MuscleMeat

Nieuws Gevaarlijke XTC met te hoge concentraties MDMA op markt

''BBC - Horizon - Is alcohol worse than ecstasy?'' mooie documentaire als je een uurtje niks te doen hebt. En ja van de top20 drugs die aan bod kwamen stond ecstasy op de 17e plaats, alcohol op de 5e ongeveer en op 1 heroine.

Hier is em
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch vind ik het een beetje gelul. Alcohol is echt wel een vergevingsgezinde drugs imo. Kijk eens hoeveel mensen het al jaaaaren gebruiken zonder al te veel problemen. Er is bijna geen enkele drugs in de wereld die ik in de mate had kunnen gebruiken waarin ik alcohol gebruik, zonder dat ik daarmee ernstige problemen zou krijgen. Zelfs cannabis vind ik bijna schadelijker omdat dat toch een wat grotere impact op je karakter heeft. Natuurlijk zijn er veel mensen die problemen hebben met alcohol, maar als je kijkt naar het percentage mensen wat op vaste basis alcohol drinkt en welk percentage daarvan er problemen mee heeft denk ik echt wel dat het mee valt.

Toch vind ik het een beetje gelul. Alcohol is echt wel een vergevingsgezinde drugs imo. Kijk eens hoeveel mensen het al jaaaaren gebruiken zonder al te veel problemen. Er is bijna geen enkele drugs in de wereld die ik in de mate had kunnen gebruiken waarin ik alcohol gebruik, zonder dat ik daarmee ernstige problemen zou krijgen. Zelfs cannabis vind ik bijna schadelijker omdat dat toch een wat grotere impact op je karakter heeft. Natuurlijk zijn er veel mensen die problemen hebben met alcohol, maar als je kijkt naar het percentage mensen wat op vaste basis alcohol drinkt en welk percentage daarvan er problemen mee heeft denk ik echt wel dat het mee valt.
ik dacht zelf dat het aantal percentage verslaafde bij alcohol hoger ligt dan bij andere drugs, maar geen idee meer van waar ik dat haalde, je ziet gwn iedereen alcohol drinken daarom lijkt het lager te liggen (in amerika iets van een 10% dachtek)

:roflol:

Nog nooit van A.A. meeting gehoord?

'' There are hundreds of alcohol overdose deaths each year, yet there has never been a marijuana overdose death in history. The consumption of alcohol is also the direct cause of tens of thousands of deaths in the U.S. each year.

In 2001, there were 331 alcohol overdose deaths and 0 marijuana overdose deaths. Source: U.S. Centers for Disease Control (CDC). [Link niet meer beschikbaar]

Excessive alcohol consumption is the third leading preventable cause of death in the United States(1) and is associated with multiple adverse health consequences, including liver cirrhosis, various cancers, unintentional injuries, and violence.

The U.S. Centers for Disease Control reported 20,687 “alcohol-induced deaths” (excluding accidents and homicides) in 2003. Source: http://www.cdc.gov/nchs/fastats/alcohol.htm

The CDC has no reports of “marijuana-induced deaths.” (In reality, there may be 2-5 deaths each year attributed to marijuana, but this article -- [Link niet meer beschikbaar] -- describes how these are actually deaths attributable to other causes but “blamed” on marijuana due to the way the data is collected.)

3. Alcohol is one of the most toxic drugs, and using just 10 times what one would use to get the desired effect can lead to death. Marijuana is one of – if not the – least toxic drugs, requiring thousands times the dose one would use to get the desired effect to lead to death. This “thousands times” is actually theoretical, since there has never been a recorded case of marijuana overdose. ''

Het probleem met alcohol is dat het zo sociaal aanvaard is dat je moeilijk de echte schade/gevolgen ervan kan zien.

Annual Causes of Death in the United States

Tobacco 435,00085,00
Poor Diet and Physical Inactivity 365,000
Alcohol 85000

85000 in 1j in USA alleen.

