MuscleMeat

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, vandaag even rust, heb echt heel veel spierpijn!

Gisteren dat HIIT setje gedaan wat ik eerder postte, na 10 sets helemaal kapot! :eek: :zweet:

Toen gisteravond ook nog bloed gaan geven, dus ik denk dat een rustdagje wel goed is.

Gewicht vanochtend 69,6, dus het zal ook deels vocht geweest zijn vorige keer.

Blijkbaar heb ik m'n eigen log weer 's "verkeerd" (?) geplaatst. Ik wist niet dat er ook een vrouwenhoekje was haha. Oké Anouk, ik kijk met je mee! :D

Afgelopen dagen alleen wat cardio gedaan, had belachelijk veel spierpijn van het begin van de week :eek: Vrijdag gezwommen en gisteren rondje hardgelopen. Nu maar weer een keer krachttraining:

Squats:
1x20 15kg
5x10 20kg

Lunges:
3x15
met 2 kg dumbbels, blijft wiebelig...

OHP:
4x5 20kg

Deadlift:
1x5 40kg
1x3 40kg

Planken:
2x60 sec op ellebogen
60 sec op elke zij

Donkey kicks:
3x15

Afgelopen dagen alleen wat cardio gedaan, had belachelijk veel spierpijn van het begin van de week :eek: Vrijdag gezwommen en gisteren rondje hardgelopen. Nu maar weer een keer krachttraining:

Squats:
1x20 15kg
5x10 20kg

Lunges:
3x15
met 2 kg dumbbels, blijft wiebelig...

OHP:
4x5 20kg

Deadlift:
1x5 40kg
1x3 40kg

Planken:
2x60 sec op ellebogen
60 sec op elke zij

Donkey kicks:
3x15

Hey Anouk, ik heb je log niet helemaal doorgelezen dus ik weet niet wat je geprobeerd hebt maar misschien kun je bij de lunges iets breder gaan staan om uit te stappen (geeft meer evenwicht). En echt erop letten dat je kracht zet vanuit je hak bij het omhoog komen, dus niet vanuit de tenen. Ik heb een PT-klant van me ook de dumbbells op de schouders laten leggen en naar mijn idee was ze toen ook wel wat stabieler.

Lunges met stang in nek heb je ook meer evenwicht als met db's

Bedankt voor de tips, zal het volgende keer eens proberen. Ik doe lunges nu zonder stappen, ik zet 1 voet voor en dan doe ik 15 aan die kant en dan 15 aan de andere kant.

Net ook nog even 10 keer naar de 6e verdieping gesprint, kapot nu!

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ook nog even de cm erbij gepakt:

taille (smalste punt): 78cm
taille (navel): 88cm
heupen: 104cm
bovenbeen: 60cm

Ik vind het wel lastig of ik het lint niet te strak trek, maar als ik gewoon elke keer hetzelfde doe maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Ik weet ook dat omtrek bij m'n navel 2 jaar geleden 93cm was, dus dat gaat nu weer de goede kant op!

Gewoon elke keer op dezelfde manier strak trekken, dan meet je in principe altijd hetzelfde. Taille gaat inderdaad de goede kant op! :D

Bedankt voor de tips, zal het volgende keer eens proberen. Ik doe lunges nu zonder stappen, ik zet 1 voet voor en dan doe ik 15 aan die kant en dan 15 aan de andere kant.

Net ook nog even 10 keer naar de 6e verdieping gesprint, kapot nu!

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ook nog even de cm erbij gepakt:

taille (smalste punt): 78cm
taille (navel): 88cm
heupen: 104cm
bovenbeen: 60cm

Ik vind het wel lastig of ik het lint niet te strak trek, maar als ik gewoon elke keer hetzelfde doe maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Ik weet ook dat omtrek bij m'n navel 2 jaar geleden 93cm was, dus dat gaat nu weer de goede kant op!

Op z'n Dunglish gezegd: good busy! :D

Nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar mezelf, die metingen heb ik allang niet meer gedaan. :o

nice hip to waist ratio :meal:

Zeer herkenbaar..
Ook leuk gedoe met broeken kopen? ;)

Ik omzeil dat probleem gewoon door rokken en jurkjes te dragen :D Vind het verschrikkelijk om een broek te vinden die mooi zit en ik weiger 100 euro of meer :eek: uit te geven aan een spijkerbroek. Bovendien zijn spijkerbroeken maar saai :cool:

Ik wou dat ik nog wat heup en billen had...
Maar je gaat goed! Blijven meten zo af en toe en genieten van je voortgang!

Ik omzeil dat probleem gewoon door rokken en jurkjes te dragen :D Vind het verschrikkelijk om een broek te vinden die mooi zit en ik weiger 100 euro of meer :eek: uit te geven aan een spijkerbroek. Bovendien zijn spijkerbroeken maar saai :cool:

Gewoon leggings dragen, problem solved :cool:

Gewoon leggings dragen, problem solved :cool:

Daar vind ik m'n billen nog niet echt geschikt voor :D

Net 9 keer trappen gesprint, waarvan 5 keer met een extra verdieping. Dat maakt het gelijk een stuk zwaarder! :eek:

Morgen ga ik met een vriend mee trainen. In een echte gym :o Ben wel een beetje zenuwachtig, voel me nog zo'n beginneling...

Training van vanochtend, het was toch minder eng dan ik dacht, zo'n gym :rolleyes:

Squat:
1x20 20kg
5x10 25kg

Lunges:
3x15
Lopend gaat eigenlijk een stuk beter dan stilstaand

Bench:
1x10 20kg
1x6 25kg
5x5 27.5kg

BOR:
5x5 25kg
27.5 kreeg ik echt niet voor elkaar

Planken:
2x60sec op ellebogen
60sec op elke zij

mooi zo!

Training van vanochtend, het was toch minder eng dan ik dacht, zo'n gym :rolleyes:

Squat:
1x20 20kg
5x10 25kg

Lunges:
3x15
Lopend gaat eigenlijk een stuk beter dan stilstaand

Bench:
1x10 20kg
1x6 25kg
5x5 27.5kg

BOR:
5x5 25kg
27.5 kreeg ik echt niet voor elkaar

Planken:
2x60sec op ellebogen
60sec op elke zij

Goed bezig! Hoe vond je het überhaupt om te sporten in een gym?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven