KuonanouK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 287
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nieuwe rage hier op DBB het trapsprinten! Ik woon ook in een appartementencomplex van 6 hoog, maar ik weet niet of de medebewoners daar blij van moeten worden. Lijkt me ook niks als iemand je "snapt" haha.
Ik zie dat je ook een wrapliefhebber bent! Tijd geleden at ik die dingen ook heel erg vaak. Binnenkort weer eens proberen, lang geleden! Jammer dat er alleen zoveel kcal in een wrap zit.

Het is werkelijk hatelijk, dat trappen sprinten! Maar ja, je verbrandt er wel enorm wat mee..Ik ben ook begonnen met trappensprinten, wat is dat vermoeiend zeg!

Ach, heb er persoonlijk maling aan.. Wel 2 keer een verbaasde blik gezien, maar dan zie ik de desbetreffende bierpens en trek ik weer verder mijn eigen planIk woon ook in een appartementencomplex van 6 hoog, maar ik weet niet of de medebewoners daar blij van moeten worden. Lijkt me ook niks als iemand je "snapt" haha.
.
.Het is werkelijk hatelijk, dat trappen sprinten! Maar ja, je verbrandt er wel enorm wat mee..![]()

Hopelijk heb je geen gehorig appartement. Ik heb een tijdje T25 gedaan van Shaun T (2 jaar terug ofzo) en de onderburen werden daar niet vrolijk van zeg maar![]()
Maar ik denk dat ze het idd wel zullen horen 

Squats zijn ook best inspannend en met die warmte wil dat wel.
Lekker getraind!
en trappen sprinten.. Niet voor mij.. mag gee cardio doen.en heb op werk al vaak genoeg trappen op en af gelopen.. kantoor in skybox..
![]()
Morgenavond staat er weer een lesje cardio core op het programma!
.
.Die lunges gaan vanzelf beter als je ze stelselmatig blijft doen. In het begin voel je je een bambi, maar dat komt vanzelf goed.
Dat trillerige heb ik ook wel eens tijdens een flinke training: veel water met BCAA's drinken wil voor mij net voorkomen dat het te erg wordt.
Goed dat je teruggrijpt op je plannen en je deze week goed gaat toeleggen op voeding. Houd dat vast en die biertjes worden je dan vast vergeven.

To be continued...