. In het begin voel je je een bambi, maar dat komt vanzelf goed ;).
Dat trillerige heb ik ook wel eens tijdens een flinke training: veel water met BCAA's drinken wil voor mij net voorkomen dat het te erg wordt.

Goed dat je teruggrijpt op je plannen en je deze week goed gaat toeleggen op voeding. Houd dat vast en die biertjes worden je dan vast vergeven ;).

Die lunges gaan vanzelf beter als je ze stelselmatig blijft doen. In het begin voel je je een bambi, maar dat komt vanzelf goed ;).
Dat trillerige heb ik ook wel eens tijdens een flinke training: veel water met BCAA's drinken wil voor mij net voorkomen dat het te erg wordt.

Goed dat je teruggrijpt op je plannen en je deze week goed gaat toeleggen op voeding. Houd dat vast en die biertjes worden je dan vast vergeven ;).

Lunges was ik wel blij mee! Trouwens echt belachelijk veel spierpijn in m'n kuiten van dat trappen sprinten! Neem aan dat dat na een paar keer wel beter wordt? :o

Net ook een hoop zitten lezen over IF, dat ga ik eens uitproberen. Ik heb altijd moeite met een fatsoenlijk ontbijt maken, omdat ik 's ochtends altijd haast heb. En ik denk dat ik minder moeite heb met niet eten dan me 'inhouden'. Als ik eenmaal begin met eten, heb ik vaak moeite om te stoppen :D To be continued...

Als je wat eerder opstaat heb je s' ochtends ook niet zo'n haast ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven