MuscleMeat

Nieuws Gevaarlijke XTC met te hoge concentraties MDMA op markt

Haha wat een fokking onzin.
Vroeger zat er gemiddeld 130 mg in een pil. Tegenwoordig moet je blij zijn met 80-100mg.

Te hoge concentraties mdma.. haha.
Nee mcpp en mda, dat is lekker.

Volgens mij is MDMA pas bij 5 of 6 GRAM dodelijk... dus waar maken we ons druk om? :D

Laat die snoepjes maar deze kant op komen.

Bestaan die nog? alsjemenou, ik had wel dood kunnen wezen.

dacht dat er een schaarste was aan grondstoffen en mengde ze er maar wat rattenvergif ofzo bij om pillen te drukken.

Mephedrone

Daarenboven werd volgens de FOD Volksgezondheid zeer recent in België voor het eerst de stimulerende stof Mephedrone in een wit poeder aangetroffen. De stof heeft een oppeppend effect en kan emoties beïnvloeden. Ook hier zijn de negatieve en gevaarlijke effecten bloeddrukstijgingen, verhoogd hartritme en een verminderd inschattingsvermogen. (belga/sam)
Voor de geintresseerde dit spul is een echte aanrader, ik vind dat het de beste aspecten van mdma en coke combineert. Je hebt dat mdma gevoel maar dan alleen in je hoofd omt zo te zeggen zoals coke. de beste manier om het te nemen is door het te snuiven, het slaat na een paar minuten in, werkt wel maar 1 of 2 uur maar dan snuif je gewoon een lijntje bij.
Ik was ook totaal niet paranoia en toen ik me neerlegde en gwn aant relaxen was merkte ik dat ik gemakkelijk in slaap kon vallen, maar nog wat met mn maten praten leek me toen een veel leukere optie.

kan je gwn vant net bestellen, je krijg het in een envolop aan, momenteel is het nog legaal.

overigens wel belachelijk dat ze zitten te waarschuwen voor een normale dosis MDMA... volgens mij is die mcpp crap veel gevaarlijker...

Laatst bewerkt:
Yep die mccp is een heel raar gevoel,niet te vergelijken met mdma.
Had het met die gespikkelde pillen zonder logo.
Nu het probleem met mdma is dat op termijn je dopamine receptoren niet meer zo goed werken door overbelasting.En van dopamine voel je je goed.Dus minder gevoelige receptoren is meer kans op deprressie en gewoon algemeen slechter voelen als anders.

Laatst bewerkt:
Blauwe mitsus!!!!!!! :banana:

Idd erg gevaarlijk, stuur ze allemaal maar naar mij toe dan zal ik er wel voor zorgen dat ze nooit meer in verkeerde handen kunnen vallen!

Voor de geintresseerde dit spul is een echte aanrader, ik vind dat het de beste aspecten van mdma en coke combineert. Je hebt dat mdma gevoel maar dan alleen in je hoofd omt zo te zeggen zoals coke.
kan je gwn vant net bestellen, je krijg het in een envolop aan, momenteel is het nog legaal.

Ik snap de werking niet helemaal haha.. Maar Pm waar te bestellen? En in NL ook legaal?

Blauwe mitsus!!!!!!! :banana:

Idd erg gevaarlijk, stuur ze allemaal maar naar mij toe dan zal ik er wel voor zorgen dat ze nooit meer in verkeerde handen kunnen vallen!

Ik wil ook wel zorgen voor vakkundige vernietiging van deze uiterst gevaarlijke stoffen!

:cool:

Ik snap de werking niet helemaal haha.. Maar Pm waar te bestellen? En in NL ook legaal?

Ik wil ook wel zorgen voor vakkundige vernietiging van deze uiterst gevaarlijke stoffen!

:cool:

Is in Nederland nog legaal ja, is een beta ketone dus het valt ook niet onder mdma analoog wetten.

De werking is natuurlijk moeilijk te beschrijven, proberen is dus de boodschap:D

Dus in belgie ook volledig legaal ?

waar haal je dat vandaan dan?

Lol.
Dus je koopt kilo's van die shit en als het illegaal wordt = big money?

:D

Voor de prijs die MeDieVil noemde kun je veel meer lekker spul kopen dat ook nog eens beter/langer werkt. :p

1 gram wat je al voor 17 euro kunt bestellen was genoeg voor een avondje met 3 personen, prijs valt dus goed mee:D

Effect is ook anders dan andere drugs, degene die het met mij getest hebben waren het er mee eens dat het leuk was om nog eens iets nieuws te proberen.:cool:

1 gram wat je al voor 17 euro kunt bestellen was genoeg voor een avondje met 3 personen, prijs valt dus goed mee:D

17 euro per gram vind ik persoonlijk nog best veel. Daarvoor kun je 3-4 gram goede speed hebben, waarmee je uiteraard langer plezier hebt dan van 1 gram van het spul dat jij noemt.

Das toch heel wat anders CoD

1 gram M ben je met z'n drieen de hele nacht zo vaag als een tientje!!! Daar ga je echt wel hele rare dingen van doen :P

17 euro per gram vind ik persoonlijk nog best veel. Daarvoor kun je 3-4 gram goede speed hebben, waarmee je uiteraard langer plezier hebt dan van 1 gram van het spul dat jij noemt.

Klopt. Maar hangt er van af wat voor effect je wil natuurlijk. Als het gratis is zou ik nog altijd mephedrone of mdma boven speed verkiezen.
Die paranoia van speed bennek toch ff beu, constant checke voor inbrekers enzo alsek thuis zit na een avondje feesten, niet kunnen slapen etc:D

en zelf betaal ik 10 euro voor een gram speed..

Klopt. Maar hangt er van af wat voor effect je wil natuurlijk. Als het gratis is zou ik nog altijd mephedrone of mdma boven speed verkiezen.
Die paranoia van speed bennek toch ff beu, constant checke voor inbrekers enzo alsek thuis zit na een avondje feesten, niet kunnen slapen etc:D

Persoonlijk heb ik nooit last van dat paranoide gevoel wanneer ik speed gebruikt heb. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een vervelend gevoel is. (ik ken hetgeen je omschrijft voornamelijk van cokegebruikers :P)

en zelf betaal ik 10 euro voor een gram speed..

Ja, maar dat is België :p

Terug
Naar boven