Als je kijkt naar de mensen die op een vaste basis alcohol drinken zou je nog verbaasd zijn. Hier krijg je gewoon weer een vertekend beeld door het legaal gedrag van alcohol en omdat het algemeen aanvaard is. Er lopen genoeg alcohol verslaafde rond. En wat insanity ook aanhaalde en is dat je van cannabis al echt zwaar moet gaan of iets fout moet doen om ook al maar 'scheef' te gaan, terwijl dit bij alcohol veel sneller het geval is.

Als je kijkt naar de mensen die op een vaste basis alcohol drinken zou je nog verbaasd zijn. Hier krijg je gewoon weer een vertekend beeld door het legaal gedrag van alcohol en omdat het algemeen aanvaard is. Er lopen genoeg alcohol verslaafde rond. En wat insanity ook aanhaalde en is dat je van cannabis al echt zwaar moet gaan of iets fout moet doen om ook al maar 'scheef' te gaan, terwijl dit bij alcohol veel sneller het geval is.

Alcohol is qua gedrag veel dodelijker, iedere dag en elk weekend zijn er weer problemen als: vandalisme, mishandeling, zelfs doodslag door alcohol, met xtc of sos ligt dit wel anders, ik word er iig altijd heel chill van.

Xtc legaliseren schiet niet op, een 16 jarige of jonger die een n00b is met dat soort dingen weet gewoon niet wat wel en niet veel is, iemand neemt snel teveel en dan is het wel dodelijk, een fles whiskey kan je niet in 1x naar binnen gooien, het komt in stappen, maar als je 2 pillen tegelijk naar binnen wil gooien dan doe je dat.

Verder weer een onzin verhaal in de eerste post, waarschuwen moeten ze altijd, en pillen van +130 mg mdma is natuurlijk gewoon kwaliteit, en als het gevaarlijk is, begin je maar met een halfje.

Laatst nog een goed pilletje genomen, geen braakneigingen, voelde me chill, gewoon top :D

kotsen op xtc is lekker! :D

voor mij is dat altijd de beste kots ervaring geweest :P het voelt k*t als het omhoog komt, maar als je het uit je keel voelt spuiten en alles is er uit, voel ik me altijd als herboren.

voor mij is dat altijd de beste kots ervaring geweest :P het voelt k*t als het omhoog komt, maar als je het uit je keel voelt spuiten en alles is er uit, voel ik me altijd als herboren.

ik heb maar 2 keer er van moeten kotsen, 1 keer de hele nacht ziek gweest (0.5 gr mdma op en 4 kotspillen in een half uur er achter aan), maar dat wist ik niet.

en andere keer was het gewoon één slechte, paar keer gekotst toen hele nacht in bed gelegen en me eigen k*t gevoeld. terwijl je meestal van eentje niet eens iets voelt

Had je niet gewoon gare pillen vol mccp?

ik heb maar 2 keer er van moeten kotsen, 1 keer de hele nacht ziek gweest (0.5 gr mdma op en 4 kotspillen in een half uur er achter aan), maar dat wist ik niet.

en andere keer was het gewoon één slechte, paar keer gekotst toen hele nacht in bed gelegen en me eigen k*t gevoeld. terwijl je meestal van eentje niet eens iets voelt

Praat geen onzin kereltje, pillen met 0.5 gram mdma, ben je knetter in je kop.

Kunnen kristallen ook zijn hé jongens

Had je niet gewoon gare pillen vol mccp?

Praat geen onzin kereltje, pillen met 0.5 gram mdma, ben je knetter in je kop.

dan zou hij zich niet ineens goed voelen als het eruit is zou ik denken, bij mcpp blijven de meeste heel de avond ziek

heb nog gehoord van mensen die eerst kotsen voor ze iets voelen

nou waar kan ik ze halen??

Haha idd ja.
Hoe kom je er op ook.

Ach ja, het hele verhaal van hem klonk wel stoer, dat was dan ook zijn doel waarschijnlijk.

Kunnen kristallen ook zijn hé jongens

Jaja, het had ook Pablo Escobar kunnen zijn die hier wat rond post, zie ik ook niet gebeuren.

Vind het sowieso onverstandig om drugs te gebruiken op die leeftijd. Al wil ik nu niet de moraal ridder gaan spelen.

Terug
Naar boven