AndroidHealthClinic

Geweigerd te breed?!!

Bezoekers in dit topic

???

zoals ik al in de eerste post had gezegd , kwamen m'n collega en ik net van werk ( dus nog half in pak ,.. strop en colbert uitgedaan ) du sik gok dat het komt door de kleding ;)

Ik had het over topicstarter ;)
 
@ XXLtje: Slices is inderdaad kort bij de Versuz. Het ligt in het centrum, dikke 5 minuten wandelen van de Versuz.
 
zou ik maar wel doen !!!




:D :D
( zoals je wel zult begrijpen was ook die "ja" sacrcasme ;) )
 
ben zelf ook een keer geweigerd, was in Club Madurodam. Kon de reden wel begrijpen, paste zelfs overdwars niet door de deuropening.....
 
Dit topic is nou echt 100% useless without pics.
 
idd eerst pics "monsterlijke ik mag niet de discotheek in omdat ik te breed ben topicstarter"!
 
yeps, showen die pics!
 
Ben ooit geweigerd in Nijmegen omdat ik de verkeerde schoenen aan had!:rolleyes:

Dan zou ik toch liever geweigerd worden omdat ik er te breed uitzie!:D
 
Tja ach eikelige portiers hou je toch. Het is mij bijvoorbeeld nog nooit gelukt sinds de Repelsteel opnieuw geopend is:janken::) ( stratum eindhoven) binnen te komen. Iedere keer een ander klote smoesje, maar komt er op neer dat ze een "beter publiek" binnen willen hebben??? . Goed ik ben wat breder dan gemiddeld, heb een nasty litteken in mijn gezicht vanwege een ongeluk, ben ook getint ( pinda powerrrrrrrrrrr;))...maar ben verdulleme bijna arts!! Veel hoger op de sociaal economische ladder kun je volgens mij toch niet komen...


Ik ben overigens niet zo vaak meer te vinden op stratum, voel me te oud. 13 jaar geleden kwam ik er regelmatig
 
Ben ooit geweigerd in Nijmegen omdat ik de verkeerde schoenen aan had!:rolleyes:

Dan zou ik toch liever geweigerd worden omdat ik er te breed uitzie!:D
lol...welke tent? ga je vaker uit in Nijmegen?
Ik heb et ook een keer hier in Nijmegen gehad met verkeerde schoenen :D ook een keer omdat ik een mouwloos shirt aanhad en het te aggressief eruit zag ofzo :p [vest van maat geleend, binnen weer uitgetrokken]
Tja ach eikelige portiers hou je toch. Het is mij bijvoorbeeld nog nooit gelukt sinds de Repelsteel opnieuw geopend is:janken::) ( stratum eindhoven) binnen te komen. Iedere keer een ander klote smoesje, maar komt er op neer dat ze een "beter publiek" binnen willen hebben??? . Goed ik ben wat breder dan gemiddeld, heb een nasty litteken in mijn gezicht vanwege een ongeluk, ben ook getint ( pinda powerrrrrrrrrrr;))...maar ben verdulleme bijna arts!! Veel hoger op de sociaal economische ladder kun je volgens mij toch niet komen

mcdonalds ;)
 
mn ouwe baas bij het cafe waar ik werkte deed het ook zo. die had gewoon iets van alles wat er een beetje uitziet alsof het ruzie kan veroorzaken, zwart is, of islamitisch hou ik buiten. en als er elke uitgaansavond een flinke rij voor de deur staat kun je je dat wel veroorloven..
en dan hebben ze gewoon een pak huisregels ergens opgehangen zodat ze zich altijd ergens op kunnen beroepen, maar de meeste mensen die sportschoenen aanhadden etc werden wel gewoon binnengelaten.
 
Zal mij in me stadje nooit gebeuren sinds het hoofd van de beveiliging beter heb leren kennen na enkele incidenten met dronken vrienden, wat later is uitgepraat. Een aantal van die lui trainen ook in de gyms waar ik kom. Allemaal koek en ei so far. :D

Ik ga wel eens stappen met een hoodie waarvan ik de rits eenmaal binnen halfopen gooi, of blouse met geripte mouwen:p Vinden ze tot nu toe allemaal prima.

Enige gezeik wat ik ooit heb gehad was met een rookie uitsmijter die over me schoenen begon te zeiken. Na wat bijdehanddoenerij terug mocht ik alsnog naar binnen, mits ik volgende keer andere schoenen aan zou trekken. (zwarte K swiss met zilverachtig reflecterende strepen) :rolleyes:

Mijn ervaring met uitsmijters is dat die lui zo selectief als de hel zijn en iedere logica hier ontbreekt. Met mijn vorige verjaardag werd een ecto maatje van me geweerd terwijl hij compleet aan het kleding protocol voldeed en ik natuurlijk niet. Waarschijnlijk had hij dit te danken aan zijn mafia boevekop.

Ik hoop de dag nog eens mee te maken dat geweerd wordt omdat ik "te breed" ben lol.:D
 
Je kop stond ze gewoon niet aan en daarom lieten ze je er niet in!!!!!

:P
 
Als je als geblindoekt in een kroeg zou komen met de conversatie van dit topic, zou je denken hier loopt iedereen als 10 tonner met 50 cm armen. Met de theedoek af, sluit je liever opnieuw je ogen.
 
denk ook dat het daar aan ligt groter als de portier dat kan niet he of je was tog egt te lelijk
 
Back
Naar boven